Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Misschien op tweakers proberen, maar dan wel eerst de FAQ lezen en de search gebruiken he!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook andere sites. Het is niet dat ik het geluid daar per ongeluk uit heb ofzo haha
Tweakersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hmm, dan weet ik het ook niet echt. Misschien op tweakers proberen, maar dan wel eerst de FAQ lezen en de search gebruiken he!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
Reetveter heeft een vriendin! En ze is niet eens model
ik snap er geen fuck van. pics?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef reetveter het volgende:
Wellus
Dat heb ik maar opgegevenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
En van Breathtaking's tieten.
Fixedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
Pics van Breathtaking's tieten willen we.
En van reetveter's vriendin .
Hehe dat programma is echt humor, vooral die verveelde 'professor' die er zo bij hangt, en 100x per dag zegt:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef reetveter het volgende:
Het beste idee van Nederland![]()
"dus U heeft uitgevonden om shampooflessen op zijn kop in een rek te zetten"
-"Joah"
De 'sches' of iets dergelijksquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond dat meisje met dat mes/schaar combi ding dat er ooit was nog wel slim!
Sport zequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahee maar ik ga sporten! Fijne dag nog allemaal
Doegquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahahee maar ik ga sporten! Fijne dag nog allemaal
en nog door ook hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
Lamp/spuugbak combinatie_!
Lekker voorgelezen ook
Ja echt he die kop van hemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Die gast met die zwembewegingen is echt zo leip![]()
en juh kan em ook nog als brilzakjuh gebruikuh! 80*17 mm!quote:
Doe dat alsjeblieft met alle deelnemers, ze zijn allemaal zo ontzettend kansloosquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:48 schreef Agiath het volgende:
knoop die mouwen maar aan elkaar en voer dat wijf maar gelijk af naar het gesticht
Die ene oude gast met 20 ideeën was lachen, ik weet niet wat die deed maar volgens mij las die een verhaaltje op ofzoquote:
Een baas heeft een tv bij zich, immer!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef TI_2008 het volgende:
Waarom is er geen TV bij deze jongen, als er eindelijk weer leedvermaak op TV is! Zelfde als met die voorrondes van Popstars, heerlijk dat er nog mongolen in nederland zijnen triest tegelijk..
Wie zegt dat we jou erbij willen hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef slindenau het volgende:
Ik ga niet meeten in zoeen herrie tent hoor
optie 1: sneller zuipenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:57 schreef reetveter het volgende:
Ik moet kankernodig schijten maar ik ben bang dat er GHB in mijn drankje word gedaan
Dat bepaal ik zelluf ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat we jou erbij willen hebben?
optie 3:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:58 schreef slindenau het volgende:
[..]
optie 1: sneller zuipen
optie 2: drankje meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |