We hebben het afgelopen uur toch wel zonder jou, en zonder superXmacho moeten doorbrengen.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:17 schreef Breathtaking het volgende:
Sporadische zaadlozingen? En superxmacho heeft ons nog wel gejoined!
Wat zou ik hiervan moeten wetenquote:
Misschien is ze bij dr paardjesquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Hey,
waar is die
pundcin eigenlijk?
Nou ik ben weer helemaal terug hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 21:22 schreef 3lmo het volgende:
[..]
We hebben het afgelopen uur toch wel zonder jou, en zonder superXmacho moeten doorbrengen.
Boehoeee. Ik hoef lekker helemaal niets te doenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:27 schreef 3lmo het volgende:
Oh noes, ik moet nog een hoofdstuk doorlezen voor mijn hoorcollege van morgenochtend.
Ja, waar is iedereenquote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef 3lmo het volgende:
Tja, hoeven is ook niet aan de orde. Maar het is wel zo handig.
Wat een drukte hier trouwens.
Ooh enneh, er is niet zoveel te vinden in mn foboquote:Op woensdag 3 september 2008 21:33 schreef 3lmo het volgende:
Tja, hoeven is ook niet aan de orde. Maar het is wel zo handig.
Wat een drukte hier trouwens.
Ik vind je paint skills tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh enneh, er is niet zoveel te vinden in mn fobo
Danku dankuquote:
zo zijn wij nietquote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Danku danku
En ehh ja een meet. Nou daar durf ik niet heen in ieder geval, klinkt meer als een groepsverkrachting
Valt mee - men heeft ook superXmacho nu.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Danku danku
En ehh ja een meet. Nou daar durf ik niet heen in ieder geval, klinkt meer als een groepsverkrachting
jij bent toch te jong voor mequote:Op woensdag 3 september 2008 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuhhhtot jullie me allemaal drinken aanbieden met ghb erin
Van wie?quote:Op woensdag 3 september 2008 21:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is meelezen leuk? Ooh en je moet een foto pm'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |