Euhm, morgenquote:Op zondag 7 september 2008 17:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wanneer ben je nou uitgerekend?
Ik geloofde er sowieso geen flikker vanquote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, morgen? Nee dat was een flauwe grap.
Jij was er niet eens bijquote:Op zondag 7 september 2008 17:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik geloofde er sowieso geen flikker van
Blijf van mijn tekst af!quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ze foto's, geen tekeningen.
Joh!quote:Op zondag 7 september 2008 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm, morgen? Nee dat was een flauwe grap.
Nee, maar toen ik het terug las (topics terug lezenquote:
Oh, uitgerekend, ik verstond je verkeerd. Nee, ze is ook geen reken machine.quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Blijf van mijn tekst af!![]()
[..]
Joh!
Gohquote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik het terug las (topics terug lezen) kwam het niet geloofwaardig over.
Aniehoe, ik ben eten, Hayden heeft het eten klaar!
[ afbeelding ]
sexy...quote:Op zondag 7 september 2008 17:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik het terug las (topics terug lezen) kwam het niet geloofwaardig over.
Aniehoe, ik ben eten, Hayden heeft het eten klaar!
[ afbeelding ]
Wist al dat er zo een gaar woordgarpje zou komen terwijl ik dat typte.quote:Op zondag 7 september 2008 17:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, uitgerekend, ik verstond je verkeerd. Nee, ze is ook geen reken machine.
Eigen schuld.quote:Op zondag 7 september 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
Bericht van reetveter: Hij heeft een ban, hij kan jullie dus helaas geen gezelschap houden.
Wbquote:
Tietenpics kan je gewoon pm'en hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |