Mijnus sloeg tenminste nog ergens op.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef sjimz het volgende:
Geef dan Joe de poedel want die had een vergelijkbaar onderschrift en had hem niet als eerste.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jury is duidelijk seksueel gefrustreerd.
Niet altijd, maar dit keer vond ik van wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die winnaar, als het maar grof is, is het ook grappig of zo?
Neuh, dat zit wel goedquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jury is duidelijk seksueel gefrustreerd.
Je juryrapport wijst anders uit.quote:
Hmm.. toch maar eens een zielenknijper opzoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je juryrapport wijst anders uit.
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:42 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Verrassende comeback van Boy Waterman
ben je daar te dom voor?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:38 schreef SCH het volgende:
Pinkeltje eindelijk in basis
foto kopieren lukt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 september 2008 13:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ben je daar te dom voor?Nee schatje, ik zit op de laptop van een vriend in Lissabon te werken en weet niet hoe dat moet. En nu bek houwe of ik pis je onderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je bent er dus te dom voorquote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee schatje, ik zit op de laptop van een vriend in Lissabon te werken en weet niet hoe dat moet.
rustig maar, zeikstraalquote:En nu bek houwe of ik pis je onder
moet de nummero 2 dan of maakt dat niet uit?quote:Ik ben er vanavond niet dus kan geen punten geven.
Herkenning -heeeeeeeerkeeeeeeeenningquote:Op donderdag 18 september 2008 18:04 schreef Kerol het volgende:
mja die vb-onderschrift stress heeft me de hele nacht wakker gehouden
Gaat dat in Portugal dan anders dan hier?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef SCH het volgende:
Nee schatje, ik zit op een vriend in Lissabon te werken en weet niet hoe dat moet.
Ja, hier moet je eerst 5 x om de kerk rennen.,quote:Op donderdag 18 september 2008 19:06 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaat dat in Portugal dan anders dan hier?
quote:-Blawh-
-''Er zijn veel onzekerheden in het leven, maar gelukkig heb ik toch nog iets zelf in de hand''...-
quote:-Breach-
-Zou de trainer nou weten of het pisboogje over de keeper mijn specialiteit is.-
quote:-SCH-
-Pinkeltje eindelijk in basis-
De opmaak is hier te vindemn.quote:-pinow-
-Stijf is hij nog eens dubbel zo lang-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |