quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef sjimz het volgende:
Schokeffect Beenhakker al zichtbaar!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
Afrikanen staan al met 1 been in de finale.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef BB-King het volgende:
Schieten met het chocoladebeen is altijd een lastige zaak
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
"Die medische keuringen van tegenwoordig stellen ook niks meer voor."
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ian Wright na afloop: 'Ik kwam helemaal niet met twee benen in!'
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef Isiolo het volgende:
Jammer dat het ontbreekt aan 2-benige talenten, aldus een scout van Ajax
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
Niels Kokmeijer niet het enige slachtoffer van Bououzan
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:45 schreef DaMart het volgende:
Ziekenboeg Feyenoord loopt langzaam leeg.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:44 schreef Breach het volgende:
"Als twee voetballers vechten voor hun been..."
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef Prik0 het volgende:
Afrikaanse spelers zetten in ieder geval hun beste beentje voor.[/b]
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:14 schreef SCH het volgende:
Galawedstrijd voor Mario Been groot succes
quote:Op zaterdag 13 september 2008 03:45 schreef Joe. het volgende:
The African Champions League final will be played over two legs this year.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:27 schreef borisz het volgende:
De bal gaat via het been naar het merg
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:05 schreef Beschouw het volgende:
Sponsorcontract Afrikaanse voetbalbond met Nike nog maar voor de helft afgerond
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Nummer 9 steekt stokje voor aanval
daar zorgen andere users voorquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw, regel jij een uitlaatservice of doe je dat allemaal zelf?
dus.. Gordon? gebruikersnaam?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef ruud_fr het volgende:
ik hoop morgen te kunnen jureren, als er voor 19.00u geen uitslag is mag de nr. 2 of 3 het doen
Volgens mij ging jury proberen voor 19:00 te jureren en als dat niet lukte, mocht #2 of 3 het doen.quote:
maar die heeft dit topic nog niet bij zn AT staan natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
gordon is wel actief op het forum.
Zie fipoquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef Joesse het volgende:
[..]
maar die heeft dit topic nog niet bij zn AT staan natuurlijk
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:52 schreef Beschouw het volgende:
Ik wil het wel doen hoor. Heb nog wat poedels in de aanbieding.
quote:Bij misbruik van de poedelprijs kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
quote:-Isiolo-
-Jammer dat het ontbreekt aan 2-benige talenten, aldus een scout van Ajax-
quote:-Prik0-
-Afrikaanse spelers zetten in ieder geval hun beste beentje voor-
quote:-BB-King-
-Schieten met het chocoladebeen is altijd een lastige zaak-
De opmaak is hier te vinden.quote:-borisz-
-De bal gaat via het been naar het merg-
Als 2 en 3 zich ook niet melden voor 22.00 uur, dan mag iedereen jury doen. Was altijd al zo newbie.quote:Op zondag 14 september 2008 00:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan maar jij had met de laatste foto geen 2e of 3e plek.
Dan moet je niet zeggen dat ik de OP moet lezen als het daar niet in staat bejaarde.quote:Op zondag 14 september 2008 00:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als 2 en 3 zich ook niet melden voor 22.00 uur, dan mag iedereen jury doen. Was altijd al zo newbie.
Was beetje Alzheimerquote:Op zondag 14 september 2008 00:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat ik de OP moet lezen als het daar niet in staat bejaarde.
Ik zal eens even wat gaan zoeken.quote:Op zondag 14 september 2008 00:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zet jij maar foto. Doe je ook wat nuttigs.
Omdat die slurf schreef, dat ie al geweest was en dat pas later weer verbetert. Leuke tip trouwens: onderschrift met slurf.quote:Op zondag 14 september 2008 01:19 schreef sjimz het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal de verkeerde foto?
Lees OPquote:Op zondag 14 september 2008 01:19 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
gedaan.
En wat Beschouw zegt - het eerste onderschrift bij een nieuwe foto, dat wordt de nieuwe foto.quote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat die slurf schreef, dat ie al geweest was en dat pas later weer verbetert. Leuke tip trouwens: onderschrift met slurf.
Die van jou bewaren we, ok?
Johnny Rep had een gouden pikquote:Op zondag 14 september 2008 01:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kutjury trouwens. 1 en 2 waren (onbewust) gejat van die foto 10 topics terug.
[ afbeelding ]
"Marco van Basten een gouden pik, ik een gouden bal."
Leg jij het uit Beschouw?quote:Op zondag 14 september 2008 01:31 schreef sjimz het volgende:
Maar als SCH de foto post waarom doet hij er dan wel een onderschrift bij?
Snap ik de regels nou niet of snapt SCH het nou niet?
Omdat hij niet op het podium stond en dus niet kan jureren. Alleen als er morgen weer gebeurt wat er vanavond gebeurde, mag hij jury doen. Krijgt dan een punt voor deelname en een punt voor jureren. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?quote:Op zondag 14 september 2008 01:31 schreef sjimz het volgende:
Maar als SCH de foto post waarom doet hij er dan wel een onderschrift bij?
Snap ik de regels nou niet of snapt SCH het nou niet?
Die foto van sjimz is hartstikke leuk maar jij ging weer zeuren dat ie al was geweest ouwe. Jij hebt de hele avond naar de kloten geholpen met je dwalingen en je maffe gejureer, daar heeft sjimz wel een puntquote:Op zondag 14 september 2008 01:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat hij niet op het podium stond en dus niet kan jureren. Alleen als er morgen weer gebeurt wat er vanavond gebeurde, mag hij jury doen. Krijgt dan een punt voor deelname en een punt voor jureren. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Je maakt er wel een potje van hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 01:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat hij niet op het podium stond en dus niet kan jureren. Alleen als er morgen weer gebeurt wat er vanavond gebeurde, mag hij jury doen. Krijgt dan een punt voor deelname en een punt voor jureren. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Er stond eerst een andere fotoquote:Op zondag 14 september 2008 01:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Die foto van sjimz is hartstikke leuk maar jij ging weer zeuren dat ie al was geweest ouwe. Jij hebt de hele avond naar de kloten geholpen met je dwalingen en je maffe gejureer, daar heeft sjimz wel een punt
quote:Op zondag 14 september 2008 01:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
![]()
sjimz --->![]()
Dan zijn de regels gewoon goed gevolgd. Strafpunt voor sjimz.
quote:Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef RayMania het volgende:
Het is toch uitgelegd nu? Geen dwaling van Beschouw.
Maar wel een vergissing toch?quote:Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef RayMania het volgende:
Het is toch uitgelegd nu? Geen dwaling van Beschouw.
Wat een onzinquote:
Zuurzakjequote:
Achter die bal is niks.quote:Op zondag 14 september 2008 01:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Zuurzakje![]()
Kan iemand die bal op de foto trouwens voor me wegretoucheren zodat ik kan zien of ie besneden is?
quote:Op zondag 14 september 2008 01:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar wel. Maar die foto doen we nu niet.
Tusse Brad Pitt en Beschouw in bedoel je?quote:Op zondag 14 september 2008 01:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Knip hem uit en plak hem boven je bed.
Voel me vereerd. Zal ik eens een handtekening komen zetten?quote:Op zondag 14 september 2008 01:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Tusse Brad Pitt en Beschouw in bedoel je?
quote:Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voel me vereerd. Zal ik eens een handtekening komen zetten?
quote:Op zondag 14 september 2008 09:42 schreef Multatilu het volgende:
[ afbeelding ]
David James toch blij met bal in kruising
quote:Op zondag 14 september 2008 01:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
David James haalt de bal stijf uit de kruising.
My bad.... Dacht dat ik toch goed gekeken had of er nog niet iets dergelijks stond.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:43 schreef SCH het volgende:
Kan iemand die bal op de foto trouwens voor me wegretoucheren zodat ik kan zien of ie besneden is?
This image has been moved or deleted.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 14 september 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
Ik zag 'm niet.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als dat al niet mag....![]()
editje dan maar
Staat erin.quote:
Waar sloeg dit eigenlijk opquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij doet de naam Gordon wel eer aan.
Nah ik doe hem zelf wel ffquote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het geveol dat het wel eens lang kan gaan duren.
quote:-Waaghals-
-"Ik kan hem echt heel lang hoog houden"-
quote:-SCH-
-Paal!-
quote:-Ray Mania-
-David James haalt de bal stijf uit de kruising.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Multatilu-
-"Rechtsdragend ja!"-
Omdat ze makkelijk zijn , mogen ze dan niet leuk of grappig zijnquote:Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die van Joe. vond ik ook wel leuk. Die van de winnaar was wel erg makkelijk en die van SCH ook.
Het zijn onderschriften die bij zulk soort foto's vaak terug komen. Originaliteit vind ik vaak ook belangrijk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:39 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Omdat ze makkelijk zijn , mogen ze dan niet leuk of grappig zijn![]()
Maar zolang doe ik nou ook weer niet meequote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het zijn onderschriften die bij zulk soort foto's vaak terug komen. Originaliteit vind ik vaak ook belangrijk.
Maar goed, Ray is nu jury dus het was een geweldig onderschrift.
Overigens doet de foto het bij mij niet.
Omdat je te laat komt/er niet was/onder de vuile klusjes uit probeert te komen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar sloeg dit eigenlijk op
Tja, zaterdagavond hequote:Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat je te laat komt/er niet was/onder de vuile klusjes uit probeert te komen.
Je had wel tijd voor een Adebayor-topicquote:
Geopend om acht uur, dan hoef je als nummer 2 toch nog geen rekening te houden met jurerenquote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had wel tijd voor een Adebayor-topic
Als nummer 2 sta je natuurlijk de hele avond op stand-byquote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geopend om acht uur, dan hoef je als nummer 2 toch nog geen rekening te houden met jureren
Ja, maarquote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als nummer 2 sta je natuurlijk de hele avond op stand-by
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Neequote:Op maandag 15 september 2008 15:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
KZ, bedoel je niet Robinho?
160 milj,......quote:Op maandag 15 september 2008 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik las in het Ronaldo topic dat die nieuwe Arab van MC 160 miljoen wil bieden op hem, vandaar m'n onderschrift
quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
't licht op de benen staande Cristiano Ronaldo topic #2
quote:-sjimz-
-Supporters blij met het krijgen van gratis ARA Bier-
quote:-gebruikersnaam-
-ook supporters doeken club alvast op-
quote:-Breach-
-Supporters van City hebben witte zakdoekjes al bij de hand-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zero2Nine-
-Geert Wilders schrikt zich rot tijdens voetbaltrip naar Manchester.-
Eervolle vermeldingquote:Op maandag 15 september 2008 19:38 schreef Blawh het volgende:
Goede ronde.
en je gaat gelijk door voor je volgende prijs zie ikquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Zero2Nine het volgende:
gvd, een poedel bij de vorige...nou ja het is EEN prijs
Waarschijnlijk wel, ik had er al spijt van toen ik m had gepost. Hopen dat er nog wat slechtere onderschriften komenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en je gaat gelijk door voor je volgende prijs zie ik
Het was in één woord briljantquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was in één woord briljant
Nee ik hou het maar gewoon op Nederlandse mannenquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Nog iets ehhhhhh lekkers meegenomen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik hou het maar gewoon op Nederlandse mannen
Ja, ik kan lezen hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:22 schreef Beschouw het volgende:
Mannen, zei hij.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 17:28 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Bert Maalderink verhuist naar Rusland.
ik bedoelde 'is verhuisd' maar dan in telegram / krantenkopstijl - als in 'Piet getrouwd met Klazien'quote:
En dus....quote:Kunnen jullie hier wat mee? Andere foto's zijn ook welkom. Ik denk dat ik morgen wel kan jureren, dit zal tussen half 8 en 8 uur zijn. Als ik niet binnen dat tijdsbestek de uitslag heb gepost, dan mag de nummer 2 dat doen. Maar vooralsnog denk ik het wel te halen.
hehehe, dan moet je wel t fragment kennenquote:Op dinsdag 16 september 2008 07:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Zit die freek nou weer in mijn auto
quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik hou het maar gewoon op Nederlandse mannen
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef Isiolo het volgende:
[..]
hehehe, dan moet je wel t fragment kennen![]()
Maareh doe ff de jury
ik moest gewoon weer lachen toen ik dit fragment weer terug zag.quote:
quote:-isiolo-
-Grrrrr ik kan niet groen worden-
quote:-sjimz-
-Hallo, ik ben Dick, Advocaat bij Bolletje-
quote:-Joesse-
-Bert Maalderink naar Rusland verhuisd.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zero2Nine-
-Als ik die stropdasverkoper te pakken krijg... 'nee hoor hij valt niet weg tegen het blauw van je overhemd'-
bovendien is Rusland heel grootquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef SCH het volgende:De slechtste wint, vond ik echt een enorm kutonderschrift want die foto zegt daar helemaal niets over.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Joe. het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw hardnekkige blussure voor Legonardo
kutjuryquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef Isiolo het volgende:
[[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
![]()
Kan goed op mezelf passen hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Zingt er tenminste iemand het Wilhelmus mee bij Oranje
ik vlieg morgenavond naar Lissabon, passen jullie goed op Beschouw?
Ik wou je prettige reis toewensen, maar ben dat nu vergeten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denken dementen altijd over zichzelf
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef SCH het volgende:De slechtste wint, vond ik echt een enorm kutonderschrift want die foto zegt daar helemaal niets over.
Gewoon doen joh ! Scheelt mij weer een hondquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuk plaatje, maar ik durf niet meer te reageren
Stukken beter inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:00 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik bedoelde 'is verhuisd' maar dan in telegram / krantenkopstijl - als in 'Piet getrouwd met Klazien'
maar ik heb 'm wat duidelijker gemaakt nu
Die verdient geen hond hoor, maarja als de jurering net zo slecht is als bij de vorige twee sluit ik het niet uitquote:Op woensdag 17 september 2008 07:33 schreef kleinzusje het volgende:
SCH: Kusje aan Ronaldo![]()
![]()
[..]
Gewoon doen joh ! Scheelt mij weer een hond![]()
[ afbeelding ]
Man rechts onder: " Komt'r nog 's een ende an dat gebalk? "
( lees hardop met boer's accent)
Beetje lullig om het nummer van Beschouw te postenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier volgt een opsporingsbericht. De Politie is op zoek naar deze 3 mannen die voor ernstige ongeregeldheden hebben gezorgd tijdens de wedstrijd Macedonie-Nederland. Heeft u tips laat het ons weten via het speciale politienummer 0900-8845.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Kamerleden zetten boel op stelten
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wouter, JP en Henk zetten de boel Opstelten
Oopsquote:Op woensdag 17 september 2008 13:48 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
![]()
Sorry trouwens dat ik gister niet kon jureren. Jury van gister heeft het prima gedaan
Als je niets post krijg je sowieso een poedel, dus aan 't werk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuk plaatje, maar ik durf niet meer te reageren
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
quote:-Blawh-
-Heet he, die Zwitserse snacks?-
quote:-Kerol-
-Record 'Deep Throat' imitatie verbroken.-
quote:-gebruikersnaam-
-Beatrix op koninginnendag anaal genomen door willem alexander op de middenstip-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijnus sloeg tenminste nog ergens op.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef sjimz het volgende:
Geef dan Joe de poedel want die had een vergelijkbaar onderschrift en had hem niet als eerste.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jury is duidelijk seksueel gefrustreerd.
Niet altijd, maar dit keer vond ik van wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die winnaar, als het maar grof is, is het ook grappig of zo?
Neuh, dat zit wel goedquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jury is duidelijk seksueel gefrustreerd.
Je juryrapport wijst anders uit.quote:
Hmm.. toch maar eens een zielenknijper opzoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je juryrapport wijst anders uit.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassende comeback van Boy Waterman
ben je daar te dom voor?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef SCH het volgende:
Pinkeltje eindelijk in basis
foto kopieren lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben je daar te dom voor?Nee schatje, ik zit op de laptop van een vriend in Lissabon te werken en weet niet hoe dat moet. En nu bek houwe of ik pis je onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent er dus te dom voorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee schatje, ik zit op de laptop van een vriend in Lissabon te werken en weet niet hoe dat moet.
rustig maar, zeikstraalquote:En nu bek houwe of ik pis je onder
moet de nummero 2 dan of maakt dat niet uit?quote:Ik ben er vanavond niet dus kan geen punten geven.
Herkenning -heeeeeeeerkeeeeeeeenningquote:Op donderdag 18 september 2008 18:04 schreef Kerol het volgende:
mja die vb-onderschrift stress heeft me de hele nacht wakker gehouden
Gaat dat in Portugal dan anders dan hier?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef SCH het volgende:
Nee schatje, ik zit op een vriend in Lissabon te werken en weet niet hoe dat moet.
Ja, hier moet je eerst 5 x om de kerk rennen.,quote:Op donderdag 18 september 2008 19:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaat dat in Portugal dan anders dan hier?
quote:-Blawh-
-''Er zijn veel onzekerheden in het leven, maar gelukkig heb ik toch nog iets zelf in de hand''...-
quote:-Breach-
-Zou de trainer nou weten of het pisboogje over de keeper mijn specialiteit is.-
quote:-SCH-
-Pinkeltje eindelijk in basis-
De opmaak is hier te vindemn.quote:-pinow-
-Stijf is hij nog eens dubbel zo lang-
Helemaal niet, je bent een prima aanwinst voor de jury-sportquote:Op donderdag 18 september 2008 19:23 schreef Kerol het volgende:
1e x als jury, matige ronde en dus matige jury jaja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |