fortuna hoolliequote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee hoor top oss supoorters zijn sowieso wijven
linkje van de betreffende webcamquote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik kon het niet latenvanavond weer?
they can't prove anythingquote:
garpje hequote:
gay as fuckquote:Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
they can't prove anything
oh wat vinden jullie hiervan trouwens![]()
Jaquote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi ik kon het niet latenvanavond weer?
dan is het nog steeds fraude ondanks ze kunnen niks bewijzenquote:Op zondag 7 september 2008 19:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
they can't prove anything
oh wat vinden jullie hiervan trouwens![]()
Dat is echt biogarde hoorquote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn heul niet zijne.
[..]
Nee joh
echt niet jullie zaten daar bij de mac jeweets toen ik zo'n quaterpounder atquote:
ja bij de mac in landgraafquote:Op zondag 7 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
echt niet jullie zaten daar bij de mac jeweets toen ik zo'n quaterpounder at
boh gek nee naast het stadionquote:
ja weet ik wel maar jaquote:Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef gers het volgende:
[..]
dan is het nog steeds fraude ondanks ze kunnen niks bewijzen
en die muziek was dat vroegah niet zo'n bandje
quote:Op zondag 7 september 2008 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja weet ik wel maar ja
ze hadden ook een hit met "cotton eye joe"
@ Bt
is goed
daar was ik niet bij , ik kom bijna nooit bij die macquote:Op zondag 7 september 2008 19:37 schreef gers het volgende:
[..]
boh gek nee naast het stadion
oplichters trouwens jullie hoefden maar 5 knakker te betalen wij 12.50
hebben ze wel trouwens bier in het uitvakquote:Op zondag 7 september 2008 19:39 schreef postmortum het volgende:
[..]
daar was ik niet bij , ik kom bijna nooit bij die mac![]()
Ik koop altijd iets in het stadion , waar ze maar 1x per seizoenshelft het frituurvet verschonen
maar na de wedstrijd gaan die dronken supporters altijd vragen voor een fortunamenu bij de macdrivequote:Op zondag 7 september 2008 19:40 schreef gers het volgende:
[..]
hebben ze wel trouwens bier in het uitvak
Kredietcrises ?quote:
quote:Op zondag 7 september 2008 19:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar na de wedstrijd gaan die dronken supporters altijd vragen voor een fortunamenu bij de macdrive![]()
En ze houden het net zo lang vol tot ze iets krijgen
soms ben naar Zwolle en Waalwijk geweestquote:Op zondag 7 september 2008 19:42 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
ga jij trouwens ook naar uitwedstrijden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |