Jij vind dus dat die lemmings wel goeie topics zijn?quote:Op zondag 7 september 2008 18:43 schreef BigKahuna het volgende:
Je had een [ afbeelding ] bij die post waarin je zei dat jordeeeh geband is
een kutlemmingquote:
ik was er toen niet bij en heb het niet meegemaakt. Waarschijnlijk was het kut, maar jordi is een baas, en derhalve is het nooit en te nimmer goed nieuws wanneer hij een ban krijgt.quote:Op zondag 7 september 2008 18:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jij vind dus dat die lemmings wel goeie topics zijn?
Hij maakte gewoon kutlemmings aan, dus ban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik was er toen niet bij en heb het niet meegemaakt. Waarschijnlijk was het kut, maar jordi is een baas, en derhalve is het nooit en te nimmer goed nieuws wanneer hij een ban krijgt.
dat is al sinds deeltje 1quote:Op zondag 7 september 2008 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
Blablabla. het gaat hier nergens over
Jij bent een kutuser, dus ban.quote:Op zondag 7 september 2008 18:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij maakte gewoon kutlemmings aan, dus ban.
Sorry wacht, ik ga even een betoog schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wederom, goede onderbouwing.
Die geef je zelf alquote:Op zondag 7 september 2008 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wederom, goede onderbouwing.
Doe dat.quote:Op zondag 7 september 2008 18:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Sorry wacht, ik ga even een betoog schrijven.
Wie allemaal dan?quote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
DEZE SC IS EEN LEMMING VAN DEEL 45!
![]()
Lol, wat zijn er opeens veel gebanned
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Topic-change: Ik moet een uiteenzetting schrijven voor Nederland, waarover zal ik het doen?
Viswijfje dr bij doen, heb je meteen een stukje FOK! kloon traditie dr bijquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.
ek 88quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Topic-change: Ik moet een uiteenzetting schrijven voor Nederland, waarover zal ik het doen?
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
wel dan van 95 hequote:
was het druk bij de junglequote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.
Ontopic(bagger dus):
Leuk Anecdote van net: Kom ik de shop ingelopen, zit er een klasgenootje uit mijn nieuwe klas. Kennelijk mogen we niet weten dat ze blowed, want ze vluchtte de shop uit. Datword leuk morgen![]()
Was TGC in Den bosch. En over je andere post: Pak dan het Gouden Ajax uit het begin van de seventies. 3 keer op rij de Europacup I. Met een heerlijke wederopstanding in 95.quote:
God creerde alles, inclusief wietquote:Op zondag 7 september 2008 19:07 schreef KingOfPop het volgende:
Blowen ze in de hemel ook al?
Erg intellectueelquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.
En wat IS de invloed van het internet dan precies, agressieve games enzo?quote:Op zondag 7 september 2008 19:00 schreef KingOfPop het volgende:
Toenemende agressiviteit op straat en de invloed van internet daarop.
Hahaha, ik ben te dom om daar iets over te schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.
Ontopic(bagger dus):
Leuk Anecdote van net: Kom ik de shop ingelopen, zit er een klasgenootje uit mijn nieuwe klas. Kennelijk mogen we niet weten dat ze blowed, want ze vluchtte de shop uit. Datword leuk morgen![]()
die zit vast ook zo stoned als een garnaal op die wolk van hem, daarom schiep hij moslims en polenquote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
God creerde alles, inclusief wiet
de seventies das voor me tijdquote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was TGC in Den bosch. En over je andere post: Pak dan het Gouden Ajax uit het begin van de seventies. 3 keer op rij de Europacup I. Met een heerlijke wederopstanding in 95.
verseksualisering van de samenlevingquote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
HOAXquote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef KingOfPop het volgende:
Gebanned op Fok! en dan de straat op gaan..
Dat vind ik niet zo boeiendquote:
En dan mn lerares rooie oortjes bezorgen zekerquote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
verseksualisering van de samenleving![]()
ik ben apfengeilquote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je nou aan het slijmen pm? Fijn dat ik je zo goed kan helpen met je plafond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |