Weet je het nuquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat van mod weet ik. Weet ik veel vanaf wanneer hij FA is
quote:
Alsof ik echt een TR ga plaatsen, ben slinden00b niet.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutbeest
Ik doe dat wel. En als ik ooit een week weg ben en dus een ban wil ga ik die op die manier krijgen. Allemaal TR's maken bij normale topics. TR's met goatse enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik echt een TR ga plaatsen, ben slinden00b niet.
DOe eens.quote:
waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
BobbyB heeft gayadvertenties in zijn fobo![]()
![]()
No shitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 postsquote:
Ik keek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ha... ha?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 posts_!, ) maar dat terzijde. Tussen je fobo info en de reacties stond een gayadvertentie
_!
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?quote:
Ja.!! LOLZORAZZ!!1EINZERLGANGER!11quote:
Er stond net een gayad. Echt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?
Tja, een kinderhand is snel gevuld, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja.!! LOLZORAZZ!!1EINZERLGANGER!11
HAHAHAquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 posts_!, ) maar dat terzijde. Tussen je fobo info en de reacties stond een gayadvertentie
_!
Wie?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
NJ stopt met FA zijn.
Of er 1 stondquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?
40 posts per dagquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
_!
Je snapt hopelijk wel dat die gay ad verschijnt naar aanleiding van JOUW internet gedrag he.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er stond net een gayad. Echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |