^ Vrijbriefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer in discussie, jullie merken het wel als jullie te ver gaan
Heb het haar gevraagd, en ze vond het goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk ze dat prima vindtAttention whore jeweet.
Maar er zijn grenzen. Dat ben ik met hem eens en als bijv. Jordy zegt dat ie het echt niet wil, haal ik het wel weg hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt volwassen van jou, om voor andere mensen te gaan beslissen wat ze eventueel wel of niet leuk vinden.
Foto's posten = consequenties aanvaarden.
Wat is dit nu weer voor onzin zeg. Als users niet klagen mag het gewoon, dat zeg je net zelf. Dus zolang er niet geklaagd wordt moet er niet gejankt wordenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
P.S.
Het leuke voor jullie is (sarcasme), dat als jullie zo blijven klieren en recalcitrant doen, deze reeks op een gegeven moment ophoudt te bestaan, en dat zou zonde zijn vind ik.
Klopt, maar het ging over users die foto's posten en NIET klagen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar er zijn grenzen. Dat ben ik met hem eens en als bijv. Jordy zegt dat ie het echt niet wil, haal ik het wel weg hoor.
Tuurlijk boeit het me nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HuillieAls je het echt erg vind haal wil ik ze ook wel zelf weghalen hoor. Zeg het maar. Maar aangezien jij destijds ook de link naar de Cynthia hyve niet weg wilde halen is dit je verdiende loon
Zoiets heet modereren, policy hanteren en daar staat heel duidelijk in:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:52 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt volwassen van jou, om voor andere mensen te gaan beslissen wat ze eventueel wel of niet leuk vinden.
Foto's posten = consequenties aanvaarden.
Maar goed, ik kan aardig zijn maar ook onaardigquote:Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Ah, sorry, verkeerd begrepen!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:56 schreef slindenau het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging over users die foto's posten en NIET klagen.
Als ze het zelf niet erg vinden is het toch niet aanstootgevend enzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets heet modereren, policy hanteren en daar staat heel duidelijk in:
[..]
Maar goed, ik kan aardig zijn maar ook onaardigKies maar.
Mja dat zou ook weer een nadelig effect op KLB hebben, nu kan er hier mooi geslowchat worden, dan wordt alles (waarschijnlijk he) door verplaatst naar andere topics.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:54 schreef Juup© het volgende:
P.S.
Het leuke voor jullie is (sarcasme), dat als jullie zo blijven klieren en recalcitrant doen, deze reeks op een gegeven moment ophoudt te bestaan, en dat zou zonde zijn vind ik.
Dat zou nadelig zijn voor een aantal users aangezien die op andere plekken waar het niet gewenst is gaan baggeren en dan waarschijnlijk geband zullen worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja dat zou ook weer een nadelig effect op KLB hebben, nu kan er hier mooi geslowchat worden, dan wordt alles (waarschijnlijk he) door verplaatst naar andere topics.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef postmortum het volgende:
ik ga ff eten en daarna tv kijken tot morgen![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook wel zo, maar het neemt toch een negatieve sfeer met zich meequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou nadelig zijn voor een aantal users aangezien die op andere plekken waar het niet gewenst is gaan baggeren en dan waarschijnlijk geband zullen worden.
Maar goed, wat kwetsend, schokkend of storend gedrag is, is voor ieder ander weer anders en zolang er niet geklaagd word door de betreffende user, moet er ook niet van hoger hand opgetreden worden (tenminste, in de SC dan. Daar weten we toch wel een beetje wat we van elkaar kunnen verwachten), tenzij het echt heel erg grof of goor is, dan is het logisch.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets heet modereren, policy hanteren en daar staat heel duidelijk in:
[..]
Maar goed, ik kan aardig zijn maar ook onaardigKies maar.
wtf gast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Die hoogstwaarschijnlijk stopt als de personen die die sfeer veroorzaken verdwenen zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar het neemt toch een negatieve sfeer met zich mee
Dat maakt voor onze eigen Hirsch Ballin niks uit hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, wat kwetsend, schokkend of storend gedrag is, is voor ieder ander weer anders en zolang er niet geklaagd word door de betreffende user, moet er ook niet van hoger hand opgetreden worden, tenzij het echt heel erg grof of goor is, dan is het logisch.
En zoals ik al zei, als iemand er problemen mee heeft als ik een plaatje post, doe ik ook niet moeilijk om het weer weg te halen.
IK VOEL ME ZWAAR BELEDIGD HIERVOOR ZIJN VROUWEN NIET GEMAAKTquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:59 schreef postmortum het volgende:
[ afbeelding ]
Of mods weggaan die onnodig zitten te janken zonder enig bewijs van klachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die hoogstwaarschijnlijk stopt als de personen die die sfeer veroorzaken verdwenen zijn.
Eens, maar heel soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen, ook dat is een van de taken die bij het modereren hoort.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, wat kwetsend, schokkend of storend gedrag is, is voor ieder ander weer anders en zolang er niet geklaagd word door de betreffende user, moet er ook niet van hoger hand opgetreden worden, tenzij het echt heel erg grof of goor is, dan is het logisch.
En zoals ik al zei, als iemand er problemen mee heeft als ik een plaatje post, doe ik ook niet moeilijk om het weer weg te halen.
K had t ook meer over reacties die je gaat krijgen zoals De_Anas nu doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die hoogstwaarschijnlijk stopt als de personen die die sfeer veroorzaken verdwenen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |