Tuurlijk niet, want jij bent een kut-user!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:41 schreef elfzesendertig het volgende:
Notes... ik heb er ook een aantal. Alleen ik moest Danny pijpen om ze te zien. Ben ik misbruikt?
Ik vraag me eigenlijk alleen af of ik ooit zo'n positieve note heb gehad waar Bio het over had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een kutkloon die een ban mag krijgen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:57 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Sorry voor de tubgirl he
Dat was goor. En je topic was slecht en niet leuk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:38 schreef santax het volgende:
Lol
http://forum.fok.nl/user/history/188813
Nou nou, wat goor een plaatje van een kip die geslacht is aan het worden.
Zijn er nog meer dingen die je goor vind boswachter? Plaatjes van kipfilet? Waar ligt de ongetwijfeld achterlijke grens die jij legt tussen goor en niet goor?
Wat jij niet goor vind wil niet zeggen dat anderen dat ook moeten vinden. Het zag er vatsig uit en ik herken daar geen kip aan maar goed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:43 schreef santax het volgende:
Daar was niets goor aan man. Dat was gewoon een kip die ze open hielden om de ingewanden eruit te halen.
Helaas heb ik geen kippen meer anders had ik je uitgenodigt om een ekeer te komen kijken. Niets goors aan. Dat is gewoon de voedselketen. Mogen plaatjes van een operatie of schnitzel ook al niet meer?
Dus gaarne een duidelijke grens stellen en in de FAQ gooien zodat ik weet dat ik in overtreding ben als ik foto's van eten plaats.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:47 schreef santax het volgende:
Tja wat moet ik erop zeggen boswachter.
Dit is een voorbeeld van waarom het beter is om mensen op competentie te selecteren in plaats van bij een wedstrijd. Mijn inziens in elk geval. Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. T'is niet dat mijn leven nu kapot is
Dat waardeer ikquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig maarDat was ook niet mijn bedoeling.
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:52 schreef santax het volgende:
Maar je blijft een mietje omdat je niet tegen plaatjes van eten kan
Waarom worden tubgirls en baggerklonen trouwens niet gebanned?quote:
Gebeurd wel, zeker in het geval van tubgirl en aanverwante dingen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom worden tubgirls en baggerklonen trouwens niet gebanned?
Nou, die van vannacht is anders niet gebanned.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:58 schreef santax het volgende:
Tubgirl word toch zeker nog gebanned
Check het ban-meld topic maar eens
Waarom is die bloemkool kloon nog niet opgetyft dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gebeurd wel, zeker in het geval van tubgirl en aanverwante dingen.
Geen idee.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom is die bloemkool kloon nog niet opgetyft dan?
Die persoon heeft dan geluk gehad, ik was er op dat moment niet dus kan er verder niet over oordelen. Wij zien ook niet alles, en daarom zijn wij blij dat er zoiets als TR en PM bestaat waarmee wij op zulke zaken geattendeerd kunnen worden. Als dat dan gebeurd dan zijn wij daar ook blij meequote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, die van vannacht is anders niet gebanned.
Maar remlof en zG waren wel vanaf pagina 1 aanwezig in het topic, en hebben toen ook de OP aangepast/leeggemaakt zodat reetveter een nieuwe kon aanmaken.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die persoon heeft dan geluk gehad, ik was er op dat moment niet dus kan er verder niet over oordelen. Wij zien ook niet alles, en daarom zijn wij blij dat er zoiets als TR en PM bestaat waarmee wij op zulke zaken geattendeerd kunnen worden. Als dat dan gebeurd dan zijn wij daar ook blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zul jij daar moeten klagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar remlof en zG waren wel vanaf pagina 1 aanwezig in het topic, en hebben toen ook de OP aangepast/leeggemaakt zodat reetveter een nieuwe kon aanmaken.
K zit toch in FB?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zul jij daar moeten klagenWederom ik was er niet bij en kan er niet over meepraten. Wat ik wel weet is dat er een tubgirl uit de WIKI verwijderd is,
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OPquote:maar dat was niet op FOK! zelf en dus niet banwaardig.
Oeps, dat is dus een fout van mijn kantquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zit toch in FB?
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/KLB_SC_OP
Hoezo niet op FOK! ? De wiki is ook gewoon een onderdeel van FOK!, en via de wiki wordt het in een topic gezet.
Dan moet jij niet hier zijn maar hier: [FB] Naast de piste gelopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef postmortum het volgende:
ik ff klagen over de moderatie in OS ik vraag netje of een topic naar klb gehaald kan worden en daar wordt niet meer op gereageerd
heb ik gedaan en dar word ik structureel genegeerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet jij niet hier zijn maar hier: [FB] Naast de piste gelopen?
PM een FA o.i.d.? Anders weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb ik gedaan en dar word ik structureel genegeerd
doe ik morgen wel , ik ga tv kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
PM een FA o.i.d.? Anders weet ik het ook niet.
Niks slapen, eerst die gast van de Tubgirl in onze Wiki een ban aansmeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus een fout van mijn kantIk dacht dat de wiki niet van fok zelf was
Tijd om te gaan slapen denk ik.
De verwijzing naar een vol topic maakt het wel helemaal af!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Sackboy het volgende:
Uhmm, waarom wordt deze dichtgegooid?
[KLB Bagger SC #388] CoD4 n00bs en 15-jarige breezersletjes
![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet. Sorry Bio!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Toen het nieuwe topic werd/was geopend was die andere nog NIET vol.
Kun je gaan gillen, maar het volgende topic was te vroeg.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:03 schreef GasTurbine het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 2.310.000 voor 'GasTurbine'
Zie tijden oude topic. Nieuwe werd om 14.03 geopend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:04 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #388] CoD4 n00bs en 15-jarige breezersletjes
Jeez, een paar secondenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Toen het nieuwe topic werd/was geopend was die andere nog NIET vol.
Kun je gaan gillen, maar het volgende topic was te vroeg.
Zucht. Het gaat mij niet om die paar tellen, maar meer om; ja. je verwijst naar een dicht topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez, een paar seconden![]()
Of heb je liever dat het even duurt voordat er een nieuwe wordt geopend en er dan inene 3 nieuwe zijn en er weer twee dicht moeten..
Geheimtaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Sackboy het volgende:
Hmm ik begrijp geen fuck van wat je zegt maar het zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Het punt is dat ik net m'n nest uit kwam, 2 topics zag en dacht:![]()
Die moet ik sluiten
![]()
Meer niet.
Iedereen maakt wel eens een foutje. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef slindenau het volgende:
Het punt is gewoon, dat 10 seconde later het oude topic wel vol was.
En nu, als jij niet had ingegrepen, konden we eigenlijk gewoon direct verder in het volgende topic.
Geen onduidelijkheid over wie het nieuwe topic gaat openen, geen 3 delen waarvan er weer 2 gesloten moeten worden, geen topics met "BIO, OUDE WAS VOL" die vervolgens ook weer dicht moeten, etc etc.
quote:
OOh, zeg dat dan gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Het punt is dat ik net m'n nest uit kwam, 2 topics zag en dacht:![]()
Die moet ik sluiten
![]()
Meer niet.
Ok, het spijt me, meester der slotjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Niet iedere hersenscheet hoeft te worden omgezet in een topic. En de insteek (HAHAHA, DIE DJ!!111) hoeft ook niet.
Zoveel slotjes zet ik niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:46 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ok, het spijt me, meester der slotjes.
Ik zal me beter gedragen.
Mogen de DJ-grappen nog wel op een iets verkaptere manier?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Niet iedere hersenscheet hoeft te worden omgezet in een topic. En de insteek (HAHAHA, DIE DJ!!111) hoeft ook niet.
Wie gaat wat doen? Voor zover ik heb gezien heb ik alle foto's al verwijderd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Gaat 'ie zo doen.
Schop hem dan op z'n minst naar ONZ.
Ik denk dat Chris het over 14-jarig meisje probeert me te bevredigen op de dansvloer. heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie gaat wat doen? Voor zover ik heb gezien heb ik alle foto's al verwijderd.
Mja ik dacht dat ik wat anders onder m'n ctrl+v had, kwam k pas achter nadat ik gepost had. Ninja-edit mocht niet batenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
Als jullie nou gewoon eens geen foto's van elkaar, aanverwanten of bekenden posten, dan zou dat een stuk makkelijker zijn
Persoonlijke aanvallen. -1quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
Als jullie nou gewoon eens geen foto's van elkaar, aanverwanten of bekenden posten, dan zou dat een stuk makkelijker zijn
Probeer het eens in Onzin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
Kut Juup, rot op met goede topics sluiten.
Flikker dan maar 95% van de topics hier dicht man, je hebt er echt geen klote verstand van. Mensen die een beetje moeite in hun topic steken zijn meteen de zak omdat je het een te lang verhaal vind maar kut topics blijven gewoon open.quote:
En dat kreeg ik vandaag toevallig nog van een collega te horen, hij kende mij zelfs en was fanquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker dan maar 95% van de topics hier dicht man, je hebt er echt geen klote verstand van. Mensen die een beetje moeite in hun topic steken zijn meteen de zak omdat je het een te lang verhaal vind maar kut topics blijven gewoon open.
Mensen komen naar KLB om verhalen te horen, niet om de 1001281289ste keer te lezen dat de NS weer eens kut bezig is.
Juup is FOK!s Hirsch Ballin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
Jammerlijk inderdaad.
Verhalentopics zijn juist de topics die mensen leuk vinden om te lezen, een welkome afwisseling op de bergen met saaie en eentonige klachten.
Maar van Juup wist je ook wel dat je dat kon gaan verwachten, Boswachter heeft zijn ziel verkocht sinds hij mod is geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup is FOK!s Hirsch Ballin.
Betutteling pur sang.
Altijd positief ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Helaas zijn de reacties altijd hetzelfde bij dergelijke verhalen.
Ja:quote:
Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Helaas zijn de reacties altijd hetzelfde bij dergelijke verhalen. In TTK kun je laten zien wat voor verhalenverteller je bent. Af en toe een verhaal is leuk, maar soms is het een beetje te. En ja, dan trappen we op de rem omdat je met dergelijke verhalen in ONZ moet zijn.
Nou dat lijkt me toch wel een klacht waardquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
Staat in ONZ.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen dan?
Boeiend, mensen komen wel daarvoor naar KLB. Jullie proberen er nu een soort POL van te makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja:,
![]()
,
,
en
Leuk, maar niet altijd.
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Jullie kunnen die meuk in het vervolg ook gelijk daar openen. Scheelt een hoop discussie.
Begrijp me goed, ben niet vies van gebagger, maar het kan simpelweg niet altijd. Kun je vervelend vinden, maar daar lig ik niet zo wakker van.
Thanks.quote:
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.
En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]
Thanks.
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.
Driemaalvoor jou.
Voorspelbaar +10quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.
Driemaalvoor jou.
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.
Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Snap ik wel, maar ondertussen is ONZ zo dood als een pier. Niet KLB. Waarom? Omdat hier alles kan en mag denkt men. We nemen alleen even de regie over en sturen aan op een min of meer baggervrij KLB en proberen de ONZ weer in ONZ te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.
En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]
Thanks.
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.
Net zoals dreigen van het sluiten van onze SC omdat we niet stopten met foto's posten. Alleen hij vergeet dan wel ff te vertellen dat we moesten stoppen
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.
En ja ik maak ook fouten, boeiend. In tegenstelling tot sommige andere users van FOK! die denken perfect te zijn en het licht te hebben gezien
M'n topic had inderdaad geen klachten erin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
En mochten jullie dat niet inzien, met alle respect; je topics worden nog steeds gesloten als het geen fuck met KLB te maken heeft.
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.
Er zijn meer dan genoeg serieuze comments van mij geweest richting Juup en de andere mods. Meer dan genoeg zelfs. Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.
Het is al een tijdje geleden dat ik over Juup heb gekankerd, maar blijkbaar trekt hij er zich niks van aan. Moet je al die feedback (quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.
Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Even quoten, voordat je het edit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Ik edit het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten, voordat je het edit.
Die leg ik even vast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Lees maar: [KLB Bagger SC#389] Takeru ''The Tsunami'' Kobayashi!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.
Fouten mag je ook wel maken maar leren doe je er alleen niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |