abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60966904
Notes... ik heb er ook een aantal. Alleen ik moest Danny pijpen om ze te zien. Ben ik misbruikt?

Ik vraag me eigenlijk alleen af of ik ooit zo'n positieve note heb gehad waar Bio het over had
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:51:14 #102
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60967155
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:25 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Ik zei ook nog wat.
Nee.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60968421
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Notes... ik heb er ook een aantal. Alleen ik moest Danny pijpen om ze te zien. Ben ik misbruikt?

Ik vraag me eigenlijk alleen af of ik ooit zo'n positieve note heb gehad waar Bio het over had
Tuurlijk niet, want jij bent een kut-user!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60980784
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Sorry voor de tubgirl he
Weer een kutkloon die een ban mag krijgen.
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_60987961
Lol
http://forum.fok.nl/user/history/188813

Nou nou, wat goor een plaatje van een kip die geslacht is aan het worden.
Zijn er nog meer dingen die je goor vind boswachter? Plaatjes van kipfilet? Waar ligt de ongetwijfeld achterlijke grens die jij legt tussen goor en niet goor?
pi_60987994
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef santax het volgende:
Lol
http://forum.fok.nl/user/history/188813

Nou nou, wat goor een plaatje van een kip die geslacht is aan het worden.
Zijn er nog meer dingen die je goor vind boswachter? Plaatjes van kipfilet? Waar ligt de ongetwijfeld achterlijke grens die jij legt tussen goor en niet goor?
Dat was goor. En je topic was slecht en niet leuk.
U MAD?
pi_60988057
Daar was niets goor aan man. Dat was gewoon een kip die ze open hielden om de ingewanden eruit te halen.
Helaas heb ik geen kippen meer anders had ik je uitgenodigt om een ekeer te komen kijken. Niets goors aan. Dat is gewoon de voedselketen. Mogen plaatjes van een operatie of schnitzel ook al niet meer?

Dus gaarne een duidelijke grens stellen en in de FAQ gooien zodat ik weet dat ik in overtreding ben als ik foto's van eten plaats.
pi_60988115
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef santax het volgende:
Daar was niets goor aan man. Dat was gewoon een kip die ze open hielden om de ingewanden eruit te halen.
Helaas heb ik geen kippen meer anders had ik je uitgenodigt om een ekeer te komen kijken. Niets goors aan. Dat is gewoon de voedselketen. Mogen plaatjes van een operatie of schnitzel ook al niet meer?

Dus gaarne een duidelijke grens stellen en in de FAQ gooien zodat ik weet dat ik in overtreding ben als ik foto's van eten plaats.
Wat jij niet goor vind wil niet zeggen dat anderen dat ook moeten vinden. Het zag er vatsig uit en ik herken daar geen kip aan maar goed.
Verder was je topic sowieso bagger dus er was sowieso een slotje op gekomen.
U MAD?
pi_60988154
Tja wat moet ik erop zeggen boswachter.
Dit is een voorbeeld van waarom het beter is om mensen op competentie te selecteren in plaats van bij een wedstrijd. Mijn inziens in elk geval. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. T'is niet dat mijn leven nu kapot is
pi_60988195
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:47 schreef santax het volgende:
Tja wat moet ik erop zeggen boswachter.
Dit is een voorbeeld van waarom het beter is om mensen op competentie te selecteren in plaats van bij een wedstrijd. Mijn inziens in elk geval. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. T'is niet dat mijn leven nu kapot is
Gelukkig maar Dat was ook niet mijn bedoeling.
U MAD?
pi_60988262
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Gelukkig maar Dat was ook niet mijn bedoeling.
Dat waardeer ik
Maar je blijft een mietje omdat je niet tegen plaatjes van eten kan
pi_60988316
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef santax het volgende:
Maar je blijft een mietje omdat je niet tegen plaatjes van eten kan
Klopt.
U MAD?
pi_60988400
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Klopt.
Waarom worden tubgirls en baggerklonen trouwens niet gebanned?
pi_60988419
Tubgirl word toch zeker nog gebanned
Check het ban-meld topic maar eens
pi_60988488
Offtopic reacties verwijderd.
pi_60988525
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Waarom worden tubgirls en baggerklonen trouwens niet gebanned?
Gebeurd wel, zeker in het geval van tubgirl en aanverwante dingen.
pi_60988527
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef santax het volgende:
Tubgirl word toch zeker nog gebanned
Check het ban-meld topic maar eens
Nou, die van vannacht is anders niet gebanned.
pi_60988541
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Gebeurd wel, zeker in het geval van tubgirl en aanverwante dingen.
Waarom is die bloemkool kloon nog niet opgetyft dan?
pi_60988620
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:03 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Waarom is die bloemkool kloon nog niet opgetyft dan?
Geen idee.
pi_60988659
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Nou, die van vannacht is anders niet gebanned.
Die persoon heeft dan geluk gehad, ik was er op dat moment niet dus kan er verder niet over oordelen. Wij zien ook niet alles, en daarom zijn wij blij dat er zoiets als TR en PM bestaat waarmee wij op zulke zaken geattendeerd kunnen worden. Als dat dan gebeurd dan zijn wij daar ook blij mee
pi_60988712
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die persoon heeft dan geluk gehad, ik was er op dat moment niet dus kan er verder niet over oordelen. Wij zien ook niet alles, en daarom zijn wij blij dat er zoiets als TR en PM bestaat waarmee wij op zulke zaken geattendeerd kunnen worden. Als dat dan gebeurd dan zijn wij daar ook blij mee
Maar remlof en zG waren wel vanaf pagina 1 aanwezig in het topic, en hebben toen ook de OP aangepast/leeggemaakt zodat reetveter een nieuwe kon aanmaken.
pi_60988764
Ik heb ook een keer tubgirl gepost zonder dat ik gebanned ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_60988806
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

Maar remlof en zG waren wel vanaf pagina 1 aanwezig in het topic, en hebben toen ook de OP aangepast/leeggemaakt zodat reetveter een nieuwe kon aanmaken.
Dan zul jij daar moeten klagen Wederom ik was er niet bij en kan er niet over meepraten. Wat ik wel weet is dat er een tubgirl uit de WIKI verwijderd is, maar dat was niet op FOK! zelf en dus niet banwaardig mijn inziens.
pi_60988875
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dan zul jij daar moeten klagen Wederom ik was er niet bij en kan er niet over meepraten. Wat ik wel weet is dat er een tubgirl uit de WIKI verwijderd is,
K zit toch in FB?
quote:
maar dat was niet op FOK! zelf en dus niet banwaardig.
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP

Hoezo niet op FOK! ? De wiki is ook gewoon een onderdeel van FOK!, en via de wiki wordt het in een topic gezet.
pi_60988935
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef jordeeeh het volgende:

[..]

K zit toch in FB?
[..]

http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP

Hoezo niet op FOK! ? De wiki is ook gewoon een onderdeel van FOK!, en via de wiki wordt het in een topic gezet.
Oeps, dat is dus een fout van mijn kant Ik dacht dat de wiki niet van fok zelf was
Tijd om te gaan slapen denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')