bovendien is Rusland heel grootquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef SCH het volgende:De slechtste wint, vond ik echt een enorm kutonderschrift want die foto zegt daar helemaal niets over.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:58 schreef Joe. het volgende:
[ afbeelding ]
Opnieuw hardnekkige blussure voor Legonardo
kutjuryquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:04 schreef Isiolo het volgende:
[[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
![]()
Kan goed op mezelf passen hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:38 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Zingt er tenminste iemand het Wilhelmus mee bij Oranje
ik vlieg morgenavond naar Lissabon, passen jullie goed op Beschouw?
Ik wou je prettige reis toewensen, maar ben dat nu vergeten.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat denken dementen altijd over zichzelf
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:57 schreef SCH het volgende:De slechtste wint, vond ik echt een enorm kutonderschrift want die foto zegt daar helemaal niets over.
Gewoon doen joh ! Scheelt mij weer een hondquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuk plaatje, maar ik durf niet meer te reageren
Stukken beter inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:00 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik bedoelde 'is verhuisd' maar dan in telegram / krantenkopstijl - als in 'Piet getrouwd met Klazien'
maar ik heb 'm wat duidelijker gemaakt nu
Die verdient geen hond hoor, maarja als de jurering net zo slecht is als bij de vorige twee sluit ik het niet uitquote:Op woensdag 17 september 2008 07:33 schreef kleinzusje het volgende:
SCH: Kusje aan Ronaldo![]()
![]()
[..]
Gewoon doen joh ! Scheelt mij weer een hond![]()
[ afbeelding ]
Man rechts onder: " Komt'r nog 's een ende an dat gebalk? "
( lees hardop met boer's accent)
Beetje lullig om het nummer van Beschouw te postenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:28 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier volgt een opsporingsbericht. De Politie is op zoek naar deze 3 mannen die voor ernstige ongeregeldheden hebben gezorgd tijdens de wedstrijd Macedonie-Nederland. Heeft u tips laat het ons weten via het speciale politienummer 0900-8845.
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:23 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Kamerleden zetten boel op stelten
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Wouter, JP en Henk zetten de boel Opstelten
Oopsquote:Op woensdag 17 september 2008 13:48 schreef Breach het volgende:
[..]
[..]
![]()
Sorry trouwens dat ik gister niet kon jureren. Jury van gister heeft het prima gedaan
Als je niets post krijg je sowieso een poedel, dus aan 't werk!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:54 schreef Zero2Nine het volgende:
Leuk plaatje, maar ik durf niet meer te reageren
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
quote:-Blawh-
-Heet he, die Zwitserse snacks?-
quote:-Kerol-
-Record 'Deep Throat' imitatie verbroken.-
quote:-gebruikersnaam-
-Beatrix op koninginnendag anaal genomen door willem alexander op de middenstip-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |