Gelukkig doe jij de jury nietquote:
quote:
Moet ik je objectiviteit in twijfel trekken?quote:
Wel lief dat ik mezelf een hondje geefquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet ik je objectiviteit in twijfel trekken?
Sinds je op dat stokbrood valt, geef ik je nooit meer puntenquote:
Dat was je gisteravond zeker even vergetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Sinds je op dat stokbrood valt, geef ik je nooit meer punten
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]Das meer een klapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nope, was gewoon ff voorzichtig om je ego niet te veel te krenkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was je gisteravond zeker even vergeten
HanPekel. Nog nooit een spoor van humor gezien bij die naam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Han-Pekel het volgende:
waarom nou weer een sneijder foto
echt vragen om de slechtste grappen van mensen die al 100 jaar meedoen..
wordt eens tijd voor een beetje vernieuwing....of moeten we altijd maar slechte sneijder grappen blijven maken..:S
er staan toch ook andere spelers op de foto? kom eens met een goed onderschrift zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Han-Pekel het volgende:
wordt eens tijd voor een beetje vernieuwing....of moeten we altijd maar slechte sneijder grappen blijven maken..:S
Ik zweer je dat ik de echte Han Peekel nog heb gesproken deze weekquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
HanPekel. Nog nooit een spoor van humor gezien bij die naam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:29 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Babymaat Oranje-shirts niet op tijd aangeleverd
origineelquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Kindermaten Oranjeshirt zijn er nog niet
Nee, niet origineel. Had ik niet gezien. Mijn onderschrift is al veranderd. Dank voor de tip, nu kom ik op het podium.quote:
Dit keer een bewuste keuze... normaliter worden er altijd Sneijdergrappen gemaakt terwijl ie niet eens op de foto staat... nu kan iedereen zijn gang zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Han-Pekel het volgende:
dan was het toeval en heb ik jou het podium gebrachtquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee, niet origineel. Had ik niet gezien. Mijn onderschrift is al veranderd. Dank voor de tip, nu kom ik op het podium.
Iddquote:
quote:
quote:nicomart
Robben: "Moet je kijken Wesley, dat gevaarte van Seedorf lijkt op Ryan Babel!"
quote:SCH
Babymaat Oranje-shirts niet op tijd aangeleverd
quote:ruud_fr
Kromkamp: "Ik kan nu wel een dikke joint gebruiken"
De opmaak is hier te vinden.quote:RayMania
Kromkamp eindigt in rare houding nadat Sneijder op de pauzeknop op Robben zijn shirt drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |