Denk je even lekker 10 dagen weg te zijn, begint de ellende al op vakantie. Ergens tijdens het inchecken valt het me ineens op dat iemand wel heel hard stond te janken achter me. Het tafereel dat zich daar afspeelde liet zich nog het meest beschrijven als chili con carne meets sugar lee hooper. Blijkt een of ander kampwijf net chagrijnig d'r dode eieren aan het lozen te zijn op het vliegveld. In d'r witte broek. Dat ze dan niet even naar de wc gaat om alles op tijd op te ruimen. En papa betaald de vliegreis, zeker. Jankwijf.
Ik wilde nog even wat shampoo kopen die ik vergeten was mee te nemen, was zij daar ruimschoots tampons en condooms aan het inladen in die winkel. Whatever. En maar schreeuwen tegen de verkoopster dat die tampons er toch zo uit zouden vallen en of ze niet een pallet vol kon krijgen van die condooms want het "sjou nogal een neukvakantie moetuh worruh, als dr nog een kut aan moes sjijn"
Zit ze ook nog in het vliegtuig

Heeft ze serieus d'r rokje aan de achterkant in de elastieken band van d'r kamplegging zitten, en het viel d'r niet eens op

en zo maar door het vliegtuig paraderen. Ik wilde er nog wat van zeggen want niemand kon z'n ogen eraf houden, maar ik kreeg alleen een boze blik.
Heet in die transferhal ook man, sjongejonge. Die bussen stelden ook niks voor. Gelukkig was ik snel van die aandachtshoer af, om heerlijk in het zwembad te duiken!
Jawel hoor: op de terugreis kwam ik d'r weer tegen!
Helemaal verbrand, dikke rooie knar, en deze keer zonder vervelend witrode broek. Ze liet iets vallen wat iets weghad van een lijstje met superdude adressen (Bacoboy40, Onur_Torko, zoiets) En toen ik het wilde geven en toch maar een normaal praatje maken snauwde ze me af en kreeg ik een grote bek. Dikke lul dan, de Olympische spelen waren op TV dus dan hou ik me daar maar mee bezig.
Later liep ik d'r nog eens tegen het (nogal naar obesitas neigende) lijf. Al weg proberende te vluchten keek ik nog een keer achterom. Ik zag dr bovenlip en denk kut! Dat is waar ook, ik moet me nog scheren! Nadat ik uit de wc kwam was ze gelukkig weg. Ik heb d'r niet meer gezien, ja in de verte toen ik m'n zusjes tas van de band aan het pakken was.
Dat zulke mensen bestaan