quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Jij was de lapo!!quote:Op woensdag 3 september 2008 20:53 schreef RickoKun het volgende:
ja gvd ik d8 kunnen jullie niet een maken ofzo!!!
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zal je even helpen dan,
'De persoon die de fipo maakt is verplicht om de tieten van zijn hoogbejaarde grootmoeder te posten.'
Geen dank.
Ik meende het niet, gij baardige heerscherquote:Op woensdag 3 september 2008 21:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tsssssk! Ge hebt veel minder TTT's op naam!
Deze foto bevestigd mijn vermoeden dat jij niet ouder dan 10 bent.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef RickoKun het volgende:
OH OK, IN DAT GEVAL HIER EEN KANKERGEIL WIJF!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
KANKER, DIE IS GEIL!quote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij hier meer vanquote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Sporadische zaadlozingen? En superxmacho heeft ons nog wel gejoined!
Hey,quote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
We hebben het afgelopen uur toch wel zonder jou, en zonder superXmacho moeten doorbrengen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zou ik hiervan moeten wetenquote:
Misschien is ze bij dr paardjesquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hey,
waar is die
pundcin eigenlijk?
Nou ik ben weer helemaal terug hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
We hebben het afgelopen uur toch wel zonder jou, en zonder superXmacho moeten doorbrengen.
Boehoeee. Ik hoef lekker helemaal niets te doenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef 3lmo het volgende:
Oh noes, ik moet nog een hoofdstuk doorlezen voor mijn hoorcollege van morgenochtend.
Ja, waar is iedereenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef 3lmo het volgende:
Tja, hoeven is ook niet aan de orde. Maar het is wel zo handig.
Wat een drukte hier trouwens.
Ooh enneh, er is niet zoveel te vinden in mn foboquote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef 3lmo het volgende:
Tja, hoeven is ook niet aan de orde. Maar het is wel zo handig.
Wat een drukte hier trouwens.
Ik vind je paint skills tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh enneh, er is niet zoveel te vinden in mn fobo
Danku dankuquote:
zo zijn wij nietquote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Danku danku
En ehh ja een meet. Nou daar durf ik niet heen in ieder geval, klinkt meer als een groepsverkrachting
Valt mee - men heeft ook superXmacho nu.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Danku danku
En ehh ja een meet. Nou daar durf ik niet heen in ieder geval, klinkt meer als een groepsverkrachting
jij bent toch te jong voor mequote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhhhtot jullie me allemaal drinken aanbieden met ghb erin
Van wie?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is meelezen leuk? Ooh en je moet een foto pm'en
ben benieuwdquote:
Is voor iedereen (uit sc), maar voordat zoiets eindelijk tot stand komt zijn we nog wel ff verderquote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef 3lmo het volgende:
afcojos zei iets over een meet? Of is dat alleen voor VIPs?
Had m gezien jaquote:
GODVER GENIAALquote:
september 2058 ?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is voor iedereen (uit sc), maar voordat zoiets eindelijk tot stand komt zijn we nog wel ff verder
Wat sociaal.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is voor iedereen (uit sc), maar voordat zoiets eindelijk tot stand komt zijn we nog wel ff verder
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:51 schreef Rhythm het volgende:
Mijn weekend is gestart. Business Studies for life!
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef mash_ het volgende:
('.') zegt:
Kun je even in klb sc posten dat ik een ban heb ;;?
bij deze! breathtaking ding heeft een ban!
en nu door posten dan kan die weer uit mijn at
Ze had een link gepost ofzo ietsquote:Op woensdag 3 september 2008 21:57 schreef 3lmo het volgende:
Matige garp, maar dat was te verwachten.![]()
En BT een ban, hoezo? Anders moet ik helemaal naar dat topic.
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:47 schreef Snakey het volgende:
Breathtaking, nee ook een link is niet toegestaan. 48 uur.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, oke. Best, ik ben niet zwanger. Jullie geloofden het anders wel
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:55 schreef 3lmo het volgende:
Ze gooien een pet ven een valhelm van 20 hoog, De valhelm breekt in duizenden stukjes.
De pet blijft heel!
Ah, vast zoeen foto oid.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ze had een link gepost ofzo iets
Maar nu ben ik weg hierkwam alleen dat even melden
Probeer hier eens.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef gers het volgende:
zijn er hier knopenkenners ?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:58 schreef gers het volgende:
quote:De knoop is een eenheid van snelheid die veel gebruikt wordt in de zeevaart en in de gemotoriseerde luchtvaart. Eén knoop is één zeemijl per uur. Eén zeemijl is gedefinieerd als precies 1852 meter. Een knoop is dus een snelheid van 1,852 km/u of 0,51444... m/s. Een zeemijl was ooit gedefinieerd als de lengte van een boogminuut van een grootcirkel van de aarde.
Het is fout te spreken van 'knopen per uur' als snelheidsaanduiding, omdat de tijdseenheid al in de eenheid zit. De eenheid "knopen per uur" zou een versnelling of vertraging aanduiden, deze wordt echter nooit gebruikt.
In de luchtvaart is Engels de voertaal en spreekt men dus van knot (uitgesproken als nott).
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
wat voor een knoop is dit ?
Pfff, zit je nou dan weer thuis op je 56k modem?quote:
Alles goed?quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff, zit je nou dan weer thuis op je 56k modem?
Hier was het kankerplaatje ook verkankerd groot. Kankerzooi.quote:
Lezenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:08 schreef 3lmo het volgende:
En nog steeds moet ik dat hoofdstuk gaan lezen. Het zou evt. ook in de trein kunnen morgenochtend.
Geilquote:
Ja zet er dan bij welke sitequote:Op woensdag 3 september 2008 22:02 schreef gers het volgende:
Deze foto's zijn copyright beschermd. Niets posten van die website aub!!!
wat voor een knoop is dit ?
quote:Op woensdag 3 september 2008 21:06 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
WTF, dat maakt toch geen fuck uit, post liever Lauren ofzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef BigKahuna het volgende:
PK PK PK PK PK
Hoeveel lijkt deze jongen op Justin Bobby?
Ook wel goed. Wel fucking moe en morgen 8 uur meldenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:08 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Altijd toch als ik jou spreek![]()
En met jou?
WHOAAA BEST VEELquote:Op woensdag 3 september 2008 22:12 schreef BigKahuna het volgende:
PK PK PK PK PK
Hoeveel lijkt deze jongen op Justin Bobby?
Acht uur melden, whehehe.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook wel goed. Wel fucking moe en morgen 8 uur melden
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:13 schreef McFearless het volgende:
[..]
WTF, dat maakt toch geen fuck uit, post liever Lauren ofzo.
quote:
Maar van welke site mogen er geen plaatjes gepost worden?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Juup© het volgende:
Dames en heren. Gelieve de plaatjes vanaf nu te resizen tot een schappelijk formaat. Als er weer van die grote topic verneukende plaatjes gepost worden edit ik ze weg
dat gaat toch automagisch ?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Juup© het volgende:
Dames en heren. Gelieve de plaatjes vanaf nu te resizen tot een schappelijk formaat. Als er weer van die grote topic verneukende plaatjes gepost worden edit ik ze weg
WHAHAAHA DIT KOMT DOOR MIJN TOPICREPORT HÈ?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Juup© het volgende:
JA HEquote:
NETZOALS EEN MAAT EERST DACHT DAT DIE EEN LEKKER WIJF ZAG, WAS HET DIE ZANGER VAN TOKIO HOTEL!!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA HE![]()
![]()
IK ZAG HEM OP MTV ( BK KIJKT MTV_! ) EN IK DACHT WOOOOOOOH MAAKT DIE JONGEN MUZIEK
!!
Was het hem niet eens
WHEHEHE sinds wneer heeft rickocum een diamantje in zn oorquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Agiath het volgende:
Lol Rickokun ben jij dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HOI!quote:
Dat is wel echt sad dan.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
WHEHEHE sinds wneer heeft rickocum een diamantje in zn oor![]()
In principe mag er van elke site een plaatje geplaatst worden, mits het plaatje de policy niet overschrijdtquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar van welke site mogen er geen plaatjes gepost worden?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NETZOALS EEN MAAT EERST DACHT DAT DIE EEN LEKKER WIJF ZAG, WAS HET DIE ZANGER VAN TOKIO HOTEL!!![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NETZOALS EEN MAAT EERST DACHT DAT DIE EEN LEKKER WIJF ZAG, WAS HET DIE ZANGER VAN TOKIO HOTEL!!![]()
![]()
Ik niet. Ik zapte weg, kankermuziek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst ook dat t een best lekker wijf was
Nee. Ik volg dit topic ook weet jequote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WHAHAAHA DIT KOMT DOOR MIJN TOPICREPORT HÈ?![]()
O M F Gquote:
Ik heb dus nog nooit muziek van ze gehoord hequote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zapte weg, kankermuziek.
Dacht k al jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stille hint
Je lult.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Ik volg dit topic ook weet je
Mazzelaar. Ik heb nu gehoorkanker.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit muziek van ze gehoord he_!
Ik zag een foto!
owoke dat wist ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, maar het volledige plaatje wordt wel geladen dus beïnvloed de opbouw van de pagina.
noobquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik heb nu gehoorkanker.
quote:
Hmm.. Goede vraag. Laten we het 4EBE vragen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
BK, waar gaan we het eens over hebben?
Ken ik al.quote:
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm.. Goede vraag. Laten we het 4EBE vragen.
Dat vind ik ook goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnen
Nu alquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
OH IK HEB NOG EEN ZAK PEPERNOTEN EN DIE HEERLIJKE SCHUIMPJES
Ik wou het hebben over ...uhm... Fernandes? The Hills? Muziek? Zee-egels?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed hoor. Maar we weten allebei geen onderwerp
?
Nohhhh, buitensluiting...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnen
das fucking lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een lilluk wijf!quote:
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat per topic achteruit, het onderwerp. Misschien had de SC op z'n hoogtepunt moeten stoppen.
Zie je hier voor het eerst.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik wil in de op met mn avawie moet ik pijpen ?
OH NOES DIE GING IK MORGEN KOPEN TEGENOVER SCHOOL BIJ DE ACTION!!1quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
*Blablablalba* SC *blablablalblaba* stoppen.
je hebt wel zin in morgen hequote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhh, buitensluiting...!!!
Chocoladelettersquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
actionquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH NOES DIE GING IK MORGEN KOPEN TEGENOVER SCHOOL BIJ DE ACTION!!1![]()
Misschien moet je dan maar gaan? Ik vind het nog wel tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat per topic achteruit, het onderwerp. Misschien had de SC op z'n hoogtepunt moeten stoppen.
Nee, ik kan iedere keer weer de topic links editen, en hayden en ander vrouwelijk schoon posten, vind ik wel genoeg verantwoordelijkheid IMO.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?
Dus? Bij De AH hebben ze ze nog niet, en de action is tegenover schule.quote:
Pas op, dan gaat het een R&P topic worden. Iets met zijn vriendin die hem afkraakte enzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?
Houd je mondquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhh, buitensluiting...!!!
awhquote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houd je mond![]()
Trouwens, ik was vandaag zo moe dat ik om half 9 's avonds chraste tot 22.00 uur...
Brak wakker worden
Wat ben jij toch een vreselijk irritant kut ventje.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pas op, dan gaat het een R&P topic worden. Iets met zijn vriendin die hem afkraakte enzo.
Wat is er morgen?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik weet wat ... we gaan het hebben over poolse kasarbeiders.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vreselijk irritant kut ventje.
Hé, hé stop er eens mee, dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vreselijk irritant kut ventje.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé, hé stop er eens mee, dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelen![]()
In de AH vandaag was er alleen nog maar de smaak cream gingerquote:
Doe eens niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé, hé stop er eens mee, dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelen![]()
Oh noes ik word zo depressief en onzeker nuquote:
Laat toch, ik zit hem toch ook te etterenquote:
Mooi, het onderwerp is dus: zee-egelsquote:
ALS IK ZEG GENOEG IS HET GENOEG.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat toch, ik zit hem toch ook te etteren
Ja, en Dirkh met z'n grote mond, heeft onze SC nog steeds niet gesloten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef afcajos het volgende:
Het gaat lekker met al die slotjes in klb
Heb ik het gister nog over gehad.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, het onderwerp is dus: zee-egels
HAHA SLOTJE OP JE ACCOUNTquote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef afcajos het volgende:
Het gaat lekker met al die slotjes in klb
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beschamende dingenquote:
Wie is Dirkh dan weer?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en Dirkh met z'n grote mond, heeft onze SC nog steeds niet gesloten.
Aidstest?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef BigKahuna het volgende:
Brb, vuilnis buitenzetten.
voor 4,50 wil ik het wel vertellenquote:
MAG IK JE GRAP KOPEN?quote:
Denk...quote:
Wat ben jij nu weer voor een kutnewbie.quote:
kutbeesten. En GT is er niet.quote:
Ik plaats wel even een TR, gaat het wat sneller.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens kijken hoe snel mijn topic dicht is.
quote:
Ja dat van mod weet ik. Weet ik veel vanaf wanneer hij FA isquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor een kutnewbie.Dirkh was eens KLB mod en is nu FA sinds kort.
Binnen 1 minuutquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens kijken hoe snel mijn topic dicht is.
Hij is al dicht johquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik plaats wel even een TR, gaat het wat sneller.
Je bent zelf een kutbeestquote:
VERTELquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk...
nog beschamender...
Weet je het nuquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat van mod weet ik. Weet ik veel vanaf wanneer hij FA is
quote:
Alsof ik echt een TR ga plaatsen, ben slinden00b niet.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutbeest
Ik doe dat wel. En als ik ooit een week weg ben en dus een ban wil ga ik die op die manier krijgen. Allemaal TR's maken bij normale topics. TR's met goatse enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik echt een TR ga plaatsen, ben slinden00b niet.
DOe eens.quote:
waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
BobbyB heeft gayadvertenties in zijn fobo![]()
![]()
No shitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 postsquote:
Ik keek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ha... ha?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 posts_!, ) maar dat terzijde. Tussen je fobo info en de reacties stond een gayadvertentie
_!
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?quote:
Ja.!! LOLZORAZZ!!1EINZERLGANGER!11quote:
Er stond net een gayad. Echt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?
Tja, een kinderhand is snel gevuld, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja.!! LOLZORAZZ!!1EINZERLGANGER!11
HAHAHAquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 posts_!, ) maar dat terzijde. Tussen je fobo info en de reacties stond een gayadvertentie
_!
Wie?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
NJ stopt met FA zijn.
Of er 1 stondquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?
40 posts per dagquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
_!
Je snapt hopelijk wel dat die gay ad verschijnt naar aanleiding van JOUW internet gedrag he.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er stond net een gayad. Echt.
JA HEB IK NOG!! EN JE WEET WAAROM!!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHA
Heb jij nog advertenties op FOK! ?
Schooier!!
Ik drink Crystal Clearquote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
Ik drink koud bier, wie nog meer?
waar?quote:
addblocker ?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA HEB IK NOG!! EN JE WEET WAAROM!!![]()
![]()
Ik dacht dat die juist meer fobo gerelateerd was.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat die gay ad verschijnt naar aanleiding van JOUW internet gedrag he.
Ik ga over 5 min nieuwste episodes van prison break kijken. Dan pak ik een lekker koud biertje uit de koelkastquote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
Ik drink koud bier, wie nog meer?
Nee.quote:
Is dat nog wat, gekapt bij seizoen 2...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga over 5 min nieuwste episodes van prison break kijken. Dan pak ik een lekker koud biertje uit de koelkast
Zo blijkt maar weer dat je denken aan de volwassenen over moet laten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist meer fobo gerelateerd was.
note + 1quote:
voedselbankquote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
We gaan het over de voedselbank hebben.
lekker?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik drink Nesquik en versgeperst sinaasappelsap.
Apart van elkaar, uiteraard.
eindelijk rust.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga huiswerk afmaken en slapen. Morgen te vroeg op jwt.
Je maakt me onzekerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat je denken aan de volwassenen over moet laten.
En terecht.quote:
Het isquote:
Deze is coolquote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Whehe, dit oude top nummer van hollands skibrilneger zie ik net voor het eerst. Wat een sterke tekst!
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is
ADblocker.
geen ADD. Ad = afkorting voor advertentie, Add = toevoegen.
Leer Engels kutpaupers
Ik spreek heul wel goed Engels.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is
ADblocker.
geen ADD. Ad = afkorting voor advertentie, Add = toevoegen.
Leer Engels kutpaupers
Jij geeft wel erg snel op.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]![]()
ik maak het maar uit, te laat maar oké
quote:
quote:Ik wil je naaje naaje naaje.....huis brengen Ik wil je pijpen pijpen pijpen oprollen
Hij had het toch ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek heul wel goed Engels.
Ja, ik wil die periode uit mijn leven snel afsluiten jwt.quote:
watte?quote:
Paupers is meervoud. Dus ik voelde me aangesproken.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had het toch ook niet tegen jou.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taal gehandicapte
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taal gehandicapte
onee nog nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Agiath het volgende:
LAPO?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?
Mensen die zich te snel aangesproken voelenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Paupers is meervoud. Dus ik voelde me aangesproken.
Sherlock eh.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?
Pap?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi, ik gebruik een Addblocker [ afbeelding ]"
quote:
Kusje.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die zich te snel aangesproken voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |