quote:Op donderdag 28 augustus 2008 03:20 schreef De_Ananas het volgende:
There is only oneeeeeeeeeeeeee afca josssssssss
oneeeeeeeeeeee afca jossssss
walking along
singing a song
walking in joskes wonderland!!!
quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
I'M A KLB TILL I DIE!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef TI_2008 het volgende:
Of op je werk
NB. Ik mag jullie SC topics wel, dus ik denk dat ik hier ook maar eens wat vaker ga posten!
T is steeds snel naar beneden scrollenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef TI_2008 het volgende:
Of op je werk
NB. Ik mag jullie SC topics wel, dus ik denk dat ik hier ook maar eens wat vaker ga posten!
Whehe met dat soort jailbait shit is het idd linke soepquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
T is steeds snel naar beneden scrollen
Boeiend, das grappig met collega's achter jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat had ik zondag ook en toen bleek een fan van mij mee te lezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:01 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Whehe met dat soort jailbait shit is het idd linke soepMa tot nu toe gaat het nog goed, maar zit wel met mijn rug naar een ruit
straks staat er iemand achter mij mee te kijken
Wel een lekker wijf dat. Weet ook niet wie dat is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:29 schreef afcajos het volgende:
Owja, van wie is deze avatar eigenlijk? Nog nooit gezien hier
[ afbeelding ]
Speciaal voor je Collega's:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik moest bijna met die opgeblazen kop van me tegen mijn beeldscherm gaan zitten om die ava fatsoenlijk te kunnen zienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
wat een vette nieuwe OP banners
[..]
Wel een lekker wijf dat. Weet ook niet wie dat is.
Zeg, ben jij niet die moderator?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef BobbyB het volgende:
wat een vette nieuwe OP banners
[..]
Wel een lekker wijf dat. Weet ook niet wie dat is.
Ze heeft zo'n opgerold stukje ham die je als klein kind bij de slager kreeg in haar kut zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Speciaal voor je Collega's:
[ afbeelding ]
Een stukje Rosbief wellicht?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n opgerold stukje ham die je als klein kind bij de slager kreeg in haar kut zitten.
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n opgerold stukje ham die je als klein kind bij de slager kreeg in haar kut zitten.
ZE HEEFT EEN PIEMOL!!1quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Speciaal voor je Collega's:
[ afbeelding ]
Hoe kan je nou weer onder zoeen deken slapen, dat kietelt als de mallequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes he\
[ afbeelding ]
Jweet,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest trouwens wel kk hard lachen om je grappen joske
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jweet,
Jij was mooi lam vanacht op fok?
Met een leraar wat minderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Boeiend, das grappig met collega's achter je!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
De DJ werd gisteren trouwens gek van mij omdat ik steeds happy hardcore aanvroeg met een maat. Uiteindelijk wel gekregen en flink gehakt uiteraard
quote:
Gaat je niks aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Nog een reefteef aan de haakgeslagen?
Verkapt kijk-mij-pabo-doen post.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:22 schreef afcajos het volgende:
Nu we het tog over leraren ehbben
Ik zou wel leraar willen worden op een basisschool![]()
![]()
Nee dusquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:12 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Ik moest bijna met die opgeblazen kop van me tegen mijn beeldscherm gaan zitten om die ava fatsoenlijk te kunnen zienMaar ze mag er wezen!
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:23 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-pabo-doen post.
Ik laat m'n dochter er wel op, ik vertrouw je wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:23 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee![]()
maar ik denk dat ik een eigen school ga beginnen voor meisjes van 14 tm 16 ofzo
Jij gaat je toch niet voortplanten hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik laat m'n dochter er wel op, ik vertrouw je wel.
Van welke planeet komt die?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes he\
[ afbeelding ]
Hoe meer Kobayashi fans, hoe beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij gaat je toch niet voortplanten he![]()
![]()
Hm, ik heb t er dus over dat ik een leerling ben ehquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, misschien als je een collega als dit hebt dat het wel goed gaat
What the fuck, ik ben echt nog niet wakker, ik bedoelde als je LERAAR zo is als die triangeljosti van dat topique!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, ik heb t er dus over dat ik een leerling ben eh
Pics van zusje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
6 september heb ik buurt bbq![]()
Veel minderjarige meisjes
Veel eten en bier!
Jordy, als jij komt neem je je zusje wel mee he
Pics van het zusje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
Veel eten en bier!
Ze heeft zelfs fokaccount~foboquote:
Staan geen foto's inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs fokaccount~fobo
Kellz ofzo
Zoek zelf maar
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
Veel eten en bier!
Ow, wacht: http://fotoboek.fok.nl/user/224458quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan geen foto's inhttp://fotoboek.fok.nl/kellz
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan geen foto's inhttp://fotoboek.fok.nl/kellz
Alles kan kapot!quote:
Ja, had haar al gevondenquote:
Doen en natuurlijk verslag doen incl picsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurt
Zeg ben jij niet diegene op een harley!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurt
Nee, want dan krijg ik Jordy achter me aan en ze is te jong voor mij.quote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet diegene op een harley!
Ach, we maken altijd graag gehandicapten belachelijk op FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdeze had ik nog niet eens opgemerkt
![]()
Ik ben blij dat een foto van mij zo inspirerend is geweest
Weekje uistellen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Ik weet niet of ik ga aangezien ik eigenlijk naar meinen eltern zou gaan
Waar ist origineel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Khad gisteren een foto gemaakt van een bazen schilderijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Weekje uistellen?
Beter dit weekend een feestje met de echte bazen
Ik wilde eigenlijk deze gebruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Werkse en playze!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die tantoe stoere kerel die nu gaat werken?
Good luck @ workquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alle varianten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_!
Stoere kerels werken niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzoquote:
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar foobooquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef afcajos het volgende:
Over 3 dagen is juicyhill weer geunbanned![]()
![]()
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzo![]()
En u?
Whehe, als je dronken bent mensen wakker bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:50 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!
wakker gebeld door mensen die ik afgelopen nacht heb gebeld
Je post die pic hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar fooboo
Stiekem wel, in de klasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!!!!1!11!!
!!11!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |