quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:20 schreef De_Ananas het volgende:
There is only oneeeeeeeeeeeeee afca josssssssss
oneeeeeeeeeeee afca jossssss
walking along
singing a song
walking in joskes wonderland!!!
quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
I'M A KLB TILL I DIE!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef TI_2008 het volgende:
Of op je werk
NB. Ik mag jullie SC topics wel, dus ik denk dat ik hier ook maar eens wat vaker ga posten!
T is steeds snel naar beneden scrollenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef TI_2008 het volgende:
Of op je werk
NB. Ik mag jullie SC topics wel, dus ik denk dat ik hier ook maar eens wat vaker ga posten!
Whehe met dat soort jailbait shit is het idd linke soepquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T is steeds snel naar beneden scrollen
Boeiend, das grappig met collega's achter jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat had ik zondag ook en toen bleek een fan van mij mee te lezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:01 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Whehe met dat soort jailbait shit is het idd linke soepMa tot nu toe gaat het nog goed, maar zit wel met mijn rug naar een ruit
straks staat er iemand achter mij mee te kijken
Wel een lekker wijf dat. Weet ook niet wie dat is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:29 schreef afcajos het volgende:
Owja, van wie is deze avatar eigenlijk? Nog nooit gezien hier
[ afbeelding ]
Speciaal voor je Collega's:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik moest bijna met die opgeblazen kop van me tegen mijn beeldscherm gaan zitten om die ava fatsoenlijk te kunnen zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
wat een vette nieuwe OP banners
[..]
Wel een lekker wijf dat. Weet ook niet wie dat is.
Zeg, ben jij niet die moderator?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
wat een vette nieuwe OP banners
[..]
Wel een lekker wijf dat. Weet ook niet wie dat is.
Ze heeft zo'n opgerold stukje ham die je als klein kind bij de slager kreeg in haar kut zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Speciaal voor je Collega's:
[ afbeelding ]
Een stukje Rosbief wellicht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n opgerold stukje ham die je als klein kind bij de slager kreeg in haar kut zitten.
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n opgerold stukje ham die je als klein kind bij de slager kreeg in haar kut zitten.
ZE HEEFT EEN PIEMOL!!1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Speciaal voor je Collega's:
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou weer onder zoeen deken slapen, dat kietelt als de mallequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes he\
[ afbeelding ]
Jweet,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest trouwens wel kk hard lachen om je grappen joske
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jweet,
Jij was mooi lam vanacht op fok?
Met een leraar wat minderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, das grappig met collega's achter je!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
De DJ werd gisteren trouwens gek van mij omdat ik steeds happy hardcore aanvroeg met een maat. Uiteindelijk wel gekregen en flink gehakt uiteraard
quote:
Gaat je niks aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Nog een reefteef aan de haakgeslagen?
Verkapt kijk-mij-pabo-doen post.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:22 schreef afcajos het volgende:
Nu we het tog over leraren ehbben
Ik zou wel leraar willen worden op een basisschool![]()
![]()
Nee dusquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik moest bijna met die opgeblazen kop van me tegen mijn beeldscherm gaan zitten om die ava fatsoenlijk te kunnen zienMaar ze mag er wezen!
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-pabo-doen post.
Ik laat m'n dochter er wel op, ik vertrouw je wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee![]()
maar ik denk dat ik een eigen school ga beginnen voor meisjes van 14 tm 16 ofzo
Jij gaat je toch niet voortplanten hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik laat m'n dochter er wel op, ik vertrouw je wel.
Van welke planeet komt die?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes he\
[ afbeelding ]
Hoe meer Kobayashi fans, hoe beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij gaat je toch niet voortplanten he![]()
![]()
Hm, ik heb t er dus over dat ik een leerling ben ehquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, misschien als je een collega als dit hebt dat het wel goed gaat
What the fuck, ik ben echt nog niet wakker, ik bedoelde als je LERAAR zo is als die triangeljosti van dat topique!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, ik heb t er dus over dat ik een leerling ben eh
Pics van zusje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
6 september heb ik buurt bbq![]()
Veel minderjarige meisjes
Veel eten en bier!
Jordy, als jij komt neem je je zusje wel mee he
Pics van het zusje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
Veel eten en bier!
Ze heeft zelfs fokaccount~foboquote:
Staan geen foto's inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs fokaccount~fobo
Kellz ofzo
Zoek zelf maar
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
Veel eten en bier!
Ow, wacht: http://fotoboek.fok.nl/user/224458quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan geen foto's inhttp://fotoboek.fok.nl/kellz
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan geen foto's inhttp://fotoboek.fok.nl/kellz
Alles kan kapot!quote:
Ja, had haar al gevondenquote:
Doen en natuurlijk verslag doen incl picsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurt
Zeg ben jij niet diegene op een harley!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurt
Nee, want dan krijg ik Jordy achter me aan en ze is te jong voor mij.quote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet diegene op een harley!
Ach, we maken altijd graag gehandicapten belachelijk op FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdeze had ik nog niet eens opgemerkt
![]()
Ik ben blij dat een foto van mij zo inspirerend is geweest
Weekje uistellen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Ik weet niet of ik ga aangezien ik eigenlijk naar meinen eltern zou gaan
Waar ist origineel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Khad gisteren een foto gemaakt van een bazen schilderijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Weekje uistellen?
Beter dit weekend een feestje met de echte bazen
Ik wilde eigenlijk deze gebruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Werkse en playze!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die tantoe stoere kerel die nu gaat werken?
Good luck @ workquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alle varianten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_!
Stoere kerels werken niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzoquote:
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar foobooquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef afcajos het volgende:
Over 3 dagen is juicyhill weer geunbanned![]()
![]()
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzo![]()
En u?
Whehe, als je dronken bent mensen wakker bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:50 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!
wakker gebeld door mensen die ik afgelopen nacht heb gebeld
Je post die pic hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar fooboo
Stiekem wel, in de klasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!!!!1!11!!
!!11!!1
Ja maar mensen die terug bellen de ochtend erna..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, als je dronken bent mensen wakker bellen![]()
Corso dan eh? Denk t wel. Eerst verjaardag van Bram.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:54 schreef afcajos het volgende:
Jordy, ga je zaterdag ook naar veno?geloof me, walhallah aan chicks dan.
Ja. Ik ga eerst ajax kijken in 't hoekje en dan rond 9 uur die kant opquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Corso dan eh? Denk t wel. Eerst verjaardag van Bram.
Waar, waar, waar?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:54 schreef afcajos het volgende:
Jordy, ga je zaterdag ook naar veno?geloof me, walhallah aan chicks dan.
Vollenhovequote:
Wie?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:04 schreef afcajos het volgende:
wtf waarom staan die schuddende tieten van mcfearless niet in de OP
quote:
Geil wijf is het ook hé.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shay Laren![]()
Filmpje is hier te downloaden (aanrader!)
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Shay Laren![]()
Filmpje is hier te downloaden (aanrader!)
Waarom stond jij nooit op de opquote:
Dit topic is echt zwaar NSFWquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom stond jij nooit op de op![]()
Als user die tot nu toe één van de meest legendarische quote heeft gemaakt![]()
heb t nu gefikst
Dan moet je weer fappen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:21 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dit topic is echt zwaar NSFWscroll ik weer naar beneden, danst er weer zo'n lekkere trien door mijn scherm
kan ik weer niet langer dan een halve seconde kijken
Op het moment is er iets anders bij mij wat groot isquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Op het moment is er iets anders bij mij wat groot is
Jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB als z'n baas eraan komt gelopen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:31 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB als z'n baas eraan komt gelopen:
[ afbeelding ]
welk plaatjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:53 schreef BobbyB het volgende:
Jordan Capri vind ik echt niks
Ik heb het plaatje in de OP trouwens aangepast.
De bovenste. Maar je moet even refreshen denk ik.quote:
Khad vannacht nog een vrouwke gesmst en kreeg binnen 1 minuut iets terugquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:51 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe, als je dronken bent mensen wakker bellen![]()
Vingeren op een foto van mij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Khad vannacht nog een vrouwke gesmst en kreeg binnen 1 minuut iets terug!!!
Ben benieuwd wat ze aan het doen was
Lopen er nog geile sletjes rond in het museum?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
You wish!!!
Zo weer verder met werk, kijk er zo naar uit
2 gezien tot nu toequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lopen er nog geile sletjes rond in het museum?
Je ogen nog halfdicht van het zuipen van gister?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
2 gezien tot nu toe![]()
Maar kzit niet echt op te letten nu
Zoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Je ogen nog halfdicht van het zuipen van gister?
Ik kan mijn ogen wel halfdicht hebben, hier opt werk zijn nooit harde sma's te bekennenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zoiets
Alhoewel het wel meevalt nu
Haar rechter boob(voor ons) is ietsje groterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:42 schreef Sackboy het volgende:
Is deze pagina al NSFW?
[ afbeelding ]
Bij deze.
Idd daar wil je nog niet dood op gevonden worden!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haar rechter boob(voor ons) is ietsje groter![]()
![]()
GADVERAMME IK ZOU MN HOND ER VANAF TRAPPEUH
OM ER VERVOLGENS ZELF OP TE GAAN LIGGENquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:52 schreef afcajos het volgende:
GADVERAMME IK ZOU MN HOND ER VANAF TRAPPEUH
Behangplakker is net 16 en gooit alle remmen losquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Behangplakker is net 16 en gooit alle remmen los![]()
Ik doe het deze week ff rustig aan, bij mij begint het zuipen morgen pas weer.
Ik neem zo rond twee uur de eerste goude gele rakkers tot me!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mja, vaak beginnen woensdag de drankavonden al en dan ben ik dus woensdag tm zondag aan de zuipquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik neem zo rond twee uur de eerste goude gele rakkers tot me!!
Hehehe, ik ga zo met een paar vrienden ff op terras hangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Goed bezigOp terras ofzo? of koop je een paar blikken polenbier en ga je die alleen op je kamer opdrinken
Stiekem op de wc tijdens het fappen/schijten bier drinken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:00 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Gaat daar ook zeker aan meedoen!!
Kan helaas niet met McFearless meedoen ivm werk
Hoi.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Stiekem op de wc tijdens het fappen/schijten bier drinken.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
DAAR IS JUICYHILL WEEquote:
quote:
quote:
Van haar heb ik thuis ook nog een hele seriequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben pleitte.
Ten eerste "zulke" ten tweede zit ik op het werk dus haar ongecensureerde naakt foto's zoeken zit er niet echt bij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:36 schreef Rosbief het volgende:
Heeft ze zo'n lelijke tetten omdat ze die steeds verstopt?
Nu pas wakker?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:50 schreef reetveter het volgende:
boah gek als ik naar beneden ga ben ik netzo de lulVanacht knetterblauw teruggekomen
Jaquote:
Epic fail.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:
En je ouders zo: "Goeiemorgen Reetkever. Zeg, weet jij toevallig van wie deze usericon is?"
[ afbeelding ]
ROFL!!1EINZ!!11!!11
Zo, nu is sackboy vast aan het fapzorren!quote:
Leuke scholiertjes daar danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Slecht plan. Laatste week dat de middelbare scholiertjes ook op donderdag in de kroeg hangen..
Ik vind zijn tijdelijke afwezigheid ook al verdacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo, nu is sackboy vast aan het fapzorren!
Breathtakingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuke scholiertjes daar danik moet allang weer naar school!
School is waar de spannende dingen gebeuren jwt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* TI_2008 troost! Ik ben ook al een paar weken weer aan het werkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zwaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb al vakantie vanaf junivanaf volgende week weer 2 college-uurtjes per week.
Ja hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zwaar![]()
En hallo sc'ers![]()
alles goed hier?
hahaah good memories.quote:
Yesyes, zekerquote:
Sporten? Fitness?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yesyes, zekereindelijk eens een middagje vrij
en ik ga zo lekker sporten
!
Hoi rhythm! (Spel je dat zo? Moeilijk)
Hahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Sporten? Fitness?
En ja, ik heb het ook eerst op Google moeten intypen voordat ik het als username durfde te gebruiken_!
.. Geen countryquote:
Sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.. Geen country![]()
![]()
Je bezoedelt hiermee deze SC.
Prodigyquote:
*TIP*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
De DJ werd gisteren trouwens gek van mij omdat ik steeds happy hardcore aanvroeg met een maat. Uiteindelijk wel gekregen en flink gehakt uiteraard
ANYBODYquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prodigy
Ik kan m alleen niet luisteren. Omdat op 1 of andere manier mn geluid op internet uitgeschakeld staat, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb gewoon ie.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakkert probeerd nu iemand te versieren in de kamert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat die stoer bier drinken enzeau
sssstttttt
Je krijgt 4 bazen als je het doetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef reetveter het volgende:
Ik kan me webcam er wel oprichten
ik heb niet direct een idee, je geluid doet het verder wel helemaal goed? locale mp3 en zulks?quote:
Hielp nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mss vind je hier iets, ik zeg ook maar wat hoor trouwens
Ja windows media player enzo doet het allemaal prima..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
ik heb niet direct een idee, je geluid doet het verder wel helemaal goed? locale mp3 en zulks?
Als je Vista hebt moet je je geluid voor IE weer aanzetten door op het geluidsicoontje te klikken.quote:
het simpelste wat je nu even kunt doen is iig je Flash player updaten @ http://www.adobe.com/shoc(...)rsion=ShockwaveFlashquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja windows media player enzo doet het allemaal prima..
Die had ik ook gezien, wat een lul de behanger zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Het beste idee van Nederland![]()
"dus U heeft uitgevonden om shampooflessen op zijn kop in een rek te zetten"
-"Joah"
Heb ik al gedaan. Mocht niet batenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
het simpelste wat je nu even kunt doen is iig je Flash player updaten @ http://www.adobe.com/shoc(...)rsion=ShockwaveFlash
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
-"Joah"
Is het alleen bij YouTube? Of ook andere sites?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Mocht niet baten
En bobbyB ik heb XP.
Ook andere sites. Het is niet dat ik het geluid daar per ongeluk uit heb ofzo hahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het alleen bij YouTube? Of ook andere sites?
Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Misschien op tweakers proberen, maar dan wel eerst de FAQ lezen en de search gebruiken he!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook andere sites. Het is niet dat ik het geluid daar per ongeluk uit heb ofzo haha
Tweakersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Misschien op tweakers proberen, maar dan wel eerst de FAQ lezen en de search gebruiken he!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Reetveter heeft een vriendin! En ze is niet eens model
ik snap er geen fuck van. pics?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef reetveter het volgende:
Wellus
Dat heb ik maar opgegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
En van Breathtaking's tieten.
Fixedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
Pics van Breathtaking's tieten willen we.
En van reetveter's vriendin .
Hehe dat programma is echt humor, vooral die verveelde 'professor' die er zo bij hangt, en 100x per dag zegt:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
-"Joah"
De 'sches' of iets dergelijksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond dat meisje met dat mes/schaar combi ding dat er ooit was nog wel slim!
Sport zequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahee maar ik ga sporten! Fijne dag nog allemaal
Doegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahee maar ik ga sporten! Fijne dag nog allemaal
en nog door ook hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
Lamp/spuugbak combinatie_!
Lekker voorgelezen ook
Ja echt he die kop van hemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Die gast met die zwembewegingen is echt zo leip![]()
en juh kan em ook nog als brilzakjuh gebruikuh! 80*17 mm!quote:
Doe dat alsjeblieft met alle deelnemers, ze zijn allemaal zo ontzettend kansloosquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Agiath het volgende:
knoop die mouwen maar aan elkaar en voer dat wijf maar gelijk af naar het gesticht
Die ene oude gast met 20 ideeën was lachen, ik weet niet wat die deed maar volgens mij las die een verhaaltje op ofzoquote:
Een baas heeft een tv bij zich, immer!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef TI_2008 het volgende:
Waarom is er geen TV bij deze jongen, als er eindelijk weer leedvermaak op TV is! Zelfde als met die voorrondes van Popstars, heerlijk dat er nog mongolen in nederland zijnen triest tegelijk..
Wie zegt dat we jou erbij willen hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef slindenau het volgende:
Ik ga niet meeten in zoeen herrie tent hoor
optie 1: sneller zuipenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:57 schreef reetveter het volgende:
Ik moet kankernodig schijten maar ik ben bang dat er GHB in mijn drankje word gedaan
Dat bepaal ik zelluf ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou erbij willen hebben?
optie 3:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
optie 1: sneller zuipen
optie 2: drankje meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |