HOI!quote:
Dat is wel echt sad dan.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
WHEHEHE sinds wneer heeft rickocum een diamantje in zn oor![]()
In principe mag er van elke site een plaatje geplaatst worden, mits het plaatje de policy niet overschrijdtquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar van welke site mogen er geen plaatjes gepost worden?
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NETZOALS EEN MAAT EERST DACHT DAT DIE EEN LEKKER WIJF ZAG, WAS HET DIE ZANGER VAN TOKIO HOTEL!!![]()
![]()
Jaquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
NETZOALS EEN MAAT EERST DACHT DAT DIE EEN LEKKER WIJF ZAG, WAS HET DIE ZANGER VAN TOKIO HOTEL!!![]()
![]()
Ik niet. Ik zapte weg, kankermuziek.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik dacht eerst ook dat t een best lekker wijf was
Nee. Ik volg dit topic ook weet jequote:Op woensdag 3 september 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WHAHAAHA DIT KOMT DOOR MIJN TOPICREPORT HÈ?![]()
O M F Gquote:
Ik heb dus nog nooit muziek van ze gehoord hequote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zapte weg, kankermuziek.
Dacht k al jaquote:Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef gers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
stille hint
Je lult.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee. Ik volg dit topic ook weet je
Mazzelaar. Ik heb nu gehoorkanker.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb dus nog nooit muziek van ze gehoord he_!
Ik zag een foto!
owoke dat wist ik nietquote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, maar het volledige plaatje wordt wel geladen dus beïnvloed de opbouw van de pagina.
noobquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik heb nu gehoorkanker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |