Ja, en Dirkh met z'n grote mond, heeft onze SC nog steeds niet gesloten.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef afcajos het volgende:
Het gaat lekker met al die slotjes in klb
Heb ik het gister nog over gehad.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi, het onderwerp is dus: zee-egels
HAHA SLOTJE OP JE ACCOUNTquote:Op woensdag 3 september 2008 22:32 schreef afcajos het volgende:
Het gaat lekker met al die slotjes in klb
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beschamende dingenquote:
Wie is Dirkh dan weer?quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en Dirkh met z'n grote mond, heeft onze SC nog steeds niet gesloten.
Aidstest?quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 3 september 2008 22:34 schreef BigKahuna het volgende:
Brb, vuilnis buitenzetten.
voor 4,50 wil ik het wel vertellenquote:
MAG IK JE GRAP KOPEN?quote:
Denk...quote:
Wat ben jij nu weer voor een kutnewbie.quote:
kutbeesten. En GT is er niet.quote:
Ik plaats wel even een TR, gaat het wat sneller.quote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens kijken hoe snel mijn topic dicht is.
quote:
Ja dat van mod weet ik. Weet ik veel vanaf wanneer hij FA isquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij nu weer voor een kutnewbie.Dirkh was eens KLB mod en is nu FA sinds kort.
Binnen 1 minuutquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Eens kijken hoe snel mijn topic dicht is.
Hij is al dicht johquote:Op woensdag 3 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik plaats wel even een TR, gaat het wat sneller.
Je bent zelf een kutbeestquote:
VERTELquote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk...
nog beschamender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |