Epic fail.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Sackboy het volgende:
En je ouders zo: "Goeiemorgen Reetkever. Zeg, weet jij toevallig van wie deze usericon is?"
[ afbeelding ]
ROFL!!1EINZ!!11!!11

Zo, nu is sackboy vast aan het fapzorren!quote:
Leuke scholiertjes daar danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Slecht plan. Laatste week dat de middelbare scholiertjes ook op donderdag in de kroeg hangen..
Ik vind zijn tijdelijke afwezigheid ook al verdacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo, nu is sackboy vast aan het fapzorren!
Breathtakingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Leuke scholiertjes daar danik moet allang weer naar school!
School is waar de spannende dingen gebeuren jwt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* TI_2008 troost! Ik ben ook al een paar weken weer aan het werkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zwaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:47 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb al vakantie vanaf junivanaf volgende week weer 2 college-uurtjes per week.
Ja hoor, met jou dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zwaar![]()
En hallo sc'ers![]()
alles goed hier?
hahaah good memories.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |