Weekje uistellen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Ik weet niet of ik ga aangezien ik eigenlijk naar meinen eltern zou gaan
Waar ist origineel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdeze had ik nog niet eens opgemerkt
![]()
Ik ben blij dat een foto van mij zo inspirerend is geweest
Khad gisteren een foto gemaakt van een bazen schilderijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Weekje uistellen?
Beter dit weekend een feestje met de echte bazen
Ik wilde eigenlijk deze gebruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdeze had ik nog niet eens opgemerkt
![]()
Ik ben blij dat een foto van mij zo inspirerend is geweest
quote:
Werkse en playze!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die tantoe stoere kerel die nu gaat werken?
Good luck @ workquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alle varianten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_!
Stoere kerels werken niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzoquote:
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar foobooquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef afcajos het volgende:
Over 3 dagen is juicyhill weer geunbanned![]()
![]()
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzo![]()
En u?
Whehe, als je dronken bent mensen wakker bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:50 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!
wakker gebeld door mensen die ik afgelopen nacht heb gebeld
Je post die pic hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar fooboo
Stiekem wel, in de klasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!!!!1!11!!
!!11!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |