quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:
En je ouders zo: "Goeiemorgen Reetkever. Zeg, weet jij toevallig van wie deze usericon is?"
[ afbeelding ]
ROFL!!1EINZ!!11!!11
Zo, nu is sackboy vast aan het fapzorren!quote:
Leuke scholiertjes daar danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Slecht plan. Laatste week dat de middelbare scholiertjes ook op donderdag in de kroeg hangen..
Ik vind zijn tijdelijke afwezigheid ook al verdacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo, nu is sackboy vast aan het fapzorren!
Breathtakingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuke scholiertjes daar danik moet allang weer naar school!
School is waar de spannende dingen gebeuren jwt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* TI_2008 troost! Ik ben ook al een paar weken weer aan het werkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zwaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb al vakantie vanaf junivanaf volgende week weer 2 college-uurtjes per week.
Ja hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zwaar![]()
En hallo sc'ers![]()
alles goed hier?
hahaah good memories.quote:
Yesyes, zekerquote:
Sporten? Fitness?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yesyes, zekereindelijk eens een middagje vrij
en ik ga zo lekker sporten
!
Hoi rhythm! (Spel je dat zo? Moeilijk)
Hahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Sporten? Fitness?
En ja, ik heb het ook eerst op Google moeten intypen voordat ik het als username durfde te gebruiken_!
.. Geen countryquote:
Sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
.. Geen country![]()
![]()
Je bezoedelt hiermee deze SC.
Prodigyquote:
*TIP*quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
De DJ werd gisteren trouwens gek van mij omdat ik steeds happy hardcore aanvroeg met een maat. Uiteindelijk wel gekregen en flink gehakt uiteraard
ANYBODYquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Prodigy
Ik kan m alleen niet luisteren. Omdat op 1 of andere manier mn geluid op internet uitgeschakeld staat, iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb gewoon ie.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakkert probeerd nu iemand te versieren in de kamert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat die stoer bier drinken enzeau
sssstttttt
Je krijgt 4 bazen als je het doetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:19 schreef reetveter het volgende:
Ik kan me webcam er wel oprichten
ik heb niet direct een idee, je geluid doet het verder wel helemaal goed? locale mp3 en zulks?quote:
Hielp nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mss vind je hier iets, ik zeg ook maar wat hoor trouwens
Ja windows media player enzo doet het allemaal prima..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
ik heb niet direct een idee, je geluid doet het verder wel helemaal goed? locale mp3 en zulks?
Als je Vista hebt moet je je geluid voor IE weer aanzetten door op het geluidsicoontje te klikken.quote:
het simpelste wat je nu even kunt doen is iig je Flash player updaten @ http://www.adobe.com/shoc(...)rsion=ShockwaveFlashquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja windows media player enzo doet het allemaal prima..
Die had ik ook gezien, wat een lul de behanger zegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Het beste idee van Nederland![]()
"dus U heeft uitgevonden om shampooflessen op zijn kop in een rek te zetten"
-"Joah"
Heb ik al gedaan. Mocht niet batenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
het simpelste wat je nu even kunt doen is iig je Flash player updaten @ http://www.adobe.com/shoc(...)rsion=ShockwaveFlash
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Het beste idee van Nederland![]()
"dus U heeft uitgevonden om shampooflessen op zijn kop in een rek te zetten"
-"Joah"
Is het alleen bij YouTube? Of ook andere sites?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Mocht niet baten
En bobbyB ik heb XP.
Ook andere sites. Het is niet dat ik het geluid daar per ongeluk uit heb ofzo hahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het alleen bij YouTube? Of ook andere sites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |