Als je ziet wat er verder op het podium staat...quote:Op donderdag 17 april 2008 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is geen sinterklaasrijmpjeswedstrijd...
Bij tennis welquote:Op donderdag 17 april 2008 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is geen sinterklaasrijmpjeswedstrijd...
Niet huilen hèquote:Op donderdag 17 april 2008 16:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je ziet wat er verder op het podium staat...
quote:
ikquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is dit de officiële uitslag of mag ik nog inzenden?
- Er mist een layoutquote:Op donderdag 17 april 2008 22:33 schreef kleineschwester het volgende:
1. The Vulture
2. Beschouw
3. Rumille
jammer hoor..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:33 schreef kleineschwester het volgende:
1. The Vulture
2. Beschouw
3. Rumille
Doen we dat niet allemaal dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:02 schreef ZoneKill het volgende:
Het is gewoon haar voorkeur van afwerken.![]()
![]()
SCH bedankt voor de eerste prijs (de foto van Arnold Kruiswijk met zijn shirt voor de mond). Ik had er wel op gerekend maar je moet het altijd nog maar afwachten of je het ook wordt he? Dit was mijn eerste inzending ooit, moet je nagaan. Iedereen succes met het verzinnen van onderschriften. Misschien dat ik nog eens een keer meedoe maar dan moet ik wel een goeie ingeving hebben anders heeft het niet zo veel zin he. Nogmaals succes allenquote:Op maandag 14 april 2008 19:03 schreef latin_LiZzY het volgende:
[ afbeelding ]
Knoflookbroodjes voor de halve prijs in kantine FC Groningen
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Blawh het volgende:
Djeez kleinzusje, wat een baggerjury. Dat is iets wat op zich kan gebeuren, maar ook nog te lui zijn om de lay-out te gebruiken gaat te ver.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:02 schreef ZoneKill het volgende:
Het is gewoon haar voorkeur van afwerken.![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
KANquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:36 schreef leroytje het volgende:
[ afbeelding ]
Damn die smurf ken hard meppen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:48 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Kromkamp: "Ik kan nu wel een dikke joint gebruiken"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door kleineschwester op 18-04-2008 07:58:19 ]Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Hééél goed gedaan hoor. Je bent echt perfect als je Breach voortaan wat meer puntjes toekent..quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:18 schreef kleineschwester het volgende:
Vroege vogels, geef me ff een compliment![]()
![]()
![]()
Tis echt niet makkelijk om een gast jury te zijn
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Hééél goed gedaan hoor. Je bent echt perfect als je Breach voortaan wat meer puntjes toekent..
Poedelquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vegan Streaker heeft kind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |