Ja, das niet slim om dat tijdens de laatste 10 posts te doen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
IK MOEST ALLEEN MAAR EVEN PLASSEN GODVERDOMME!![]()
Ik dacht dat ik snel kon plassen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, das niet slim om dat tijdens de laatste 10 posts te doen.
quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef Quyxz_ het volgende:
ik was dit topic altijd kwijt
Volgende keer help ik je wel mee, misschien dat het dan sneller gaat.quote:Op zondag 7 september 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik snel kon plassen.
Denk niet dat je nu nog met d'r naar bed mag.quote:
Nee, ik gooi je uit de rij nu.quote:Op zondag 7 september 2008 17:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk niet dat je nu nog met d'r naar bed mag.
quote:Op zondag 7 september 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik gooi je uit de rij nu.
sorryquote:Op zondag 7 september 2008 17:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawel!
En ik word ook gek van die lemming zondvloed!
Denk dat de modjes in staking zijn omdat Danny al het abo geld in zijn zak stopt terwijl de modjes het werk moeten doen.quote:
Wanneer ben je nou uitgerekend?quote:Op zondag 7 september 2008 17:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik gooi je uit de rij nu.
Helaas, je hebt het verprutst!!quote:
Volgens mij maakt ze foto's, geen tekeningen.quote:Op zondag 7 september 2008 17:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wanneer ben je nou uitgetekend?
Euhm, morgenquote:Op zondag 7 september 2008 17:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wanneer ben je nou uitgerekend?
Ik geloofde er sowieso geen flikker vanquote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, morgen? Nee dat was een flauwe grap.
Jij was er niet eens bijquote:Op zondag 7 september 2008 17:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloofde er sowieso geen flikker van
Blijf van mijn tekst af!quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ze foto's, geen tekeningen.
Joh!quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, morgen? Nee dat was een flauwe grap.
Nee, maar toen ik het terug las (topics terug lezenquote:
Oh, uitgerekend, ik verstond je verkeerd. Nee, ze is ook geen reken machine.quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Blijf van mijn tekst af!![]()
[..]
Joh!
Gohquote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik het terug las (topics terug lezen) kwam het niet geloofwaardig over.
Aniehoe, ik ben eten, Hayden heeft het eten klaar!
[ afbeelding ]
sexy...quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik het terug las (topics terug lezen) kwam het niet geloofwaardig over.
Aniehoe, ik ben eten, Hayden heeft het eten klaar!
[ afbeelding ]
Wist al dat er zo een gaar woordgarpje zou komen terwijl ik dat typte.quote:Op zondag 7 september 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, uitgerekend, ik verstond je verkeerd. Nee, ze is ook geen reken machine.
Eigen schuld.quote:Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Bericht van reetveter: Hij heeft een ban, hij kan jullie dus helaas geen gezelschap houden.
Wbquote:
Tietenpics kan je gewoon pm'en hoorquote:
Doei.quote:Op zondag 7 september 2008 18:07 schreef Sackboy het volgende:
Het origineel is dichtgegooid en de eerste lemming is nog open![]()
origineel
altijd mn pennen kwijt
lemming
altijd mn zonnebrillen kwijt
ik ben er nogquote:Op zondag 7 september 2008 18:12 schreef remlof het volgende:
Orgineel opgeruimd en weer open.
En de ergste baggeraars zijn een week weg.
DUHquote:
Ja.. kleine selectiequote:Op zondag 7 september 2008 18:16 schreef postmortum het volgende:
de slachtoffers die de admins aan hun scalp geregen hebben:
reetveter, moeilijk he, niet meedoen met lemminghypes? Week weg.
Poepoog idem, andere namen volgen nog.
RacerDKB idem
Sackboy idem.
valt nog mee
der komen er nog meer volgens remlofquote:
Nee, liever jij.quote:Op zondag 7 september 2008 18:18 schreef Juicyhil het volgende:
Nu PK nog.
ik denk dat er meer bans gaan volgenquote:
Nopquote:Op zondag 7 september 2008 18:20 schreef postmortum het volgende:
Juicyhill heb je al antwoord van Danny over de Baezenmok?
Gelukkig gedraag ik me netjes, heb al 5 bans achter de rug. Ik vind het wel mooi geweest, ik zit hier goed met m`n pensioentje.quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 18:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de ONZ-meet
veraderquote:Op zondag 7 september 2008 18:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb me net aangemeld voor de ONZ-meet, ik ga als KLB-insider.
Dan moeten we een plan maken zodat we ONZ kunnen destroyen
Permban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:28 schreef aapmettand1 het volgende:
Wir sind wieder zurück.
Wat mot je?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 18:15 schreef remlof het volgende:
jordeeeh idem.
het zijn zware tijdenquote:Op zondag 7 september 2008 18:31 schreef BigKahuna het volgende:
omg een week geen reetkever, jordi en sackboy!
And I'm still herequote:Op zondag 7 september 2008 18:31 schreef BigKahuna het volgende:
omg een week geen reetkever, jordi en sackboy!
wie ben jij nu weer?quote:
Who cares?quote:Op zondag 7 september 2008 18:34 schreef gers het volgende:
aap met huppeldepup dadelijk heb je een permban
Jij vind dus dat die lemmings wel goeie topics zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 18:43 schreef BigKahuna het volgende:
Je had een [ afbeelding ] bij die post waarin je zei dat jordeeeh geband is
een kutlemmingquote:
ik was er toen niet bij en heb het niet meegemaakt. Waarschijnlijk was het kut, maar jordi is een baas, en derhalve is het nooit en te nimmer goed nieuws wanneer hij een ban krijgt.quote:Op zondag 7 september 2008 18:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij vind dus dat die lemmings wel goeie topics zijn?
Hij maakte gewoon kutlemmings aan, dus ban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik was er toen niet bij en heb het niet meegemaakt. Waarschijnlijk was het kut, maar jordi is een baas, en derhalve is het nooit en te nimmer goed nieuws wanneer hij een ban krijgt.
dat is al sinds deeltje 1quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
Blablabla. het gaat hier nergens over
Jij bent een kutuser, dus ban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij maakte gewoon kutlemmings aan, dus ban.
Sorry wacht, ik ga even een betoog schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wederom, goede onderbouwing.
Die geef je zelf alquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wederom, goede onderbouwing.
Doe dat.quote:Op zondag 7 september 2008 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry wacht, ik ga even een betoog schrijven.
Wie allemaal dan?quote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
DEZE SC IS EEN LEMMING VAN DEEL 45!
![]()
Lol, wat zijn er opeens veel gebanned
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Topic-change: Ik moet een uiteenzetting schrijven voor Nederland, waarover zal ik het doen?
Viswijfje dr bij doen, heb je meteen een stukje FOK! kloon traditie dr bijquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.
ek 88quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Topic-change: Ik moet een uiteenzetting schrijven voor Nederland, waarover zal ik het doen?
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
wel dan van 95 hequote:
was het druk bij de junglequote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.
Ontopic(bagger dus):
Leuk Anecdote van net: Kom ik de shop ingelopen, zit er een klasgenootje uit mijn nieuwe klas. Kennelijk mogen we niet weten dat ze blowed, want ze vluchtte de shop uit. Datword leuk morgen![]()
Was TGC in Den bosch. En over je andere post: Pak dan het Gouden Ajax uit het begin van de seventies. 3 keer op rij de Europacup I. Met een heerlijke wederopstanding in 95.quote:
God creerde alles, inclusief wietquote:Op zondag 7 september 2008 19:07 schreef KingOfPop het volgende:
Blowen ze in de hemel ook al?
Erg intellectueelquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.
En wat IS de invloed van het internet dan precies, agressieve games enzo?quote:Op zondag 7 september 2008 19:00 schreef KingOfPop het volgende:
Toenemende agressiviteit op straat en de invloed van internet daarop.
Hahaha, ik ben te dom om daar iets over te schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.
Ontopic(bagger dus):
Leuk Anecdote van net: Kom ik de shop ingelopen, zit er een klasgenootje uit mijn nieuwe klas. Kennelijk mogen we niet weten dat ze blowed, want ze vluchtte de shop uit. Datword leuk morgen![]()
die zit vast ook zo stoned als een garnaal op die wolk van hem, daarom schiep hij moslims en polenquote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
God creerde alles, inclusief wiet
de seventies das voor me tijdquote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was TGC in Den bosch. En over je andere post: Pak dan het Gouden Ajax uit het begin van de seventies. 3 keer op rij de Europacup I. Met een heerlijke wederopstanding in 95.
verseksualisering van de samenlevingquote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
HOAXquote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef KingOfPop het volgende:
Gebanned op Fok! en dan de straat op gaan..
Dat vind ik niet zo boeiendquote:
En dan mn lerares rooie oortjes bezorgen zekerquote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
verseksualisering van de samenleving![]()
ik ben apfengeilquote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je nou aan het slijmen pm? Fijn dat ik je zo goed kan helpen met je plafond
kun je dan mooi met plaatjes ondersteunenquote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
verseksualisering van de samenleving![]()
quote:Op zondag 7 september 2008 19:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo boeiend
[..]
En dan mn lerares rooie oortjes bezorgen zeker
dat mag wel hoor mits het ondersteund word met pics en gepost word op fokquote:Op zondag 7 september 2008 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]je moet ook niet al je seksuele espacades erin verwerken
ik heb 't over chatten gedaanze vond 't inhoudelijk wel interessant
de culturele verschillen tussen allochtonen en autochtonenquote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
je zat zeker op de solomio sexchat hequote:Op zondag 7 september 2008 19:19 schreef Fascination het volgende:
Hahahaquote:Op zondag 7 september 2008 19:19 schreef Fascination het volgende:
Ja, fascination en ik sexchatten daar altijdquote:Op zondag 7 september 2008 19:20 schreef postmortum het volgende:
[..]
je zat zeker op de solomio sexchat he
quote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, fascination en ik sexchatten daar altijd
jij hebtt die van Biogarde nog nooit gezienquote:Op zondag 7 september 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en ze heeft de mooiste tieten die ik ooit gezien heb
Hoeft niet per se...quote:Op zondag 7 september 2008 19:19 schreef gers het volgende:
[..]
dat mag wel hoor mits het ondersteund word met pics en gepost word op fok
hihiquote:Op zondag 7 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, fascination en ik sexchatten daar altijd
Dat is zo'n goed planquote:Op zondag 7 september 2008 19:26 schreef postmortum het volgende:
zullen we deze volbaggeren , zodat BT dadelijk de nieuwe EINDELIJK een kan openen
quote:Op zondag 7 september 2008 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
hihizeg dat nou niet
misschien heb ik dat stuk over chatten nog, zal eens zoeken
Picsquote:Op zondag 7 september 2008 19:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij hebtt die van Biogarde nog nooit gezien
Gezelligquote:Op zondag 7 september 2008 19:28 schreef postmortum het volgende:
omg het vrouwenuurtje is begnnen in de sc
BT bukake ? =o snel volspammen deze topic !!quote:Op zondag 7 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zo'n goed planwat moet het onderwerp worden?
Ik zou eigenlijk al het topic BT doet aan bukkake maken namelijk.
moet ik dan weggaanquote:
kijk maar in zijn foboquote:
nee hoor top oss supoorters zijn sowieso wijvenquote:
Hihi ik kon het niet latenquote:Op zondag 7 september 2008 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
hihizeg dat nou niet
misschien heb ik dat stuk over chatten nog, zal eens zoeken
fortuna hoolliequote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor top oss supoorters zijn sowieso wijven
linkje van de betreffende webcamquote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik kon het niet latenvanavond weer?
they can't prove anythingquote:
garpje hequote:
gay as fuckquote:Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
they can't prove anything
oh wat vinden jullie hiervan trouwens![]()
Jaquote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik kon het niet latenvanavond weer?
dan is het nog steeds fraude ondanks ze kunnen niks bewijzenquote:Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
they can't prove anything
oh wat vinden jullie hiervan trouwens![]()
Dat is echt biogarde hoorquote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn heul niet zijne.
[..]
Nee joh
echt niet jullie zaten daar bij de mac jeweets toen ik zo'n quaterpounder atquote:
ja bij de mac in landgraafquote:Op zondag 7 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
echt niet jullie zaten daar bij de mac jeweets toen ik zo'n quaterpounder at
boh gek nee naast het stadionquote:
ja weet ik wel maar jaquote:Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef gers het volgende:
[..]
dan is het nog steeds fraude ondanks ze kunnen niks bewijzen
en die muziek was dat vroegah niet zo'n bandje
quote:Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar ja
ze hadden ook een hit met "cotton eye joe"
@ Bt
is goed
daar was ik niet bij , ik kom bijna nooit bij die macquote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek nee naast het stadion
oplichters trouwens jullie hoefden maar 5 knakker te betalen wij 12.50
hebben ze wel trouwens bier in het uitvakquote:Op zondag 7 september 2008 19:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar was ik niet bij , ik kom bijna nooit bij die mac![]()
Ik koop altijd iets in het stadion , waar ze maar 1x per seizoenshelft het frituurvet verschonen
maar na de wedstrijd gaan die dronken supporters altijd vragen voor een fortunamenu bij de macdrivequote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef gers het volgende:
[..]
hebben ze wel trouwens bier in het uitvak
Kredietcrises ?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar na de wedstrijd gaan die dronken supporters altijd vragen voor een fortunamenu bij de macdrive![]()
En ze houden het net zo lang vol tot ze iets krijgen
soms ben naar Zwolle en Waalwijk geweestquote:Op zondag 7 september 2008 19:42 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
ga jij trouwens ook naar uitwedstrijden ?
quote:
doet me denken aan NAC-TOP in de playoffs toen nac een 2-0 voorsprong weggaf waardoor het 2-2 werdquote:Op zondag 7 september 2008 19:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
soms ben naar Zwolle en Waalwijk geweest![]()
Waalwijk is wel legendarich , RKC kan kampioen worden , wordt het niet en we moeten in de 3 kampioensbussen van RCK , 3 uur lang rond Waalwijk rijden voor onze eigen veiligheid
iedereen is in potentie een serial killerquote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
och ik weet iets heel goeds voor je uiteenzetting
over seriemoordenaars, er zijn namelijk iets van 10 punten waar je bij kinderen aan kunt zien dat ze misschien wel een seriemoordenaar zouden kunnen worden en hoe groot de factor omgeving meespeelt bij de wording van zo'n seriemoordenaar
volgens mij was er een keer een reportage van op tv, ik vond 't heel interessant iig
Oehquote:Op zondag 7 september 2008 19:44 schreef Fascination het volgende:
och ik weet iets heel goeds voor je uiteenzetting
over seriemoordenaars, er zijn namelijk iets van 10 punten waar je bij kinderen aan kunt zien dat ze misschien wel een seriemoordenaar zouden kunnen worden en hoe groot de factor omgeving meespeelt bij de wording van zo'n seriemoordenaar
volgens mij was er een keer een reportage van op tv, ik vond 't heel interessant iig
wat is daar ziek aan dan, je bent gewoon geinteresseerd in de mensquote:Op zondag 7 september 2008 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehdaar ga ik eens even op googlen. Maar straks vindt ze me ziek ofzo
/carequote:Op zondag 7 september 2008 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehdaar ga ik eens even op googlen. Maar straks vindt ze me ziek ofzo
ik heb 6x de elfteling gezienquote:Op zondag 7 september 2008 19:45 schreef gers het volgende:
[..]
doet me denken aan NAC-TOP in de playoffs toen nac een 2-0 voorsprong weggaf waardoor het 2-2 werd
was erg gezellig rond het stadion
Hmm, ik denk dat we vrijdag topic 134 nog maar net vol krijgen nu ze allemaal weg zijnquote:Op zondag 7 september 2008 18:12 schreef remlof het volgende:
Orgineel opgeruimd en weer open.
En de ergste baggeraars zijn een week weg.
wij zijn er nogquote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat we vrijdag topic 134 nog maar net vol krijgen nu ze allemaal weg zijn
Zelfs reetveter
quote:Op zondag 7 september 2008 19:48 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb 6x de elfteling gezien![]()
En die Me/ers bij ons in de bus , het is voor jullie eigen veiligheid![]()
Terwijl ze 3 buussen makkelijker kunnen aanvallen dan 60 auto´s![]()
Zegt die tegen ons : jullie zijn gevorderd jullie moeten binnen 30 min de gemeentegrens uitzijn en jullie zijn 24 uur niet welkom in Waalwijk.
Bleek er iemand uit Waalwijk bij ons in de bus te zitten die gezellig met zijn kleine neefje uit Sittard bij ons in het vak was gaan zitten
het was in ieder geval wel hilarischquote:
MVV is sinds een paar jaar bij ons ook een combiquote:Op zondag 7 september 2008 19:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
het was in ieder geval wel hilarisch![]()
Ik verwacht tegen MVV wel een verplichte cobi
wtf is 4chan?quote:Op zondag 7 september 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
Moar bagger pleaz? Oeh ik ga weer ns op 4chan lezen zo!
Gelukkig maar!!quote:
www.4chan.org, dat is waar zo'n beetje al die uilen, motivational shit, fail rage en pedobears vandaan komen.quote:
Nee het lukt nietquote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef gers het volgende:
BT lukt het met je nederlands![]()
je kan anders ook het verslag lenen van FCNT
quote:Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
Vriend smst: Vanavond nog uit? misschien komen we je vlam van gister tegen:P
![]()
Laat ik verstandig zijn en maar eens een avondje thuis blijven
Dan faalt ze dus opnieuw in het maken van de LAPO!quote:Op zondag 7 september 2008 19:55 schreef postmortum het volgende:
aah ok , maar dadelijk is deze vol en is bt weer te laat
leek ze hierop?quote:Op zondag 7 september 2008 20:01 schreef afcajos het volgende:
Vriend smst: Vanavond nog uit? misschien komen we je vlam van gister tegen:P
![]()
Laat ik verstandig zijn en maar eens een avondje thuis blijven
Jaquote:Op zondag 7 september 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Zijn er nog consequenties voor BT voor het niet maken van de LAPO?
welkequote:
2 x de helft.quote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef postmortum het volgende:
hoeveel post nog eindelijk
quote:
bukkake met de gehele klb scquote:
Dus dan gaan we allemaal noedels eten bij BT? Lekker!quote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef postmortum het volgende:
va wikipedia:
Bukkake is de basisvorm van een Japans werkwoord, maar los betekent het "bespatten". Wanneer de term bukkake in Japan wordt gebruikt, verwijst het gewoonlijk naar een methode om noedels te bereiden en niet naar de seksuele handeling.
EENSquote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
Als BT niet de lapo maakt, moet ze haar tieten posten! Iedereen eens? Mooi!
dan squirt ik wel op btquote:
quote:
gezelligquote:
EENSCH !quote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
eigen schuld DIKKE bultquote:
Oneerlijk. Want dan gaan jullie proberen de lapo te jatten en ik wil juist een leuk nieuw topic makenquote:Op zondag 7 september 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
Hahahahaquote:Op zondag 7 september 2008 20:17 schreef afcajos het volgende:
Sms van andere maat die heeft gehoord dat ik een ugly bitch heb geregeld:
Jesus, jos, echt? ongeloofelijk. je bent zeker per ongeluk tegen d'r aan gevallen, want je was zo lam als een tor.
BT :quote:Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oneerlijk. Want dan gaan jullie proberen de lapo te jatten en ik wil juist een leuk nieuw topic maken
EN JIJ KUNT NIET EENS SQUIRTEN FASCINATION!
Naja opzich was ze niet superdik ofzoquote:Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahamaar oke, hoeveel kg woog ze denk je?
uitgeprobeerd ? pics or you don't know it ! van gullie allebeiquote:Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oneerlijk. Want dan gaan jullie proberen de lapo te jatten en ik wil juist een leuk nieuw topic maken
wellusquote:Op zondag 7 september 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
ik weet niet waarom jij aan het aftellen bent, maar we zijn er nog lang niet
quote:Op zondag 7 september 2008 20:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Omdat ze die nog steeds moet posten, denk ik.quote:Op zondag 7 september 2008 20:29 schreef Rhythm het volgende:
Waarom dacht ik bij BT aan blote tieten?
slimquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
Wat vinden jullie ervan, als ik nu alvast een nieuw topic open, gnagna?
Vinden wij niet erg, maar de modjes zijn er minder weg van. Wacht nog maar heel ff. Jij maakt gewoon het nieuwe topic, dat is bij deze afgesprokenquote:Op zondag 7 september 2008 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
Wat vinden jullie ervan, als ik nu alvast een nieuw topic open, gnagna?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |