Vorige week ging ik gezellig met mijn vriendin en een paar geile vriendinnen van haar naar een pretpark toe.
Alles leuk en aardig, in alle vette attracties geweest maar de dag dat wij er waren had de Efteling ook B-artiesten geregeld waar mijn vriendin met haar aanhang natuurlijk naar toe wilde gaan!
Na het halve park door te hebben gelopen komen we aan bij het podium, gelukkig gaf deze wandeltocht me genoeg tijd om voldoende redenen te verzinnen om zoveel mogelijk niet naar dat optreden te hoeven kijken. We kwamen net voor het optreden aan bij het podium en ik ging natuurlijk even pissen terwijl ik niet echt hoefde want een echte man kan natuurlijk pissen op commando!
Dus ik kom aan bij die toiletten, staat daar een enorme rij van wel 10 man! WTF, een rij van 10 man bij verdomme een mannentoilet (!) denk ik maar ik kon niet snel het vrouwentoilet inglippen omdat de situatie daar niet veel beter was. Nadat ik ongeveer een kwartier gewacht had kon ik eindelijk gaan zeiken!

Met een opgelucht gevoel liep ik terug naar mijn vriendin en haar bende maar mijn goede stemming veranderde snel. Opeens zie ik mijn vriendin ergens aan de zijkant huilend zitten met al haar vriendinnen naast haar troostend!

Dus ik baal als een stekker dat mijn dag weer verpest is doordat mijn emo-vriendin over iedere futiliteit overstuur raakt en ik loop met een opgelaten gevoel naar haar toe.
Dat gevoel veranderde echter al snel! Het bleek dat mijn vriendin aangerand was door een of andere kansloze nerd!
Zoals ik het verhaal heb meegekregen stond mijn vriendin met haar mobieltje een filmpje te maken van het optreden toen op een begeven moment een nerd van rond de 18 achter haar iets brabbelde. Mijn vriendin draaide zich om en vroeg: "wat zei je?" alvorens de schok van haar leven te krijgen.
Die mongool pakte zomaar mijn vriendin op in zijn nek en begon ritmisch op de muziek te bewegen waarmee hij mijn vriendin seksueel probeerde te stimuleren!
Verstijfd door angst durfde mijn vriendin er niets van te zeggen en vandaar dat haar vriendinnen niet ingrepen. Het scheen dat net een paar minuten voordat ik terugkwam die gast ervandoor was gegaan!
Ik heb het halve park nog afgezocht, heb het bij 3 balies gemeld in het pretpark en heb alle auto's op het parkeerterrein één voor één afgezocht maar geen enkel teken van leven van die randdebiel. Ik twijfel nog of mijn vriendin aangifte van aanranding moet doen bij de politie. Jammer genoeg hebben we niet al teveel informatie over dit seksueel gefrustreerde mannetje, alleen dat hij een nerd van rond de 18 was met bril, puisten en dat hij een drakenshirt droeg!
Klacht: Mijn vriendin is aangerand door een drakenshirt-debiel!