Wie allemaal dan?quote:Op zondag 7 september 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
DEZE SC IS EEN LEMMING VAN DEEL 45!
![]()
Lol, wat zijn er opeens veel gebanned
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Topic-change: Ik moet een uiteenzetting schrijven voor Nederland, waarover zal ik het doen?
Viswijfje dr bij doen, heb je meteen een stukje FOK! kloon traditie dr bijquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.
ek 88quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
Topic-change: Ik moet een uiteenzetting schrijven voor Nederland, waarover zal ik het doen?
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.quote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
wel dan van 95 hequote:
was het druk bij de junglequote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.
Ontopic(bagger dus):
Leuk Anecdote van net: Kom ik de shop ingelopen, zit er een klasgenootje uit mijn nieuwe klas. Kennelijk mogen we niet weten dat ze blowed, want ze vluchtte de shop uit. Datword leuk morgen![]()
Was TGC in Den bosch. En over je andere post: Pak dan het Gouden Ajax uit het begin van de seventies. 3 keer op rij de Europacup I. Met een heerlijke wederopstanding in 95.quote:
God creerde alles, inclusief wietquote:Op zondag 7 september 2008 19:07 schreef KingOfPop het volgende:
Blowen ze in de hemel ook al?
Erg intellectueelquote:Op zondag 7 september 2008 18:54 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Drugs, hoeren, klompen en grachten. Duh.
En wat IS de invloed van het internet dan precies, agressieve games enzo?quote:Op zondag 7 september 2008 19:00 schreef KingOfPop het volgende:
Toenemende agressiviteit op straat en de invloed van internet daarop.
Hahaha, ik ben te dom om daar iets over te schrijvenquote:Op zondag 7 september 2008 19:06 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hoe het christelijke kabinet + de meelopertjes van de PVDA op dit moment bezig zijn de vrije Nederlandse samenleving aan het verneuken zijn. En hoe wij allemaal Staphorst als inspiratie moeten nemen.
Ontopic(bagger dus):
Leuk Anecdote van net: Kom ik de shop ingelopen, zit er een klasgenootje uit mijn nieuwe klas. Kennelijk mogen we niet weten dat ze blowed, want ze vluchtte de shop uit. Datword leuk morgen![]()
die zit vast ook zo stoned als een garnaal op die wolk van hem, daarom schiep hij moslims en polenquote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
God creerde alles, inclusief wiet
de seventies das voor me tijdquote:Op zondag 7 september 2008 19:10 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Was TGC in Den bosch. En over je andere post: Pak dan het Gouden Ajax uit het begin van de seventies. 3 keer op rij de Europacup I. Met een heerlijke wederopstanding in 95.
verseksualisering van de samenlevingquote:Op zondag 7 september 2008 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
HOAXquote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef KingOfPop het volgende:
Gebanned op Fok! en dan de straat op gaan..
Dat vind ik niet zo boeiendquote:
En dan mn lerares rooie oortjes bezorgen zekerquote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
verseksualisering van de samenleving![]()
ik ben apfengeilquote:Op zondag 7 september 2008 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je nou aan het slijmen pm? Fijn dat ik je zo goed kan helpen met je plafond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |