quote:Breach
Man in groen: "Zie je wel, ik zei toch dat het een billijk gelijkspel zou worden"
quote:Isiolo
Blaszczykowski: " Ja, het stadion stond op zijn kop na mijn belangrijke doepunt"
quote:kleinzusje
Blaszczykowski : "hee, er zitten hier ook asperges in de grond "
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
"Ik zei nog zo: geen bommetje"

Ik vond je onderschrift ook gewoon slecht genoeg voor de poedel hoorquote:Op zondag 7 september 2008 19:11 schreef SCH het volgende:
Ik kon het weten - het is weer een persoonlijke actie van Engcatjuh. Op deze manier is het wel leuk geweest - jammer van deze competitie.

Onzin natuurlijk. Bij Catjuh weet je het van tevoren. Ik heb hem een keer de poedel gegeven en ik ben zijn naaste concurrent in de competitie. Heeft niks met het onderschrift te maken maar is gewoon een persoonlijke acite. Zo kinderachtig is dat ventje nou eenmaal.quote:Op zondag 7 september 2008 19:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vond je onderschrift ook gewoon slecht genoeg voor de poedel hoor

Zorg dan gewoon dat je onderschriften zo goed zijn zodat je niet in aanmerking komt voor de poedel.quote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Bij Catjuh weet je het van tevoren. Ik heb hem een keer de poedel gegeven en ik ben zijn naaste concurrent in de competitie. Heeft niks met het onderschrift te maken maar is gewoon een persoonlijke acite. Zo kinderachtig is dat ventje nou eenmaal.

Ik wist het van tevoren. Ik had net zo goed puntjes kunnen zetten, Engcatjuh jureert nou eenmaal op die manier - dat is iedere keer zo. Is geen eer aan te behalen. Jammer.quote:Op zondag 7 september 2008 19:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg dan gewoon dat je onderschriften zo goed zijn zodat je niet in aanmerking komt voor de poedel.
Je kan ook overdrijven hoor SCH

Had je maar grappiger moeten zijn!quote:Op zondag 7 september 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wist het van tevoren. Ik had net zo goed puntjes kunnen zetten, Engcatjuh jureert nou eenmaal op die manier - dat is iedere keer zo. Is geen eer aan te behalen. Jammer.

quote:

Kan het niet oneens zijn met het laatste gedeelte van deze bewering.quote:Op zondag 7 september 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
Catjuh jureert vooral met de ranglijst in zijn achterhoofd, anders had ie Beschouw wel laten winnen die overduidelijk de leukste heeft.

Ik vond stervoetballers iets te voor de hand liggendquote:Op zondag 7 september 2008 19:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kan het niet oneens zijn met het laatste gedeelte van deze bewering.

Nee, dat heeft er niets mee te maken. Engcatjuh jureert volgens de ranglijst, niet op volgorde van grappigheid. Ik krijg standaard de poedel en ik vind dat zo langzamerhand echt een beetje kinderachtig worden.quote:

Richt een actiegroep op: Geef Katje een poedel. Dan word ik lid.quote:Op zondag 7 september 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat heeft er niets mee te maken. Engcatjuh jureert volgens de ranglijst, niet op volgorde van grappigheid. Ik krijg standaard de poedel en ik vind dat zo langzamerhand echt een beetje kinderachtig worden.

Veel te mild. Het wordt eerder iets als. www.verdrinkhiercatjuh.nlquote:Op zondag 7 september 2008 19:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Richt een actiegroep op: Geef Katje een poedel. Dan word ik lid.

Doe dan us mee mietjequote:Op zondag 7 september 2008 19:34 schreef ruud_fr het volgende:
ah, SCH vond het weer tijd voor een relletje zie ik...

nee, ik vond je onderschrift ook poedelwaardigquote:Op zondag 7 september 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe dan us mee mietje
Maar heb ik gelijk of niet?

Poedelquote:Op zondag 7 september 2008 20:11 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Tv-programma Spoorloos vindt zoekgewaande broer Salou

En EC is niet eens juryquote:

quote:Op zondag 7 september 2008 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb trouwens geen idee hoe de ranglijst eruit ziet.
 Liegbeescht. Maar we gaan slapen, het is herfst en het regent, dus kom maar dicht tegen me aan liggen.
 Liegbeescht. Maar we gaan slapen, het is herfst en het regent, dus kom maar dicht tegen me aan liggen.   

Ik pas voor het samen slapen, verder ben ik geen liegbeest.quote:Op zondag 7 september 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]

quote:Op maandag 8 september 2008 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me wat VBL achtergrond info geven over de foto. Anders word ik straks misschien wel uitgescholden als nOOb jury zijne
quote:Op zondag 7 september 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Salou van Club Brugge met de mascotte

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |