SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door remlof op 15-08-2008 01:20:27 (leuk jordeeeh) ]In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik brei er een mooi verhaal om oke, maar dit is serieus waar gebeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:22 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar de insteek is echt waardeloos. Sperma hihi, half harde sjankers en een groene rochel op je snikkel.
Echt, dat wil niemand weten.
Omdat veel users als ze een subforumban kregen in een ander subforum gingen lopen zieken, dat schoot dus niet op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zijn er geen subforum bans meer?
Inderdaad, gewoon een *.fok.nl permabanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat veel users als ze een subforumban kregen in een ander subforum gingen lopen zieken, dat schoot dus niet op.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Alle topics van igotu dicht + ban.
Kutkloon etc.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een verzoekje. Kan er geen slotje op dit kankergezwel van KLB?
Die hardnekkige "discussie" is al zo vaak gevoerd en als je dacht dat hij weg was komt hij ineens weer opdagen. De enige remedie is een algehele vernietiging van topics die over dat onderwerp gaan.
Ik was het al aan het volgen. Discussie op zich is geen probleem ook al is die al meerdere malen gevoerd. Wat wel een probleem is, is de bagger e.d. die vaak komt kijken in zo'n topic. Dit topic is mijn inziens dusdanig verbaggerd dat het topic geen levensvatbaarheid meer heeft tenzij het volledig gestript wordt van alle offtopic/bash/bier/friet/patat e.d. reacties. Men opent maar een nieuw topic indien gewenst en dan zien we wel weer verder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een verzoekje. Kan er geen slotje op dit kankergezwel van KLB?
Die hardnekkige "discussie" is al zo vaak gevoerd en als je dacht dat hij weg was komt hij ineens weer opdagen. De enige remedie is een algehele vernietiging van topics die over dat onderwerp gaan.
Geniet ook mijn voorkeur. Wij zien de TR gelijk staan als wij de index van KLB zien, en dat valt meer op dan een post in dit topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt bij mij redelijk snel.
Ik wist niet dat daar naar gekeken werdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geniet ook mijn voorkeur. Wij zien de TR gelijk staan als wij de index van KLB zien, en dat valt meer op dan een post in dit topic.
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef Viswijfje het volgende:
seksisten!!! klagen over mika of andere artiesten mag wel maar yolante niet???
slaat toch nerges op dit is toch een forum? iedereen moet kunnen zeggen wat ie vind!!!
Ja klopt. Maar niet op een manier alsof een 5-jarige het heeft geschreven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef Viswijfje het volgende:
seksisten!!! klagen over mika of andere artiesten mag wel maar yolante niet???
slaat toch nerges op dit is toch een forum? iedereen moet kunnen zeggen wat ie vind!!!
? als ik 2 regels had getypt van "ik vind yolante een stom meisje en ze moet weg van jan smit" dan was het wel goed, maar als ik er echt werk van maak niet? heel veel klachten zijn maar een regel hier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Ga dan weg. Of probeer eens op een normale manier te klagen.
Klachten van 1 zin worden ook gewoon gesloten hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
? als ik 2 regels had getypt van "ik vind yolante een stom meisje en ze moet weg van jan smit" dan was het wel goed, maar als ik er echt werk van maak niet? heel veel klachten zijn maar een regel hier!
mag ik dan als ik opnieuw schrijf het nog een keer proberen? want dan ga ik schrijven maar als het t toch weer dichtgooit ga ik me tijd niet verdoen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Klachten van 1 zin worden ook gewoon gesloten hoor.
En er een heel werk van maken is goed, maar doe dat dan 1. in normaal Nederlands, en 2. wat minder caps en beter onderbouwde kritiek doet het ook goed.
Hehe sorry, ik hou het wel bij topic reportsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh leuk dat je meedenkt als "Forum Admin" , maar a.u.b. niet te veel bemoeien met sommige dingenLukt me ook wel hoor
Thanx.
@ Viswijfje: Was gewoon bagger klaar. En als je echt niet beter kan -> Nickolodeon forum ofzo.
Je mag het ook gewoon aan mij vragen, ik edit em wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:57 schreef Teunebeun het volgende:
[KLB BaggerSC#361] Gewoon maar eens 'bier en tieten'. Kan iemand de post editten van AFCJOS zodat de naam van de meid vervalt?
Het was bagger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:38 schreef MouzurX het volgende:
Dat is toch een zeiktopic of niet dan? Waarom dan een slotje? Hebben de mods ook niks te doen ofzo?
Wat is er in 's hemelsnaam mis met een TVP?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:02 schreef Emimich het volgende:
-edit-
Wat begrijp niet aan verwijderen? Waarom een TVP? TVP maar in het baggertopic.
Wat is het nut van een TVP in een sticky FB topic? Niets. Niet doen dus.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is er in 's hemelsnaam mis met een TVP?
Zie mijn vorige posting.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:43 schreef postmortum het volgende:
waarom is mijn verkapte tvp weggehaald ?Ik zet hier altijd iets neer omdat ik de moderatie in de gaten wil houden
Om dit topic in mijn My Active Topics te krijgen uiteraard.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is het nut van een TVP in een sticky FB topic? Niets. Niet doen dus.
Daarnaast, willen jullie dan liever dat ik een debiele vraag ga stellen om een soort van verkapte tvp te plaatsen? Nee, stel je toch niet zo aan zeg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
TVP.
De betekenis van de term "feedback" ontgaat je een beetje hè?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:09 schreef Emimich het volgende:
Ach, kom op zeg, alsof een user alleen het FB-topic sporadisch zou mogen bezoeken als hij een vraag over de moderatie heeft.
Juist niet, denk eerder dat het andersom is want feedback is veel meer dan als user alleen een vraag mogen stellen zoals jij het stelde.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De betekenis van de term "feedback" ontgaat je een beetje hè?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:05 schreef remlof het volgende:
Mods hebben er belang bij te kunnen zien of er recentelijk in het feedbacktopic van hun forum is gepost, users hebben dat niet, die hebben dit topic alleen nodig als ze een vraag willen stellen en dan kunnen ze het best even opzoeken.
Het is in ieder geval geen tvp's plaatsen door users..quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Juist niet, denk eerder dat het andersom is want feedback is veel meer dan als user alleen een vraag mogen stellen zoals jij het stelde.
[..]
Vind je hetzelf geen bagger dan ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:18 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik wil toch wel even opheldering over mijn eerste en enige echte Domme paupers topic. Zonder pardon wordt er een slotje op gedaan, terwijl ik een tendens beschrijf die toch echt te waarnemen is in de hudige maatschappij. Deze Bejing 2008 praktijken lijken me in Nederland dan ook niet echt gewenst.
Tevens heb ik Biogarde nog wel zo blij gemaakt door te vertellen hoe de eitjes in salades gemaakt worden.
* TheSilverSpoon gaat nu in een hoekje een stevig potje huilen.
Wil je topic best een kans geven als je achter je verhaal staat. Jij mag het zeggen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:18 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik wil toch wel even opheldering over mijn eerste en enige echte Domme paupers topic. Zonder pardon wordt er een slotje op gedaan, terwijl ik een tendens beschrijf die toch echt te waarnemen is in de hudige maatschappij. Deze Bejing 2008 praktijken lijken me in Nederland dan ook niet echt gewenst.
Tevens heb ik Biogarde nog wel zo blij gemaakt door te vertellen hoe de eitjes in salades gemaakt worden.
* TheSilverSpoon gaat nu in een hoekje een stevig potje huilen.
Haha, shit, daar heb je me bij de ballen. Ik sta er inderdaad niet achter Verdomd scherp Bio!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef Biogarde het volgende:
Wil je topic best een kans geven als je achter je verhaal staat. Jij mag het zeggen.
Wat denk je zelf slimmerik? Plaatje is NSFF. Zet het de volgende keer zelf achter een link, beter nog plaats zulke plaatjes helemaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey boswachter wtf maak je me nou om mijn bericht aan te passen?
Doorstuurmailtjes
Sinds wanneer zetten we geen slotjes meer op lemmings ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
Dat het een lemming is moge duidelijk zijn. Verknal het topic niet met "lemming" opmerkingen.
Mwoh, een goede lemming kan best een kans krijgen hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sinds wanneer zetten we geen slotjes meer op lemmings ?![]()
Er valt ook niks mee te klagen en het is gewoon een kuttopic.
Vriendin aangerandquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, een goede lemming kan best een kans krijgen hoor.
Zal 'm nog een kans geven en opschonen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vriendin aangerand
Was dit geen goede lemming? Alleen al voor al die tijd en moeite die ik erin gestoken heb!
Bedankt man!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm nog een kans geven en opschonen.
Jij bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef Biogarde het volgende:
Hij is weer open. Wat ben ik toch een schatje
Het spijt me. De Jury gaf je 2 X'en. NEXT !quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Ey boswaiter, ik heb echt superlang op die dubbele lemming gezeten. En die eerste was ook al mooi, waarom gooi je zoiets nou weg. Het deed mij ergens wel denken aan een willekeurig avontuur wat in Roermond te beleven valt.
Verdomme, ik zal eens vaker werk in een topic steken. Ik hou het voortaan maar weer bij Juuplengte, okay?
Ik zal eens vaker op je stemmen tijdens verkiezingenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het spijt me. De Jury gaf je 2 X'en. NEXT !
Het was gewoon slecht, klaar. Als ik al 1 glimlach had gehad dan had ik je het voordeel van de twijfel gegunt. Maar helaas, ik keek ongeveer zo -->![]()
Sorry zonquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal eens vaker op je stemmen tijdens verkiezingen
Verdomme, tik ik me een half uur blauw, word het plezier binnen 10 minuten verpest, waarom moest dat lemming topic nou dicht?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Kwijlende jongens op het vliegveld. deze originele lemming dus, en dan nog deze: Kamphoer op vakantie
Ik dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Verdomme, tik ik me een half uur blauw, word het plezier binnen 10 minuten verpest, waarom moest dat lemming topic nou dicht?
Ja en ik om weer een wederlemming op te zetten! Maar het oordeel is reeds geveld. Laten we samen stilletjes nagenieten.quote:
Je zegt het zelf al: Lemming.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Verdomme, tik ik me een half uur blauw, word het plezier binnen 10 minuten verpest, waarom moest dat lemming topic nou dicht?
En daar ga je de mist al in.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Wupppie het volgende:
nou en, het is klb...
Je bedoelt, we zitten niet allemaal op het MBO?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef Biogarde het volgende:
De insteek bevalt me voor geen meter. 'Hij doet stom tegen mij'-idee.
Verder hoeft je niet alles te ondersteunen met plaatjes. We zijn geen geestelijk gehandicapten.
Probeer het in PUB of het Bassie & Adriaan forum.
MBO bashen was in 1995 nog leuk. Nu is de grap er een beetje af.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Je bedoelt, we zitten niet allemaal op het MBO?
Bij deze wat mij betreft, tot over 48 uur.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:58 schreef Skeletor het volgende:
Moeilijk hè, een inhoudelijke reactie geven?
-weg-
geef maar aan waar ik over de grens ga.
Positief en negatief gedrag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:28 schreef postmortum het volgende:
ff een vraag he : waarvoor kun je een note krijgen ?
Ik de Fok!search al geraadpleegd , maar daar staat het nergens![]()
ik gok dat ik er geen postieve hebquote:
Positief als in openen/reacties. Iemand kan een leuke user zijn en dat vermelden we weleens in notes. Maar da's per forum en mods verschillend. Daar zijn dus geen richtlijnen voor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:40 schreef slindenau het volgende:
[..]
Positief als in goede topics openen/reacties plaatsen of als in gedragen-als-een-moderator?
Is er mogelijkheid om ze in te zien? Omdat sommige users zeggen dat x-aantal notes hebben voor x-daad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Positief als in openen/reacties. Iemand kan een leuke user zijn en dat vermelden we weleens in notes. Maar da's per forum en mods verschillend. Daar zijn dus geen richtlijnen voor.
Ja, poen (¤5 geloof ik) overmaken naar Danny en dan krijg je ze van 'm.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is er mogelijkheid om ze in te zien? Omdat sommige users zeggen dat x-aantal notes hebben voor x-daad.
Mag ik ze allemaal weten, voor verbetering enzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, poen (¤5 geloof ik) overmaken naar Danny en dan krijg je ze van 'm.
Ik zei ook nog wat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Verwijderd.
Tuurlijk niet, want jij bent een kut-user!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Notes... ik heb er ook een aantal. Alleen ik moest Danny pijpen om ze te zien. Ben ik misbruikt?
Ik vraag me eigenlijk alleen af of ik ooit zo'n positieve note heb gehad waar Bio het over had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een kutkloon die een ban mag krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Sorry voor de tubgirl he
Dat was goor. En je topic was slecht en niet leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef santax het volgende:
Lol
http://forum.fok.nl/user/history/188813
Nou nou, wat goor een plaatje van een kip die geslacht is aan het worden.
Zijn er nog meer dingen die je goor vind boswachter? Plaatjes van kipfilet? Waar ligt de ongetwijfeld achterlijke grens die jij legt tussen goor en niet goor?
Wat jij niet goor vind wil niet zeggen dat anderen dat ook moeten vinden. Het zag er vatsig uit en ik herken daar geen kip aan maar goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef santax het volgende:
Daar was niets goor aan man. Dat was gewoon een kip die ze open hielden om de ingewanden eruit te halen.
Helaas heb ik geen kippen meer anders had ik je uitgenodigt om een ekeer te komen kijken. Niets goors aan. Dat is gewoon de voedselketen. Mogen plaatjes van een operatie of schnitzel ook al niet meer?
Dus gaarne een duidelijke grens stellen en in de FAQ gooien zodat ik weet dat ik in overtreding ben als ik foto's van eten plaats.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:47 schreef santax het volgende:
Tja wat moet ik erop zeggen boswachter.
Dit is een voorbeeld van waarom het beter is om mensen op competentie te selecteren in plaats van bij een wedstrijd. Mijn inziens in elk geval. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. T'is niet dat mijn leven nu kapot is
Dat waardeer ikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig maarDat was ook niet mijn bedoeling.
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef santax het volgende:
Maar je blijft een mietje omdat je niet tegen plaatjes van eten kan
Waarom worden tubgirls en baggerklonen trouwens niet gebanned?quote:
Gebeurd wel, zeker in het geval van tubgirl en aanverwante dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom worden tubgirls en baggerklonen trouwens niet gebanned?
Nou, die van vannacht is anders niet gebanned.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef santax het volgende:
Tubgirl word toch zeker nog gebanned
Check het ban-meld topic maar eens
Waarom is die bloemkool kloon nog niet opgetyft dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurd wel, zeker in het geval van tubgirl en aanverwante dingen.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom is die bloemkool kloon nog niet opgetyft dan?
Die persoon heeft dan geluk gehad, ik was er op dat moment niet dus kan er verder niet over oordelen. Wij zien ook niet alles, en daarom zijn wij blij dat er zoiets als TR en PM bestaat waarmee wij op zulke zaken geattendeerd kunnen worden. Als dat dan gebeurd dan zijn wij daar ook blij meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, die van vannacht is anders niet gebanned.
Maar remlof en zG waren wel vanaf pagina 1 aanwezig in het topic, en hebben toen ook de OP aangepast/leeggemaakt zodat reetveter een nieuwe kon aanmaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die persoon heeft dan geluk gehad, ik was er op dat moment niet dus kan er verder niet over oordelen. Wij zien ook niet alles, en daarom zijn wij blij dat er zoiets als TR en PM bestaat waarmee wij op zulke zaken geattendeerd kunnen worden. Als dat dan gebeurd dan zijn wij daar ook blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zul jij daar moeten klagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar remlof en zG waren wel vanaf pagina 1 aanwezig in het topic, en hebben toen ook de OP aangepast/leeggemaakt zodat reetveter een nieuwe kon aanmaken.
K zit toch in FB?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zul jij daar moeten klagenWederom ik was er niet bij en kan er niet over meepraten. Wat ik wel weet is dat er een tubgirl uit de WIKI verwijderd is,
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:maar dat was niet op FOK! zelf en dus niet banwaardig.
Oeps, dat is dus een fout van mijn kantquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zit toch in FB?
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP
Hoezo niet op FOK! ? De wiki is ook gewoon een onderdeel van FOK!, en via de wiki wordt het in een topic gezet.
Dan moet jij niet hier zijn maar hier: [FB] Naast de piste gelopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef postmortum het volgende:
ik ff klagen over de moderatie in OS ik vraag netje of een topic naar klb gehaald kan worden en daar wordt niet meer op gereageerd
heb ik gedaan en dar word ik structureel genegeerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet jij niet hier zijn maar hier: [FB] Naast de piste gelopen?
PM een FA o.i.d.? Anders weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb ik gedaan en dar word ik structureel genegeerd
doe ik morgen wel , ik ga tv kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
PM een FA o.i.d.? Anders weet ik het ook niet.
Niks slapen, eerst die gast van de Tubgirl in onze Wiki een ban aansmeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus een fout van mijn kantIk dacht dat de wiki niet van fok zelf was
Tijd om te gaan slapen denk ik.
De verwijzing naar een vol topic maakt het wel helemaal af!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Sackboy het volgende:
Uhmm, waarom wordt deze dichtgegooid?
[KLB Bagger SC #388] CoD4 n00bs en 15-jarige breezersletjes
![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet. Sorry Bio!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Toen het nieuwe topic werd/was geopend was die andere nog NIET vol.
Kun je gaan gillen, maar het volgende topic was te vroeg.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:03 schreef GasTurbine het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 2.310.000 voor 'GasTurbine'
Zie tijden oude topic. Nieuwe werd om 14.03 geopend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:04 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #388] CoD4 n00bs en 15-jarige breezersletjes
Jeez, een paar secondenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Toen het nieuwe topic werd/was geopend was die andere nog NIET vol.
Kun je gaan gillen, maar het volgende topic was te vroeg.
Zucht. Het gaat mij niet om die paar tellen, maar meer om; ja. je verwijst naar een dicht topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez, een paar seconden![]()
Of heb je liever dat het even duurt voordat er een nieuwe wordt geopend en er dan inene 3 nieuwe zijn en er weer twee dicht moeten..
Geheimtaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Sackboy het volgende:
Hmm ik begrijp geen fuck van wat je zegt maar het zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Het punt is dat ik net m'n nest uit kwam, 2 topics zag en dacht:![]()
Die moet ik sluiten
![]()
Meer niet.
Iedereen maakt wel eens een foutje. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef slindenau het volgende:
Het punt is gewoon, dat 10 seconde later het oude topic wel vol was.
En nu, als jij niet had ingegrepen, konden we eigenlijk gewoon direct verder in het volgende topic.
Geen onduidelijkheid over wie het nieuwe topic gaat openen, geen 3 delen waarvan er weer 2 gesloten moeten worden, geen topics met "BIO, OUDE WAS VOL" die vervolgens ook weer dicht moeten, etc etc.
quote:
OOh, zeg dat dan gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Het punt is dat ik net m'n nest uit kwam, 2 topics zag en dacht:![]()
Die moet ik sluiten
![]()
Meer niet.
Ok, het spijt me, meester der slotjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Niet iedere hersenscheet hoeft te worden omgezet in een topic. En de insteek (HAHAHA, DIE DJ!!111) hoeft ook niet.
Zoveel slotjes zet ik niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:46 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ok, het spijt me, meester der slotjes.
Ik zal me beter gedragen.
Mogen de DJ-grappen nog wel op een iets verkaptere manier?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Niet iedere hersenscheet hoeft te worden omgezet in een topic. En de insteek (HAHAHA, DIE DJ!!111) hoeft ook niet.
Wie gaat wat doen? Voor zover ik heb gezien heb ik alle foto's al verwijderd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Gaat 'ie zo doen.
Schop hem dan op z'n minst naar ONZ.
Ik denk dat Chris het over 14-jarig meisje probeert me te bevredigen op de dansvloer. heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie gaat wat doen? Voor zover ik heb gezien heb ik alle foto's al verwijderd.
Mja ik dacht dat ik wat anders onder m'n ctrl+v had, kwam k pas achter nadat ik gepost had. Ninja-edit mocht niet batenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
Als jullie nou gewoon eens geen foto's van elkaar, aanverwanten of bekenden posten, dan zou dat een stuk makkelijker zijn
Persoonlijke aanvallen. -1quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
Als jullie nou gewoon eens geen foto's van elkaar, aanverwanten of bekenden posten, dan zou dat een stuk makkelijker zijn
Probeer het eens in Onzin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
Kut Juup, rot op met goede topics sluiten.
Flikker dan maar 95% van de topics hier dicht man, je hebt er echt geen klote verstand van. Mensen die een beetje moeite in hun topic steken zijn meteen de zak omdat je het een te lang verhaal vind maar kut topics blijven gewoon open.quote:
En dat kreeg ik vandaag toevallig nog van een collega te horen, hij kende mij zelfs en was fanquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker dan maar 95% van de topics hier dicht man, je hebt er echt geen klote verstand van. Mensen die een beetje moeite in hun topic steken zijn meteen de zak omdat je het een te lang verhaal vind maar kut topics blijven gewoon open.
Mensen komen naar KLB om verhalen te horen, niet om de 1001281289ste keer te lezen dat de NS weer eens kut bezig is.
Juup is FOK!s Hirsch Ballin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
Jammerlijk inderdaad.
Verhalentopics zijn juist de topics die mensen leuk vinden om te lezen, een welkome afwisseling op de bergen met saaie en eentonige klachten.
Maar van Juup wist je ook wel dat je dat kon gaan verwachten, Boswachter heeft zijn ziel verkocht sinds hij mod is geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup is FOK!s Hirsch Ballin.
Betutteling pur sang.
Altijd positief ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Helaas zijn de reacties altijd hetzelfde bij dergelijke verhalen.
Ja:quote:
Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Helaas zijn de reacties altijd hetzelfde bij dergelijke verhalen. In TTK kun je laten zien wat voor verhalenverteller je bent. Af en toe een verhaal is leuk, maar soms is het een beetje te. En ja, dan trappen we op de rem omdat je met dergelijke verhalen in ONZ moet zijn.
Nou dat lijkt me toch wel een klacht waardquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
Staat in ONZ.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen dan?
Boeiend, mensen komen wel daarvoor naar KLB. Jullie proberen er nu een soort POL van te makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja:,
![]()
,
,
en
Leuk, maar niet altijd.
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Jullie kunnen die meuk in het vervolg ook gelijk daar openen. Scheelt een hoop discussie.
Begrijp me goed, ben niet vies van gebagger, maar het kan simpelweg niet altijd. Kun je vervelend vinden, maar daar lig ik niet zo wakker van.
Thanks.quote:
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.
En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]
Thanks.
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.
Driemaalvoor jou.
Voorspelbaar +10quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.
Driemaalvoor jou.
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.
Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Snap ik wel, maar ondertussen is ONZ zo dood als een pier. Niet KLB. Waarom? Omdat hier alles kan en mag denkt men. We nemen alleen even de regie over en sturen aan op een min of meer baggervrij KLB en proberen de ONZ weer in ONZ te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.
En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]
Thanks.
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.
Net zoals dreigen van het sluiten van onze SC omdat we niet stopten met foto's posten. Alleen hij vergeet dan wel ff te vertellen dat we moesten stoppen
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.
En ja ik maak ook fouten, boeiend. In tegenstelling tot sommige andere users van FOK! die denken perfect te zijn en het licht te hebben gezien
M'n topic had inderdaad geen klachten erin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
En mochten jullie dat niet inzien, met alle respect; je topics worden nog steeds gesloten als het geen fuck met KLB te maken heeft.
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.
Er zijn meer dan genoeg serieuze comments van mij geweest richting Juup en de andere mods. Meer dan genoeg zelfs. Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.
Het is al een tijdje geleden dat ik over Juup heb gekankerd, maar blijkbaar trekt hij er zich niks van aan. Moet je al die feedback (quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.
Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Even quoten, voordat je het edit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Ik edit het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten, voordat je het edit.
Die leg ik even vast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Lees maar: [KLB Bagger SC#389] Takeru ''The Tsunami'' Kobayashi!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.
Fouten mag je ook wel maken maar leren doe je er alleen niet van.
Ik doe niet aan stages, gewoon de volle verantwoordelijkheid! Als je verdomme al 8 jaar rondloopt op FOK moet je niet janken over dat je nog een groentje bent. 1 dag wennen aan de knopjes is genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ah, jullie zijn op zoek naar een stagiaire?
Is inderdaad niet dreigen nee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Lees maar: [KLB Bagger SC#389] Takeru ''The Tsunami'' Kobayashi!
Ah joh, hij was nog maar ruim 8 uur open.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Waar staat dat het mag dan?
Of denk je serieus dat we constant aanwezig zijn?
Nu niet gaan jankzakken om je gelijk te halen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ah joh, hij was nog maar ruim 8 uur open.
Jullie zeggen dat tegen iedereen, misschien zit er wel een kern van waarheid in.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nu niet gaan jankzakken om je gelijk te halen.
Dat je een jankzak bent of dat wij niet 24/7 online zijn? Of denk je echt dat wel ALLE topics doorspitten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jullie zeggen dat tegen iedereen, misschien zit er wel een kern van waarheid in.
Ik zie in 2 seconde postmortem als topic starter zijn, dat zou al genoeg moeten zijn om het topic te sluiten.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat je een jankzak bent of dat wij niet 24/7 online zijn? Of denk je echt dat wel ALLE topics doorspitten?
Als je bij het sluiten van topics kijkt naar de TS, dan ben je niet modwaardig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zie in 2 seconde postmortem als topic starter zijn, dat zou al genoeg moeten zijn om het topic te sluiten.
Ja, zo kan ik ook bij jou doen etc etc.. Als je echt die kant op wil, mij heb je er niet mee.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik zie in 2 seconde postmortem als topic starter zijn, dat zou al genoeg moeten zijn om het topic te sluiten.
Mijn topics zijn ook echt te vergelijken met die van postmortum jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook bij jou doen etc etc.. Als je echt die kant op wil, mij heb je er niet mee.
Dan nog mag je niet denken dat het automatisch bagger is.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn topics zijn ook echt te vergelijken met die van postmortum ja. Maar de naam postmortum zou in ieder geval wel een belletje moeten doen rinkelen om gelijk ff te kijken of het topic iets is.
Laat andere topics dan ook gewoon wegzakken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:03 schreef Biogarde het volgende:
Je bent nu zoekende Ananas..
Je mag best mekkeren over topics die door ons gezien zijn (bijvoorbeeld als we een reactie hebben gedaan) en die hebben we bijvoorbeeld opengelaten terwijl het bagger is. Maar mocht je dan niet je gelijk krijgen/vastlopen/weet ik 't, dan moet je niet gaan zoeken naar topics die open zijn, maar niet door ons gezien zijn terwijl ze dicht hadden moeten zijn. Ik ga toch echt niet iedere rode map door zitten spitten op een uitspraak die jou niet aanstaat.
TIP: Zakt vanzelf weg, komt goed. Iedereen blij
Dat was ook expres overdreven van mij maar 9 van zijn 10 topics gaan terecht op slot, dan zou ik gelijk een topic van hem lezen als ik het zie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan nog mag je niet denken dat het automatisch bagger is.
Nee, want die worden door ons gezien en gesloten. Maar zoals ik al zei; we zijn niet 24/7 online en we zien niet alles. Kan wel, maar dan moeten jullie minder troep openen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:06 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laat andere topics dan ook gewoon wegzakken.
Jawohl Ananas, maar IK ZIE NIET ALLES!quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was ook expres overdreven van mij maar 9 van zijn 10 topics gaan terecht op slot, dan zou ik gelijk een topic van hem lezen als ik het zie.
Dagquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef De_Ananas het volgende:
Maarja, jullie zullen net als de vorige keer wel weer tot inkeer komen
Tot over een paar maanden als Juup mod af is
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Als je bij het sluiten van topics kijkt naar de TS, dan ben je niet modwaardig.
Is die boswachterdude er nog?quote:
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nlquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Sackboy het volgende:
Hier nog wat topicdiarree
Kan de TS geband worden?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nl
Ik heb geen e-mailquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nl
Mooi, eindelijk van die bagger af.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
Maar ik zal wel weer KLB ene paar maandjes boycotten, de vorige keer kreeg ik ook gelijk
Done.quote:
Whehe haal ff dat slotje deraf van dat neger topic van mij.. is namelijk pure waarheid.. kan je zelfs aanwijzen welk steegje vriendquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een feest hier. Lol.
Kan me herrinderen dat jij ook zo'n schrijfstijl had... beetje jammer... mja als zelfs waar gebeurde topics niet meer mogen.. saai forum ist geworden..quote:Nee. Dan heb je het zo geschreven dat het ongeloofwaardig is, want het is bagger. Ohja de reacties ook. @ yvonne : Ja ik ben er nog ja. Waar was jy de afgelopen maand?
Zie het als de 2e kamer. Partijprogramma's zijn mooi in aanloop naar een verkiezing, maar soms moet je water bij de wijn doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:30 schreef Emimich het volgende:
Bossie, hoe heb jij je tot nu toe eindelijk kunnen onderscheiden van de andere moderators naar aanleiding van je verkiezingsbeloftes over verandering, KLB-cultuur etc.?
Jongen.....quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Kan me herrinderen dat jij ook zo'n schrijfstijl had... beetje jammer... mja als zelfs waar gebeurde topics niet meer mogen.. saai forum ist geworden..
Het was geen bagger want het was echt gebeurtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen.....
Ik ben de laatste die goede zelfverzonnen topics zou sluiten. Maar dit was gewoon bagger tot en met en ook de reacties lieten te wensen over. Als een topic echt leuk is gooi ik hem niet op slot hoor. Deze dus wel.
Serieuze vraag deepart, als jij van te voren al weet dat wij het topic gaan sluiten, waarom maak jij het dan aan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef deepart het volgende:
[..]
mja als jij hem niet op slot gooit is het wel een van je collega modjes..
Goeie vraag.. kan ik inderdaad beter niet meer doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Serieuze vraag deepart, als jij van te voren al weet dat wij het topic gaan sluiten, waarom maak jij het dan aan?
En mijn topic danquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen.....
Ik ben de laatste die goede zelfverzonnen topics zou sluiten. Maar dit was gewoon bagger tot en met en ook de reacties lieten te wensen over. Als een topic echt leuk is gooi ik hem niet op slot hoor. Deze dus wel.
Geen om precies te zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef deepart het volgende:
Wel zonde van jou als user, k zie vrij weinig leuke topic van jou verschijnen nog..
Dat bedoelde ik duidelijk niet serieus, dit wel:quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is onder de druk bezweken. Net als ik volgens jou
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar van Juup wist je ook wel dat je dat kon gaan verwachten, Boswachter heeft zijn ziel verkocht sinds hij mod is geworden.
Zeggen dat Klaagbaak van de users is en dat je het leuk wilt maken maar ondertussen topics met een hoge entertainmentwaarde zonder enige gêne sluiten [ afbeelding ].
Oke topquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef yvonne het volgende:
Zeur niet, ga weg.
Met jouw posthistorie heb ik geen enkel argument nodig:quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
Oke topGoed beargumenteerd enzo.
Tevens, jij bent geen KLB mod, laat de klb mods beslissen wat ze hier mee doen?
Luister schat,quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik duidelijk niet serieus, dit wel:
[..]
wat gaat er nou mis met de mijne?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=KLB
Bij dat soort verhalentopics heeft het weinig zin om het topic op te schonen, aangezien de discussiewaarde toch niet enorm groot is in de meeste gevallen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Luister schat,
Zoals ik al zei: Ik ben de laatste die leuke topics gaat sluiten omdat ze niet op waarheid gebaseerd zouden zijn. Maar wat leuk is en wat niet is natuurlijk een punt van discussie. Als je nu doelt op dat topic wat ik gisteren gesloten heb, dat werd gewoon een baggerzooi ondanks dat het een leuke OP was. Wanneer je liever wil dat ik dat topic opschoon omdat je er potentie in ziet, kan dat gewoon hier gevraagd worden en ik kan kijken wat ik ermee doe.
En wat betreft dat ziel verkopen... Nee.
Ik ben misschien wel anders gaan posten, maarja dat moet ook wel een beetje als je mod bent he. Ook open ik minder/geen topics meer, maar dat komt meer omdat ik minder tijd heb daarvoor en ik geen zin heb om 24/7 achter Fok te zitten.
Ohja en volgens mij laat ik jullie toch wel erg vrij met het maken van topics en posts, dus zo zwaar hebben jullie het met mij niet. Wanneer ik een topic sluit omdat het kut is, is het ook gewoon kutTrust me
Die blokhaken bij selfora[] die in de URL staanquote:
Hmmmz, en ik kopieerde hem precies zo uit m'n adresbalk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die blokhaken bij selfora[] die in de URL staan
Ja, als ik het doe krijg ik het ook, maar dan moet je gewoon de blokhaken vervangen doorquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, en ik kopieerde hem precies zo uit m'n adresbalk.
Hoekenda?
Termie!!!!!!!!!!!!!!!!
1 |
Nee sorry. Reden: Zie de reacties die er in je topic staan. Al verwijder ik alles en gooi hem open, dan nog krijg je dit soort onzin. Ligt ook aan je OP.....quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:56 schreef stbabylon het volgende:
Het origineel niet kunnen vinden
Mag die weer open. Goed Lemmings (zeker de foute) zijn niet gewenst, maar dat neemt niet weg DAT ze er zijn. Dan wordt het voor een heleboel mensen toch makkelijk als er gewoon een linkje instaat. De enige manier om dat bij iedereen helder te krijgen is als we het er over hebben. Niet als mijn klacht/verzoek tussen de slotjes staat.
Bedankt
Want een doodserieuze OP werkt wel op de KLB...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee sorry. Reden: Zie de reacties die er in je topic staan. Al verwijder ik alles en gooi hem open, dan nog krijg je dit soort onzin. Ligt ook aan je OP.....
Door de HTML variant van de ASCII tekens [ en ] te pakken dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik het doe krijg ik het ook, maar dan moet je gewoon de blokhaken vervangen door
[ code verwijderd ]
Moet je even in mijn bericht kijken (editen/quoten ofzo, iig dat het een tekstvak word), anders zie je het nog niet
Ok, ik leg me er bij neerquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Het spoort mensen alleen maar aan nog meer rommel te openen.
blijf eens ontopic, er werd jou niks gevraagd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Door de HTML variant van de ASCII tekens [ en ] te pakken dus
Zie http://www.asciitable.com/
Precies, als je gewoon consequent dat soort topics dicht mept is de lol er snel van af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Het spoort mensen alleen maar aan nog meer rommel te openen.
Wat is ie schattigquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
blijf eens ontopic, er werd jou niks gevraagd.
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora%5B%5D=KLBquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die blokhaken bij selfora[] die in de URL staan
Heeeeeeeej jij hebt dezelfde fout in de url als ik krijg bij het zoeken ([]). T-T kan zelf de error niet reproduceren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:40 schreef yvonne het volgende:
Deze is wat duidelijker...
[url=http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=KLB]http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=KLB[/url]
Verschil tussen [url= ... ] gebruiken en gewoon "http://blaat" posten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeeeeeeej jij hebt dezelfde fout in de url als ik krijg bij het zoeken ([]). T-T kan zelf de error niet reproduceren.
Het gaat niet om het aantal reacties, maar om de kwaliteit er van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef afcajos het volgende:
Om er nog even op in te gaan.. Dus het is de bedoeling dat iedereen dit soort topics opent over het openbaar vervoer.
Voor het eerst weer met het openbaar vervoer... al 9 replies in 5 uur!!
Dan dat ik een busverhaal (echt gebeurd) vertel op een leuke manier die een aantal pagina's haalt..?![]()
Zo wordt klb echt FOKKING saai, en veel zullen het er met me eens zijn.
Ben het eens.. Zal je nog pmen.. maar durf niet.. zit herpes in me mailboxquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef afcajos het volgende:
Om er nog even op in te gaan.. Dus het is de bedoeling dat iedereen dit soort topics opent over het openbaar vervoer.
Voor het eerst weer met het openbaar vervoer... al 9 replies in 5 uur!!
Dan dat ik een busverhaal (echt gebeurd) vertel op een leuke manier die een aantal pagina's haalt..?![]()
Zo wordt klb echt FOKKING saai, en veel zullen het er met me eens zijn.
Dat snap ik, maar dat valt vaak nog wel mee.. Tenzij de op veelste lang is, dan wordt het baggeren. Maar het is gewoon zo dat de meesten liever een op met leuk verhaal lezen dan van die standaard klachten die elke week langskomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal reacties, maar om de kwaliteit er van.
Kheb je pm al ontvangen, en terug gepmtquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben het eens.. Zal je nog pmen.. maar durf niet.. zit herpes in me mailbox
Dan pleur je m toch lekker in ONZ neer, zeikerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze reeks past beter in ONZ idd, heeft niets met KLB te maken.
Kijk nog eens even naar de TTquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft het met KLB te maken dan? Jullie posten er alleen maar onzin.
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten. ONZ is de plaats daarvoor, maar dat schijnen die n00bs niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kijk nog eens even naar de TT
En waarom mocht het 98 topics wel, en nu ineens niet meer?
De users zelf. Rasechte KLB'ers!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft het met KLB te maken dan? Jullie posten er alleen maar onzin.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten. ONZ is de plaats daarvoor, maar dat schijnen die n00bs niet te begrijpen.
Zo posten ze anders niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De users zelf. Rasechte KLB'ers!
Dat deed ik wel, lees nog eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Lees jij nog eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo posten ze anders niet.
[..]
Dat deed ik wel, lees nog eens.
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lees jij nog eens.
Ik vroeg waarom het de vorige 98 topics wel mocht, en nu ineens niet meer.
Dus je denkt nu van de bagger in KLB af te zijn als dit topic naar ONZ gaat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |