quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Het beste idee van Nederland![]()
"dus U heeft uitgevonden om shampooflessen op zijn kop in een rek te zetten"
-"Joah"
Is het alleen bij YouTube? Of ook andere sites?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Mocht niet baten
En bobbyB ik heb XP.
Ook andere sites. Het is niet dat ik het geluid daar per ongeluk uit heb ofzo hahaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het alleen bij YouTube? Of ook andere sites?
Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Misschien op tweakers proberen, maar dan wel eerst de FAQ lezen en de search gebruiken he!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook andere sites. Het is niet dat ik het geluid daar per ongeluk uit heb ofzo haha
Tweakersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Misschien op tweakers proberen, maar dan wel eerst de FAQ lezen en de search gebruiken he!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Reetveter heeft een vriendin! En ze is niet eens model
ik snap er geen fuck van. pics?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef reetveter het volgende:
Wellus
Dat heb ik maar opgegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
En van Breathtaking's tieten.
Fixedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
Pics van Breathtaking's tieten willen we.
En van reetveter's vriendin .
Hehe dat programma is echt humor, vooral die verveelde 'professor' die er zo bij hangt, en 100x per dag zegt:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Het beste idee van Nederland![]()
"dus U heeft uitgevonden om shampooflessen op zijn kop in een rek te zetten"
-"Joah"
De 'sches' of iets dergelijksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond dat meisje met dat mes/schaar combi ding dat er ooit was nog wel slim!
Sport zequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahee maar ik ga sporten! Fijne dag nog allemaal
Doegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahee maar ik ga sporten! Fijne dag nog allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |