quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef afcajos het volgende:
(ja ik play de chickies jong en oud maakt mij niet uit![]()
Werkt dat niet dan ga je over op stap twee. Wat bestaat uit de rug van je vlakke hand met grote snelheid tegen het betreffende kind zijn wang te jagen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Florian_ het volgende:
je moet die kinderen altijd recht in hun ogen kijken
dan denken ze wtf een vreemd iemand kijkt me aanen houden ze bijna altijd gelijk hun bakkes dicht
Achterin zitten de bazenquote:
of ze gaan juist harder jankenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Florian_ het volgende:
je moet die kinderen altijd recht in hun ogen kijken
dan denken ze wtf een vreemd iemand kijkt me aanen houden ze bijna altijd gelijk hun bakkes dicht
bijna nooit, je moet ze wel serieus aankijken he, niet gaan lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
of ze gaan juist harder janken
Het was niet mijn intentie om een neger bash topic te makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:15 schreef sweetlady-o het volgende:
jeetje als het een keer een neger is beginnen jullie meteen ik wil niet vervelend doen maar juist die nederlandse kinderen zijn pas erg. Ze krijsen, rollen over de grond, spugen en schelden hun eigen ouders uit. Ik bedoel negers slaan hun kinderen in ieder geval nog nederlanders staan er maar en geven het kind uiteindelijk hun zin.
De enige kids die ik nu kan bedenken dieerger zijn dan nederlandse zijn de kleine arabische JONGENS met hun moeder.
Ik heb mijn rijbewijs maar een auto is te duur aangezien ik mijn geld liever opdrink in het weekendquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef roque79 het volgende:
haal je rijbewijs en spaar voor een auto jankerd, en vraag anders aan je mams hoe jij was op die leeftijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |