Ja, en Dirkh met z'n grote mond, heeft onze SC nog steeds niet gesloten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef afcajos het volgende:
Het gaat lekker met al die slotjes in klb
Heb ik het gister nog over gehad.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, het onderwerp is dus: zee-egels
HAHA SLOTJE OP JE ACCOUNTquote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef afcajos het volgende:
Het gaat lekker met al die slotjes in klb
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beschamende dingenquote:
Wie is Dirkh dan weer?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en Dirkh met z'n grote mond, heeft onze SC nog steeds niet gesloten.
Aidstest?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef BigKahuna het volgende:
Brb, vuilnis buitenzetten.
voor 4,50 wil ik het wel vertellenquote:
MAG IK JE GRAP KOPEN?quote:
Denk...quote:
Wat ben jij nu weer voor een kutnewbie.quote:
kutbeesten. En GT is er niet.quote:
Ik plaats wel even een TR, gaat het wat sneller.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens kijken hoe snel mijn topic dicht is.
quote:
Ja dat van mod weet ik. Weet ik veel vanaf wanneer hij FA isquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor een kutnewbie.Dirkh was eens KLB mod en is nu FA sinds kort.
Binnen 1 minuutquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens kijken hoe snel mijn topic dicht is.
Hij is al dicht johquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik plaats wel even een TR, gaat het wat sneller.
Je bent zelf een kutbeestquote:
VERTELquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk...
nog beschamender...
Weet je het nuquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja dat van mod weet ik. Weet ik veel vanaf wanneer hij FA is
quote:
Alsof ik echt een TR ga plaatsen, ben slinden00b niet.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf een kutbeest
Ik doe dat wel. En als ik ooit een week weg ben en dus een ban wil ga ik die op die manier krijgen. Allemaal TR's maken bij normale topics. TR's met goatse enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik echt een TR ga plaatsen, ben slinden00b niet.
DOe eens.quote:
waar heb jij het nou weer overquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
BobbyB heeft gayadvertenties in zijn fobo![]()
![]()
No shitquote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 postsquote:
Ik keek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
![]()
Ha... ha?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 posts_!, ) maar dat terzijde. Tussen je fobo info en de reacties stond een gayadvertentie
_!
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?quote:
Ja.!! LOLZORAZZ!!1EINZERLGANGER!11quote:
Er stond net een gayad. Echt.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?
Tja, een kinderhand is snel gevuld, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja.!! LOLZORAZZ!!1EINZERLGANGER!11
HAHAHAquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik klikte op je fobo om even te kijken of ik je niet voor noob kon uitschelden (wat ik wel kan, 4 jaar lid en 12.000 posts_!, ) maar dat terzijde. Tussen je fobo info en de reacties stond een gayadvertentie
_!
Wie?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:39 schreef Cypress_Hill het volgende:
NJ stopt met FA zijn.
Of er 1 stondquote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor de advertentie of om te kijken of er daadwerkelijk een gay ad in stond?
40 posts per dagquote:Op woensdag 3 september 2008 22:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
_!
Je snapt hopelijk wel dat die gay ad verschijnt naar aanleiding van JOUW internet gedrag he.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er stond net een gayad. Echt.
JA HEB IK NOG!! EN JE WEET WAAROM!!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHA
Heb jij nog advertenties op FOK! ?
Schooier!!
Ik drink Crystal Clearquote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
Ik drink koud bier, wie nog meer?
waar?quote:
addblocker ?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA HEB IK NOG!! EN JE WEET WAAROM!!![]()
![]()
Ik dacht dat die juist meer fobo gerelateerd was.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat die gay ad verschijnt naar aanleiding van JOUW internet gedrag he.
Ik ga over 5 min nieuwste episodes van prison break kijken. Dan pak ik een lekker koud biertje uit de koelkastquote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
Ik drink koud bier, wie nog meer?
Nee.quote:
Is dat nog wat, gekapt bij seizoen 2...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga over 5 min nieuwste episodes van prison break kijken. Dan pak ik een lekker koud biertje uit de koelkast
Zo blijkt maar weer dat je denken aan de volwassenen over moet laten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist meer fobo gerelateerd was.
note + 1quote:
voedselbankquote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
We gaan het over de voedselbank hebben.
lekker?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik drink Nesquik en versgeperst sinaasappelsap.
Apart van elkaar, uiteraard.
eindelijk rust.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga huiswerk afmaken en slapen. Morgen te vroeg op jwt.
Je maakt me onzekerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat je denken aan de volwassenen over moet laten.
En terecht.quote:
Het isquote:
Deze is coolquote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Whehe, dit oude top nummer van hollands skibrilneger zie ik net voor het eerst. Wat een sterke tekst!
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is
ADblocker.
geen ADD. Ad = afkorting voor advertentie, Add = toevoegen.
Leer Engels kutpaupers
Ik spreek heul wel goed Engels.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is
ADblocker.
geen ADD. Ad = afkorting voor advertentie, Add = toevoegen.
Leer Engels kutpaupers
Jij geeft wel erg snel op.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]![]()
ik maak het maar uit, te laat maar oké
quote:
quote:Ik wil je naaje naaje naaje.....huis brengen Ik wil je pijpen pijpen pijpen oprollen
Hij had het toch ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek heul wel goed Engels.
Ja, ik wil die periode uit mijn leven snel afsluiten jwt.quote:
watte?quote:
Paupers is meervoud. Dus ik voelde me aangesproken.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had het toch ook niet tegen jou.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taal gehandicapte
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taal gehandicapte
onee nog nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Agiath het volgende:
LAPO?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?
Mensen die zich te snel aangesproken voelenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Paupers is meervoud. Dus ik voelde me aangesproken.
Sherlock eh.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?
Pap?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi, ik gebruik een Addblocker [ afbeelding ]"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |