JA HEB IK NOG!! EN JE WEET WAAROM!!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
HAHAHA
Heb jij nog advertenties op FOK! ?
Schooier!!
Ik drink Crystal Clearquote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
Ik drink koud bier, wie nog meer?
waar?quote:
addblocker ?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
JA HEB IK NOG!! EN JE WEET WAAROM!!![]()
![]()
Ik dacht dat die juist meer fobo gerelateerd was.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel dat die gay ad verschijnt naar aanleiding van JOUW internet gedrag he.
Ik ga over 5 min nieuwste episodes van prison break kijken. Dan pak ik een lekker koud biertje uit de koelkastquote:Op woensdag 3 september 2008 22:43 schreef Agiath het volgende:
Ik drink koud bier, wie nog meer?
Nee.quote:
Is dat nog wat, gekapt bij seizoen 2...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ga over 5 min nieuwste episodes van prison break kijken. Dan pak ik een lekker koud biertje uit de koelkast
Zo blijkt maar weer dat je denken aan de volwassenen over moet laten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat die juist meer fobo gerelateerd was.
note + 1quote:
voedselbankquote:Op woensdag 3 september 2008 22:45 schreef Demon_Hunter het volgende:
We gaan het over de voedselbank hebben.
lekker?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik drink Nesquik en versgeperst sinaasappelsap.
Apart van elkaar, uiteraard.
eindelijk rust.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga huiswerk afmaken en slapen. Morgen te vroeg op jwt.
Je maakt me onzekerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer dat je denken aan de volwassenen over moet laten.
En terecht.quote:
Het isquote:
Deze is coolquote:Op woensdag 3 september 2008 22:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Whehe, dit oude top nummer van hollands skibrilneger zie ik net voor het eerst. Wat een sterke tekst!
quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is
ADblocker.
geen ADD. Ad = afkorting voor advertentie, Add = toevoegen.
Leer Engels kutpaupers
Ik spreek heul wel goed Engels.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het is
ADblocker.
geen ADD. Ad = afkorting voor advertentie, Add = toevoegen.
Leer Engels kutpaupers
Jij geeft wel erg snel op.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]![]()
ik maak het maar uit, te laat maar oké
quote:
quote:Ik wil je naaje naaje naaje.....huis brengen Ik wil je pijpen pijpen pijpen oprollen
Hij had het toch ook niet tegen jou.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek heul wel goed Engels.
Ja, ik wil die periode uit mijn leven snel afsluiten jwt.quote:
watte?quote:
Paupers is meervoud. Dus ik voelde me aangesproken.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij had het toch ook niet tegen jou.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taal gehandicapte
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taal gehandicapte
onee nog nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef Agiath het volgende:
LAPO?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?
Mensen die zich te snel aangesproken voelenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Paupers is meervoud. Dus ik voelde me aangesproken.
Sherlock eh.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die pic van het zusje van PK?
Pap?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:51 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi, ik gebruik een Addblocker [ afbeelding ]"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |