Hmm.. Goede vraag. Laten we het 4EBE vragen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
BK, waar gaan we het eens over hebben?
Ken ik al.quote:
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm.. Goede vraag. Laten we het 4EBE vragen.
Dat vind ik ook goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnen
Nu alquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
OH IK HEB NOG EEN ZAK PEPERNOTEN EN DIE HEERLIJKE SCHUIMPJES
Ik wou het hebben over ...uhm... Fernandes? The Hills? Muziek? Zee-egels?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed hoor. Maar we weten allebei geen onderwerp
?
Nohhhh, buitensluiting...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnen
das fucking lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een lilluk wijf!quote:
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat per topic achteruit, het onderwerp. Misschien had de SC op z'n hoogtepunt moeten stoppen.
Zie je hier voor het eerst.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik wil in de op met mn avawie moet ik pijpen ?
OH NOES DIE GING IK MORGEN KOPEN TEGENOVER SCHOOL BIJ DE ACTION!!1quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
*Blablablalba* SC *blablablalblaba* stoppen.
je hebt wel zin in morgen hequote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhh, buitensluiting...!!!
Chocoladelettersquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
actionquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH NOES DIE GING IK MORGEN KOPEN TEGENOVER SCHOOL BIJ DE ACTION!!1![]()
Misschien moet je dan maar gaan? Ik vind het nog wel tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat per topic achteruit, het onderwerp. Misschien had de SC op z'n hoogtepunt moeten stoppen.
Nee, ik kan iedere keer weer de topic links editen, en hayden en ander vrouwelijk schoon posten, vind ik wel genoeg verantwoordelijkheid IMO.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?
Dus? Bij De AH hebben ze ze nog niet, en de action is tegenover schule.quote:
Pas op, dan gaat het een R&P topic worden. Iets met zijn vriendin die hem afkraakte enzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?
Houd je mondquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhh, buitensluiting...!!!
awhquote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houd je mond![]()
Trouwens, ik was vandaag zo moe dat ik om half 9 's avonds chraste tot 22.00 uur...
Brak wakker worden
Wat ben jij toch een vreselijk irritant kut ventje.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Pas op, dan gaat het een R&P topic worden. Iets met zijn vriendin die hem afkraakte enzo.
Wat is er morgen?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik weet wat ... we gaan het hebben over poolse kasarbeiders.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vreselijk irritant kut ventje.
Hé, hé stop er eens mee, dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vreselijk irritant kut ventje.
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé, hé stop er eens mee, dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelen![]()
In de AH vandaag was er alleen nog maar de smaak cream gingerquote:
Doe eens niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hé, hé stop er eens mee, dadelijk ga ik nog aan mezelf twijfelen![]()
Oh noes ik word zo depressief en onzeker nuquote:
Laat toch, ik zit hem toch ook te etterenquote:
Mooi, het onderwerp is dus: zee-egelsquote:
ALS IK ZEG GENOEG IS HET GENOEG.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Laat toch, ik zit hem toch ook te etteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |