Jij gaat je toch niet voortplanten hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik laat m'n dochter er wel op, ik vertrouw je wel.
Van welke planeet komt die?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maarrrrrr: het gaat om de pronte borstjes he\
[ afbeelding ]
Hoe meer Kobayashi fans, hoe beter.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jij gaat je toch niet voortplanten he![]()
![]()
Hm, ik heb t er dus over dat ik een leerling ben ehquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, misschien als je een collega als dit hebt dat het wel goed gaat
What the fuck, ik ben echt nog niet wakker, ik bedoelde als je LERAAR zo is als die triangeljosti van dat topique!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm, ik heb t er dus over dat ik een leerling ben eh
Pics van zusje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
6 september heb ik buurt bbq![]()
Veel minderjarige meisjes
Veel eten en bier!
Jordy, als jij komt neem je je zusje wel mee he
Pics van het zusje?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
Veel eten en bier!
Ze heeft zelfs fokaccount~foboquote:
Staan geen foto's inquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs fokaccount~fobo
Kellz ofzo
Zoek zelf maar
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:29 schreef afcajos het volgende:
Veel eten en bier!
Ow, wacht: http://fotoboek.fok.nl/user/224458quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan geen foto's inhttp://fotoboek.fok.nl/kellz
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan geen foto's inhttp://fotoboek.fok.nl/kellz
Alles kan kapot!quote:
Ja, had haar al gevondenquote:
Doen en natuurlijk verslag doen incl picsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurt
Zeg ben jij niet diegene op een harley!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag naar een feest van de Hells Angels omdat ze open huis houden voor de buurt
Nee, want dan krijg ik Jordy achter me aan en ze is te jong voor mij.quote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet diegene op een harley!
Ach, we maken altijd graag gehandicapten belachelijk op FOK!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdeze had ik nog niet eens opgemerkt
![]()
Ik ben blij dat een foto van mij zo inspirerend is geweest
Weekje uistellen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee
Ik weet niet of ik ga aangezien ik eigenlijk naar meinen eltern zou gaan
Waar ist origineel?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Khad gisteren een foto gemaakt van een bazen schilderijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:39 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Weekje uistellen?
Beter dit weekend een feestje met de echte bazen
Ik wilde eigenlijk deze gebruikenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef afcajos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Werkse en playze!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Zeg, ben ik niet die tantoe stoere kerel die nu gaat werken?
Good luck @ workquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alle varianten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]_!
Stoere kerels werken niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef De_Ananas het volgende:
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzoquote:
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar foobooquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef jordeeeh het volgende:
Kanker Jos, scroll je door t topic, komt je zusje ineens voorbij
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef afcajos het volgende:
Over 3 dagen is juicyhill weer geunbanned![]()
![]()
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ben elke ochtend zo vroeg, stage enzo![]()
En u?
Whehe, als je dronken bent mensen wakker bellenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:50 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Ik ben vroeg opgestaan omdat uitslapen zonde is van je dag gek!
wakker gebeld door mensen die ik afgelopen nacht heb gebeld
Je post die pic hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze vroegen om pic, ik verwees door naar haar fooboo
Stiekem wel, in de klasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij zo "Boh gek, lekker fapzorren, jeweets" en toen keek je goed, was het je zusje!!!11!!!!!1!11!!
!!11!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |