Het is in ieder geval geen tvp's plaatsen door users..quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Juist niet, denk eerder dat het andersom is want feedback is veel meer dan als user alleen een vraag mogen stellen zoals jij het stelde.
[..]
Vind je hetzelf geen bagger dan ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:18 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik wil toch wel even opheldering over mijn eerste en enige echte Domme paupers topic. Zonder pardon wordt er een slotje op gedaan, terwijl ik een tendens beschrijf die toch echt te waarnemen is in de hudige maatschappij. Deze Bejing 2008 praktijken lijken me in Nederland dan ook niet echt gewenst.
Tevens heb ik Biogarde nog wel zo blij gemaakt door te vertellen hoe de eitjes in salades gemaakt worden.
* TheSilverSpoon gaat nu in een hoekje een stevig potje huilen.
Wil je topic best een kans geven als je achter je verhaal staat. Jij mag het zeggen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:18 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ik wil toch wel even opheldering over mijn eerste en enige echte Domme paupers topic. Zonder pardon wordt er een slotje op gedaan, terwijl ik een tendens beschrijf die toch echt te waarnemen is in de hudige maatschappij. Deze Bejing 2008 praktijken lijken me in Nederland dan ook niet echt gewenst.
Tevens heb ik Biogarde nog wel zo blij gemaakt door te vertellen hoe de eitjes in salades gemaakt worden.
* TheSilverSpoon gaat nu in een hoekje een stevig potje huilen.
Haha, shit, daar heb je me bij de ballen. Ik sta er inderdaad niet achter Verdomd scherp Bio!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef Biogarde het volgende:
Wil je topic best een kans geven als je achter je verhaal staat. Jij mag het zeggen.
Wat denk je zelf slimmerik? Plaatje is NSFF. Zet het de volgende keer zelf achter een link, beter nog plaats zulke plaatjes helemaal niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hey boswachter wtf maak je me nou om mijn bericht aan te passen?
Doorstuurmailtjes
Sinds wanneer zetten we geen slotjes meer op lemmings ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:01 schreef Juup© het volgende:
Dat het een lemming is moge duidelijk zijn. Verknal het topic niet met "lemming" opmerkingen.
Mwoh, een goede lemming kan best een kans krijgen hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sinds wanneer zetten we geen slotjes meer op lemmings ?![]()
Er valt ook niks mee te klagen en het is gewoon een kuttopic.
Vriendin aangerandquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, een goede lemming kan best een kans krijgen hoor.
Zal 'm nog een kans geven en opschonen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vriendin aangerand
Was dit geen goede lemming? Alleen al voor al die tijd en moeite die ik erin gestoken heb!
Bedankt man!quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zal 'm nog een kans geven en opschonen.
Jij bent te goed voor deze wereldquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:12 schreef Biogarde het volgende:
Hij is weer open. Wat ben ik toch een schatje
Het spijt me. De Jury gaf je 2 X'en. NEXT !quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Ey boswaiter, ik heb echt superlang op die dubbele lemming gezeten. En die eerste was ook al mooi, waarom gooi je zoiets nou weg. Het deed mij ergens wel denken aan een willekeurig avontuur wat in Roermond te beleven valt.
Verdomme, ik zal eens vaker werk in een topic steken. Ik hou het voortaan maar weer bij Juuplengte, okay?
Ik zal eens vaker op je stemmen tijdens verkiezingenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het spijt me. De Jury gaf je 2 X'en. NEXT !
Het was gewoon slecht, klaar. Als ik al 1 glimlach had gehad dan had ik je het voordeel van de twijfel gegunt. Maar helaas, ik keek ongeveer zo -->![]()
Sorry zonquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zal eens vaker op je stemmen tijdens verkiezingen
Verdomme, tik ik me een half uur blauw, word het plezier binnen 10 minuten verpest, waarom moest dat lemming topic nou dicht?quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:35 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Kwijlende jongens op het vliegveld. deze originele lemming dus, en dan nog deze: Kamphoer op vakantie
Ik dus.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:40 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Verdomme, tik ik me een half uur blauw, word het plezier binnen 10 minuten verpest, waarom moest dat lemming topic nou dicht?
Ja en ik om weer een wederlemming op te zetten! Maar het oordeel is reeds geveld. Laten we samen stilletjes nagenieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |