Jury tarten heet dit toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag je kans om terug te slaan vriend. Ik wens je veel wijsheid.
Nee hoor, ik pas gewoon wat vaardigheden uit de cursus 'Hoe motiveer ik mijn ondergeschikten' toequote:
Staat in die cursus ook hoe je olifanten moet bevoordelen? Plaats dat hoofdstuk hier dan even, wil je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik pas gewoon wat vaardigheden uit de cursus 'Hoe motiveer ik mijn ondergeschikten' toe
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Staat in die cursus ook hoe je olifanten moet bevoordelen? Plaats dat hoofdstuk hier dan even, wil je?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag je kans om terug te slaan vriend. Ik wens je veel wijsheid.
quote:-Vodkadruppel-
-Van der Sar gaat zich richten op zijn KISS coverband-
quote:-Beschouw-
-Van der Sar heeft spijt van nachtje met Sylvie-
quote:-EnGCatjuh-
-"Bah, dat was een gele sneeuwvlok."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Silentalarm-
-Van der sar likt wonden Noorwegen.-
Ach, we zijn al wat gewend hier. Maar sjimz scoort alweer punten met deze opmerking. De beloning zal daar zijn als ik weer eens jury ben. Maar met de jury's van tegenwoordig zal dat nog lang duren, ben ik bang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef sjimz het volgende:
De winnaar was als enige niet terecht in de top 3.
Die van Beschouw was duidelijk de leukste, jammer dat er een slechte jury was.
Ja, geweldige fotoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet wel iets mee te doen zijn.
Jij bent echt goed in het manipuleren van de jury zeg. Wanneer is de volgende poedelbeurs?quote:
Volgens mij beheer jij de agenda ditmaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in het manipuleren van de jury zeg. Wanneer is de volgende poedelbeurs?
Een kat heeft daar weinig te zoeken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens mij beheer jij de agenda ditmaal.
Lamaar. Van deze jury is alweer niks te verwachten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een kat heeft daar weinig te zoeken...
quote:RayMania
Rio Ferdinand: "En we speelden ook continue afbraakvoetbal".
quote:SCH
Wit-rus zoekt standbeen van Rooney
quote:Gordon_Shumway
Nummer 18: 'Rooney op de keeper af, ik houd m'n hart vast.' Nummer 4: 'Dan zit je verkeerd'
De opmaak is hier te vinden.quote:Bayswater
Man naast fotograaf: "Nee, is niks....".
* EnGCatjuh vertrapt sjimz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef sjimz het volgende:
Dit jurylid mag nooit meer gekozen worden.
Wat een aanfluiting.
EnGCatjuh!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
* SCH is altijd een voorstander van de dictatuur geweest
Heil Engcatjuh
Ja, die is al geweest. Maar niet recent iig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
Is deze al geweest?
[ afbeelding ]
Rashidi Yekini viert het eerste Nigeriaanse doelpunt aller tijden op het WK 1994 in Amerika
Ik kan hem herinneren van heel lang geleden, toen we nog ergens in de 40 zaten qua topics toen ik nog mee deedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, die is al geweest. Maar niet recent iig.
Haha, die wilde ik er net onderzetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
En toch kan hij het gaatje niet vinden.
Jij jureert vandaag toch wel gewoon he? Anders moet één bepaald iemand anders dat doen en dan gaat het sowieso niet goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, ik had niet verwacht te winnen. Evengoed bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |