SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door remlof op 15-08-2008 01:20:27 (leuk jordeeeh) ]In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Ik brei er een mooi verhaal om oke, maar dit is serieus waar gebeurdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:22 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar de insteek is echt waardeloos. Sperma hihi, half harde sjankers en een groene rochel op je snikkel.
Echt, dat wil niemand weten.
Omdat veel users als ze een subforumban kregen in een ander subforum gingen lopen zieken, dat schoot dus niet op.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:03 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom zijn er geen subforum bans meer?
Inderdaad, gewoon een *.fok.nl permabanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat veel users als ze een subforumban kregen in een ander subforum gingen lopen zieken, dat schoot dus niet op.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef De_Ananas het volgende:
Alle topics van igotu dicht + ban.
Kutkloon etc.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een verzoekje. Kan er geen slotje op dit kankergezwel van KLB?
Die hardnekkige "discussie" is al zo vaak gevoerd en als je dacht dat hij weg was komt hij ineens weer opdagen. De enige remedie is een algehele vernietiging van topics die over dat onderwerp gaan.
Ik was het al aan het volgen. Discussie op zich is geen probleem ook al is die al meerdere malen gevoerd. Wat wel een probleem is, is de bagger e.d. die vaak komt kijken in zo'n topic. Dit topic is mijn inziens dusdanig verbaggerd dat het topic geen levensvatbaarheid meer heeft tenzij het volledig gestript wordt van alle offtopic/bash/bier/friet/patat e.d. reacties. Men opent maar een nieuw topic indien gewenst en dan zien we wel weer verder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik heb een verzoekje. Kan er geen slotje op dit kankergezwel van KLB?
Die hardnekkige "discussie" is al zo vaak gevoerd en als je dacht dat hij weg was komt hij ineens weer opdagen. De enige remedie is een algehele vernietiging van topics die over dat onderwerp gaan.
Geniet ook mijn voorkeur. Wij zien de TR gelijk staan als wij de index van KLB zien, en dat valt meer op dan een post in dit topic.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt bij mij redelijk snel.
Ik wist niet dat daar naar gekeken werdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geniet ook mijn voorkeur. Wij zien de TR gelijk staan als wij de index van KLB zien, en dat valt meer op dan een post in dit topic.
Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef Viswijfje het volgende:
seksisten!!! klagen over mika of andere artiesten mag wel maar yolante niet???
slaat toch nerges op dit is toch een forum? iedereen moet kunnen zeggen wat ie vind!!!
Ja klopt. Maar niet op een manier alsof een 5-jarige het heeft geschreven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:54 schreef Viswijfje het volgende:
seksisten!!! klagen over mika of andere artiesten mag wel maar yolante niet???
slaat toch nerges op dit is toch een forum? iedereen moet kunnen zeggen wat ie vind!!!
? als ik 2 regels had getypt van "ik vind yolante een stom meisje en ze moet weg van jan smit" dan was het wel goed, maar als ik er echt werk van maak niet? heel veel klachten zijn maar een regel hier!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
Ga dan weg. Of probeer eens op een normale manier te klagen.
Klachten van 1 zin worden ook gewoon gesloten hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
? als ik 2 regels had getypt van "ik vind yolante een stom meisje en ze moet weg van jan smit" dan was het wel goed, maar als ik er echt werk van maak niet? heel veel klachten zijn maar een regel hier!
mag ik dan als ik opnieuw schrijf het nog een keer proberen? want dan ga ik schrijven maar als het t toch weer dichtgooit ga ik me tijd niet verdoen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Klachten van 1 zin worden ook gewoon gesloten hoor.
En er een heel werk van maken is goed, maar doe dat dan 1. in normaal Nederlands, en 2. wat minder caps en beter onderbouwde kritiek doet het ook goed.
Hehe sorry, ik hou het wel bij topic reportsquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:05 schreef de_boswachter het volgende:
Jordeeeh leuk dat je meedenkt als "Forum Admin" , maar a.u.b. niet te veel bemoeien met sommige dingenLukt me ook wel hoor
Thanx.
@ Viswijfje: Was gewoon bagger klaar. En als je echt niet beter kan -> Nickolodeon forum ofzo.
Je mag het ook gewoon aan mij vragen, ik edit em wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:57 schreef Teunebeun het volgende:
[KLB BaggerSC#361] Gewoon maar eens 'bier en tieten'. Kan iemand de post editten van AFCJOS zodat de naam van de meid vervalt?
Het was bagger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:38 schreef MouzurX het volgende:
Dat is toch een zeiktopic of niet dan? Waarom dan een slotje? Hebben de mods ook niks te doen ofzo?
Wat is er in 's hemelsnaam mis met een TVP?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:02 schreef Emimich het volgende:
-edit-
Wat begrijp niet aan verwijderen? Waarom een TVP? TVP maar in het baggertopic.
Wat is het nut van een TVP in een sticky FB topic? Niets. Niet doen dus.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:36 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is er in 's hemelsnaam mis met een TVP?
Zie mijn vorige posting.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:43 schreef postmortum het volgende:
waarom is mijn verkapte tvp weggehaald ?Ik zet hier altijd iets neer omdat ik de moderatie in de gaten wil houden
Om dit topic in mijn My Active Topics te krijgen uiteraard.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat is het nut van een TVP in een sticky FB topic? Niets. Niet doen dus.
Daarnaast, willen jullie dan liever dat ik een debiele vraag ga stellen om een soort van verkapte tvp te plaatsen? Nee, stel je toch niet zo aan zeg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:42 schreef The_Terminator het volgende:
TVP.
De betekenis van de term "feedback" ontgaat je een beetje hè?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:09 schreef Emimich het volgende:
Ach, kom op zeg, alsof een user alleen het FB-topic sporadisch zou mogen bezoeken als hij een vraag over de moderatie heeft.
Juist niet, denk eerder dat het andersom is want feedback is veel meer dan als user alleen een vraag mogen stellen zoals jij het stelde.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De betekenis van de term "feedback" ontgaat je een beetje hè?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:05 schreef remlof het volgende:
Mods hebben er belang bij te kunnen zien of er recentelijk in het feedbacktopic van hun forum is gepost, users hebben dat niet, die hebben dit topic alleen nodig als ze een vraag willen stellen en dan kunnen ze het best even opzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |