Jij vind dus dat die lemmings wel goeie topics zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 18:43 schreef BigKahuna het volgende:
Je had een [ afbeelding ] bij die post waarin je zei dat jordeeeh geband is
een kutlemmingquote:
ik was er toen niet bij en heb het niet meegemaakt. Waarschijnlijk was het kut, maar jordi is een baas, en derhalve is het nooit en te nimmer goed nieuws wanneer hij een ban krijgt.quote:Op zondag 7 september 2008 18:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij vind dus dat die lemmings wel goeie topics zijn?
Hij maakte gewoon kutlemmings aan, dus ban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik was er toen niet bij en heb het niet meegemaakt. Waarschijnlijk was het kut, maar jordi is een baas, en derhalve is het nooit en te nimmer goed nieuws wanneer hij een ban krijgt.
dat is al sinds deeltje 1quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
Blablabla. het gaat hier nergens over
Jij bent een kutuser, dus ban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij maakte gewoon kutlemmings aan, dus ban.
Sorry wacht, ik ga even een betoog schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wederom, goede onderbouwing.
Die geef je zelf alquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wederom, goede onderbouwing.
Doe dat.quote:Op zondag 7 september 2008 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry wacht, ik ga even een betoog schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |