Hmm.. Goede vraag. Laten we het 4EBE vragen.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
BK, waar gaan we het eens over hebben?
Ken ik al.quote:
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hmm.. Goede vraag. Laten we het 4EBE vragen.
Dat vind ik ook goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnen
Nu alquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
OH IK HEB NOG EEN ZAK PEPERNOTEN EN DIE HEERLIJKE SCHUIMPJES
Ik wou het hebben over ...uhm... Fernandes? The Hills? Muziek? Zee-egels?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed hoor. Maar we weten allebei geen onderwerp
?
Nohhhh, buitensluiting...quote:Op woensdag 3 september 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wou een 2 persoonsgesprek beginnen
das fucking lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
Wat een lilluk wijf!quote:
Verzin jij alvast wat leuks voor het volgende topic dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat per topic achteruit, het onderwerp. Misschien had de SC op z'n hoogtepunt moeten stoppen.
Zie je hier voor het eerst.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik wil in de op met mn avawie moet ik pijpen ?
OH NOES DIE GING IK MORGEN KOPEN TEGENOVER SCHOOL BIJ DE ACTION!!1quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
*Blablablalba* SC *blablablalblaba* stoppen.
je hebt wel zin in morgen hequote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nohhhh, buitensluiting...!!!
Chocoladelettersquote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BigKahuna het volgende:
actionquote:Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OH NOES DIE GING IK MORGEN KOPEN TEGENOVER SCHOOL BIJ DE ACTION!!1![]()
Misschien moet je dan maar gaan? Ik vind het nog wel tof.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:26 schreef BobbyB het volgende:
Het gaat per topic achteruit, het onderwerp. Misschien had de SC op z'n hoogtepunt moeten stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |