quote:-Gebruikersnaam-
-Commissie van beroep over-ruled vorige jury uitsag-
quote:-Gordon_Shumway-
-'Ik wil eigenlijk dat m'n gebit er ongeveer zo uit komt te zien.'-
quote:-ruud_fr-
-Ronaldinho beseft niet dat Nations United geen voetbalclub is-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Ronaldinho tekent doodvonnis-
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Isiolo het volgende:
Vond die van Breachlawh toch echt een top 3 waard
*proest*quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Afrikanen staan al met 1 been in de finale.
Het is inmiddels wel bekend dat Beschouw en jij een raar gevoel voor humor hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
Het kan verkeren. De winnaar had bij me de poedel, en de poedel was in de top 3 beland. Moest ik echt hardop om lachen.
Ik noem het gewoon ouderdom.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel bekend dat Beschouw en jij een raar gevoel voor humor hebben.
Nou hoevaak is die grap al niet geweest op tv/radio en internetquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
Afrikanen staan al met 1 been in de finale.
nee dat zie je verkeerd, ik kom nog steed 2 puntn tekort door jou vreemde manier van punten gevenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury.
En gebruikersnaam zal me wel niet bedanken voor de punten die hij zonder mij niet had gehad
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat het ontbreekt aan 2-benige talenten, aldus een scout van Ajax
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #119 Wijfman!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:41 schreef SCH het volgende:
Wel een enorme deja vu foto trouwens, en deja vu onderschriften
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Speler gaat in protest tegen rode kaart wegens inkomen met twee benen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Ian Wright na afloop: 'Ik kwam helemaal niet met twee benen in!'
Ondanks dat mijne eerder was, heb ik die van mij gewijzigd.quote:
die was ik alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #119 Wijfman!
Voor meer tips zie dat topic
Shit, mijn edit staat daar dus ook tussen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #119 Wijfman!
Voor meer tips zie dat topic
Volgens mij was mijn onderschrift dit keer ook recycling van mijn eigen onderschrift toen, dus ik heb ook even een andere bedachtquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Shit, mijn edit staat daar dus ook tussen.
Even een betere bedenken.
Ik vond zn eerdere onderschrift wel goed eigenlijk. In ieder geval geen poedel, maar dat zeg ik als buitenstaander. De achterliggende sociale fricties ken ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:39 schreef SCH het volgende:
Beschouw zal het wel druk hebben met zijn kennel
Wijze woorden. Kan jij geen onafhankelijk vast jurylid worden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond zn eerdere onderschrift wel goed eigenlijk. In ieder geval geen poedel, maar dat zeg ik als buitenstaander. De achterliggende sociale fricties ken ik natuurlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |