Wel binnen 48 uur he.quote:
Beetje het Feyenoord gevoelquote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef ruud_fr het volgende:
wtf, kent men Phil Collins niet meer? je ziet het hem zingen....
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat? ken je Feyenoord niet meer? jij als met ex Feyenoorder
Retro toch ?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wat? ken je Feyenoord niet meer? jij als ex-Feyenoorder
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:57 schreef ruud_fr het volgende:
wtf, kent men Phil Collins niet meer? je ziet het hem zingen....
Een beetje TBS'er doet ontsnappen. Anders hoor je er echt niet bij hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef SCH het volgende:
Catjuh mocht toch alleen jureren met een begeleider?
quote:-Breach-
-"Ware oorzaak van litteken Tevez nu bekend"-
quote:-ruud_fr-
-Tong80 geselecteerd voor Argentijns elftal-
quote:-Gordon_Shumway-
-Abbondanzieri zal zich na deze actie van Tevez nog weleens achter z'n oren krabben-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-Naughty Tevez licks head in public-
deel jij die kerel van je met die olifantquote:Op donderdag 4 september 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
Mijn schoonmoeder was gisteren ook jarig.
Lijkt er wel op idd, ik vroeg me al af wie die vent met de slurf was die op de bank zat.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:20 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
deel jij die kerel van je met die olifant
Was jij die vent die steeds aan mijn slurf probeerde te komen?quote:Op donderdag 4 september 2008 19:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd, ik vroeg me al af wie die vent met de slurf was die op de bank zat.
eens, goede juryquote:Op donderdag 4 september 2008 19:25 schreef Breach het volgende:
Beschouw moet vaker jureren
quote:Op donderdag 4 september 2008 19:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Was jij die vent die steeds aan mijn slurf probeerde te komen?
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:27 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Tong80 mag eindelijk meedoen met AC Milan tijdens de G-dag
Het is ook vrij moeilijk om iets nieuws met een tong te bedenken als de voorgaande foto er ook al eentje was.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:42 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je pakt het grapje van ruud_fr af....
veel plezier met je poedel![]()
Hehehe, beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is ook vrij moeilijk om iets nieuws met een tong te bedenken als de voorgaande foto er ook al eentje was.
Vind het juist een geweldig onderschrift.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:42 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Je pakt het grapje van ruud_fr af....
veel plezier met je poedel![]()
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vind het juist een geweldig onderschrift.
Daarom moest ik inderdaad lachenquote:Op donderdag 4 september 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury hoor, maar waarom sjimz niet heeft gewonnen is mij een raadsel.
Ik begreep er ook al niets van.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury hoor, maar waarom sjimz niet heeft gewonnen is mij een raadsel.
Wie is Van der Sar?quote:Op donderdag 4 september 2008 21:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik begreep er ook al niets van.
Misschien wist de jury niet dat Edwin van der Sar en Tevez ploeggenoten zijn
quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:35 schreef borisz het volgende:
De lessen van Ronaldinho hebben effect
Dacht zelfs effe: "m'n ex schoonmoeder had volgens mij geen kind"quote:Op woensdag 3 september 2008 19:06 schreef ruud_fr het volgende:
ah, ontkenningsfase
quote:-borisz-
-"De lessen van Ronaldinho hebben effect"-
quote:-EnGCatjuh-
-Nike test revolutionaire vuilniszakkenbroek eerst in de lagere regionen van het voetbal-
quote:-Joe.-
-AC Milan contracteert gebroeders Mankelele-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Stukken leuker dan de Jostiband-
quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:11 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
"Als jullie Sneijder nog één keer belachelijk maken, wordt er niet gevoetbald"
quote:-Isiolo-
-Ik eis meer kopkracht van jullie !-
-"Als jullie Sneijder nog één keer belachelijk maken, wordt er niet gevoetbald"-
quote:-EnGCatjuh-
-Coach: "Ik verwacht dat jullie zullen groeien in het toernooi!"-
De opmaak is hier te vindenquote:-BB-King-
-"Hey, waar zijn jullie puntmutsjes?!"-
Kan ik de uitslag nog corrigeren?quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:36 schreef sjimz het volgende:
Ondanks dat ik 4e ben gewordenvind ik het een goede jury!
Dom om niet voor een mod te kiezen Joe![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2008 19:25 schreef ruud_fr het volgende:
aardige jury voor zo'n eerste keer (?)
quote:Breach
Man in groen: "Zie je wel, ik zei toch dat het een billijk gelijkspel zou worden"
quote:Isiolo
Blaszczykowski: " Ja, het stadion stond op zijn kop na mijn belangrijke doepunt"
quote:kleinzusje
Blaszczykowski : "hee, er zitten hier ook asperges in de grond "
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
"Ik zei nog zo: geen bommetje"
Ik vond je onderschrift ook gewoon slecht genoeg voor de poedel hoorquote:Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik kon het weten - het is weer een persoonlijke actie van Engcatjuh. Op deze manier is het wel leuk geweest - jammer van deze competitie.
Onzin natuurlijk. Bij Catjuh weet je het van tevoren. Ik heb hem een keer de poedel gegeven en ik ben zijn naaste concurrent in de competitie. Heeft niks met het onderschrift te maken maar is gewoon een persoonlijke acite. Zo kinderachtig is dat ventje nou eenmaal.quote:Op zondag 7 september 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond je onderschrift ook gewoon slecht genoeg voor de poedel hoor
Zorg dan gewoon dat je onderschriften zo goed zijn zodat je niet in aanmerking komt voor de poedel.quote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Bij Catjuh weet je het van tevoren. Ik heb hem een keer de poedel gegeven en ik ben zijn naaste concurrent in de competitie. Heeft niks met het onderschrift te maken maar is gewoon een persoonlijke acite. Zo kinderachtig is dat ventje nou eenmaal.
Ik wist het van tevoren. Ik had net zo goed puntjes kunnen zetten, Engcatjuh jureert nou eenmaal op die manier - dat is iedere keer zo. Is geen eer aan te behalen. Jammer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan gewoon dat je onderschriften zo goed zijn zodat je niet in aanmerking komt voor de poedel.
Je kan ook overdrijven hoor SCH
Had je maar grappiger moeten zijn!quote:Op zondag 7 september 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist het van tevoren. Ik had net zo goed puntjes kunnen zetten, Engcatjuh jureert nou eenmaal op die manier - dat is iedere keer zo. Is geen eer aan te behalen. Jammer.
quote:
Kan het niet oneens zijn met het laatste gedeelte van deze bewering.quote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
Catjuh jureert vooral met de ranglijst in zijn achterhoofd, anders had ie Beschouw wel laten winnen die overduidelijk de leukste heeft.
Ik vond stervoetballers iets te voor de hand liggendquote:Op zondag 7 september 2008 19:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kan het niet oneens zijn met het laatste gedeelte van deze bewering.
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Engcatjuh jureert volgens de ranglijst, niet op volgorde van grappigheid. Ik krijg standaard de poedel en ik vind dat zo langzamerhand echt een beetje kinderachtig worden.quote:
Richt een actiegroep op: Geef Katje een poedel. Dan word ik lid.quote:Op zondag 7 september 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Engcatjuh jureert volgens de ranglijst, niet op volgorde van grappigheid. Ik krijg standaard de poedel en ik vind dat zo langzamerhand echt een beetje kinderachtig worden.
Veel te mild. Het wordt eerder iets als. www.verdrinkhiercatjuh.nlquote:Op zondag 7 september 2008 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Richt een actiegroep op: Geef Katje een poedel. Dan word ik lid.
Doe dan us mee mietjequote:Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef ruud_fr het volgende:
ah, SCH vond het weer tijd voor een relletje zie ik...
nee, ik vond je onderschrift ook poedelwaardigquote:Op zondag 7 september 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe dan us mee mietje![]()
Maar heb ik gelijk of niet?
Poedelquote:Op zondag 7 september 2008 20:11 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Tv-programma Spoorloos vindt zoekgewaande broer Salou
En EC is niet eens juryquote:
quote:Op zondag 7 september 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb trouwens geen idee hoe de ranglijst eruit ziet.
Ik pas voor het samen slapen, verder ben ik geen liegbeest.quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Liegbeescht. Maar we gaan slapen, het is herfst en het regent, dus kom maar dicht tegen me aan liggen.
quote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me wat VBL achtergrond info geven over de foto. Anders word ik straks misschien wel uitgescholden als nOOb jury zijne
quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Salou van Club Brugge met de mascotte
Poppers zonder Rquote:Op maandag 8 september 2008 20:01 schreef SCH het volgende:
Ik snap de winnaar niet, wat zijn proppers?
Poppes?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik heb zelf nog geen idee, ff op de ranglijst kijken...
quote:SCH
Ex-vrouwen Van Hanegem luisteren Feyenoordfeest op
quote:Joesse
Ware reden blessuregolf Feyenoord onthuld.
quote:borisz
Deze dames kosten Gerard een Meijer.
De opmaak is hier te vinden.quote:gebruikersnaam
Zelfs verplegend personeel trekt handen af van ten dode opgeschreven feyenoord
wie is Pleegzuster Bloedwijn?quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:35 schreef Beschouw het volgende:
Had een beter oordeel van je verwacht, Ruud.
quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:51 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Nani zet het stadion op zijn kop"
Mocht jij punten halen , wil ik toch iig de helftquote:Op zondag 7 september 2008 01:04 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Blaszczykowski: " Ja, het stadion stond op zijn kop na mijn belangrijke doepunt "
NIet eens gezien, maar er kan altijd iets geregeld wordenquote:Op dinsdag 9 september 2008 23:15 schreef Isiolo het volgende:
[..]
[..]
Mocht jij punten halen , wil ik toch iig de helft
na-aperquote:Op woensdag 10 september 2008 19:21 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Rus: ''Zo'n torpedo zou in onze duikboot wel van pas komen.''
quote:Joe.
't is Bassie en Nani-aan
quote:gebruikersnaam
Nee hoor scheids, kijk maar ik heb nummer 6 niet nummer 9
quote:Gordon_Shumway
'Nani, sta je nu weer lucht te dekken?'
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Rus: ''Met de berging van de Kursk zijn ze dus nog steeds bezig.''
wat hij zegtquote:Op woensdag 10 september 2008 23:17 schreef SCH het volgende:
Nummer 3 was de poedel. Ik vond er verder ook veel leukere tussen zitten eigenlijk.
Poedel.quote:Op donderdag 11 september 2008 11:51 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
SCH blijft met lege handen achter nu licht aan is in darkroom
quote:-Zero2Nine-
- Nieuwe Japanse spits maakte een wat stijve indruk"-
quote:-DaMart-
- Japanse bondscoach blij met nieuw talent:"Hij is een van de bouwstenen voor mijn elftal. -
quote:-Joe.-
-Opnieuw Braziliaan tot Japanner geneutraliseerd: Legonardo-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ruud_fr-
-SCH blijft met lege handen achter nu licht aan is in darkroom-
Ik wilde er ook zo een maken, maar zag dat er al een Leo Lego was geworden...quote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Die van Legonardo is wel geniaal hoor.
Terechte winnaar!
Maar gebruikersnaam was eerst met die woordspelingquote:Op donderdag 11 september 2008 18:30 schreef sjimz het volgende:
Die van Legonardo is wel geniaal hoor.
Terechte winnaar!
Een mod kan toch ingrijpen en posts veranderen of deletenquote:Op donderdag 11 september 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
Ow die had ik geheel over zijn hoofd gezien.
In dat geval is het inderdaad wel smerig
Dat kan ja.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:53 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een mod kan toch ingrijpen en posts veranderen of deleten
ALF nog nooit gezien hier, hoor.quote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat kan ik dan weer niet maken, dan krijg ik ALF op mijn dak
En voordat hij weer terug is naar zijn planeet, ben je zo 4 seizoenen verderquote:Op donderdag 11 september 2008 19:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee dat kan ik dan weer niet maken, dan krijg ik ALF op mijn dak
je wordt nergens van beschuldigd, de jury moet dat gewoon zienquote:Op donderdag 11 september 2008 20:34 schreef Joe. het volgende:
Zoals ik hier al eerder een keer heb vermeld, ik kijk niet eerst naar andere onderschriften. Puur en alleen omdat je eerste ingeving toch het beste is. Ik ben hier al vaker van beschuldigt, en toen kostte me het een poedel.
Ja sorry, ik dacht dat ik een onderschrift moetst neerzetten, maar bijkbaar is dit het opstel topic.quote:Op donderdag 11 september 2008 21:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
De jury heeft het zelfs vermeldt in het juryrapport. Maar gebruikersnaam komt met alleen een naamsverandering, Joe. verzint er ook nog iets bij. Dat vind ik een belangrijk verschil
Wees blij dat ik je de poedel niet heb gegeven omdat het niet eens rijmde.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht dat ik een onderschrift moetst neerzetten, maar bijkbaar is dit het opstel topic.
Precies. Die EngaCatjuh is een randdebiel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:44 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met iedereen eens die kritiek heeft op de jury. En ik ben het met de jury eens.
Alleen EngaCatjuh heeft ongelijk
quote:-Gebruikersnaam-
-Commissie van beroep over-ruled vorige jury uitsag-
quote:-Gordon_Shumway-
-'Ik wil eigenlijk dat m'n gebit er ongeveer zo uit komt te zien.'-
-Ronaldinho beseft niet dat Nations United geen voetbalclub is-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Ronaldinho tekent doodvonnis-
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Isiolo het volgende:
Vond die van Breachlawh toch echt een top 3 waard
*proest*quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Afrikanen staan al met 1 been in de finale.
Het is inmiddels wel bekend dat Beschouw en jij een raar gevoel voor humor hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
Het kan verkeren. De winnaar had bij me de poedel, en de poedel was in de top 3 beland. Moest ik echt hardop om lachen.
Ik noem het gewoon ouderdom.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel bekend dat Beschouw en jij een raar gevoel voor humor hebben.
Nou hoevaak is die grap al niet geweest op tv/radio en internetquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Afrikanen staan al met 1 been in de finale.
nee dat zie je verkeerd, ik kom nog steed 2 puntn tekort door jou vreemde manier van punten gevenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury.
En gebruikersnaam zal me wel niet bedanken voor de punten die hij zonder mij niet had gehad
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het ontbreekt aan 2-benige talenten, aldus een scout van Ajax
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #119 Wijfman!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:41 schreef SCH het volgende:
Wel een enorme deja vu foto trouwens, en deja vu onderschriften
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Speler gaat in protest tegen rode kaart wegens inkomen met twee benen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Ian Wright na afloop: 'Ik kwam helemaal niet met twee benen in!'
Ondanks dat mijne eerder was, heb ik die van mij gewijzigd.quote:
die was ik alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #119 Wijfman!
Voor meer tips zie dat topic
Shit, mijn edit staat daar dus ook tussen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #119 Wijfman!
Voor meer tips zie dat topic
Volgens mij was mijn onderschrift dit keer ook recycling van mijn eigen onderschrift toen, dus ik heb ook even een andere bedachtquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Shit, mijn edit staat daar dus ook tussen.
Even een betere bedenken.
Ik vond zn eerdere onderschrift wel goed eigenlijk. In ieder geval geen poedel, maar dat zeg ik als buitenstaander. De achterliggende sociale fricties ken ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
Beschouw zal het wel druk hebben met zijn kennel
Wijze woorden. Kan jij geen onafhankelijk vast jurylid worden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond zn eerdere onderschrift wel goed eigenlijk. In ieder geval geen poedel, maar dat zeg ik als buitenstaander. De achterliggende sociale fricties ken ik natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |