Dan moet jij niet hier zijn maar hier: [FB] Naast de piste gelopen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef postmortum het volgende:
ik ff klagen over de moderatie in OS ik vraag netje of een topic naar klb gehaald kan worden en daar wordt niet meer op gereageerd
heb ik gedaan en dar word ik structureel genegeerdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan moet jij niet hier zijn maar hier: [FB] Naast de piste gelopen?
PM een FA o.i.d.? Anders weet ik het ook niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
heb ik gedaan en dar word ik structureel genegeerd
doe ik morgen wel , ik ga tv kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
PM een FA o.i.d.? Anders weet ik het ook niet.
Niks slapen, eerst die gast van de Tubgirl in onze Wiki een ban aansmeren.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oeps, dat is dus een fout van mijn kantIk dacht dat de wiki niet van fok zelf was
Tijd om te gaan slapen denk ik.
De verwijzing naar een vol topic maakt het wel helemaal af!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:05 schreef Sackboy het volgende:
Uhmm, waarom wordt deze dichtgegooid?
[KLB Bagger SC #388] CoD4 n00bs en 15-jarige breezersletjes
![]()
![]()
Oh, dat wist ik niet. Sorry Bio!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Toen het nieuwe topic werd/was geopend was die andere nog NIET vol.
Kun je gaan gillen, maar het volgende topic was te vroeg.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:03 schreef GasTurbine het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 2.310.000 voor 'GasTurbine'
Zie tijden oude topic. Nieuwe werd om 14.03 geopend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:04 schreef Sackboy het volgende:
[KLB Bagger SC #388] CoD4 n00bs en 15-jarige breezersletjes
Jeez, een paar secondenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:11 schreef Biogarde het volgende:
Toen het nieuwe topic werd/was geopend was die andere nog NIET vol.
Kun je gaan gillen, maar het volgende topic was te vroeg.
Zucht. Het gaat mij niet om die paar tellen, maar meer om; ja. je verwijst naar een dicht topic.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jeez, een paar seconden![]()
Of heb je liever dat het even duurt voordat er een nieuwe wordt geopend en er dan inene 3 nieuwe zijn en er weer twee dicht moeten..
Geheimtaal.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:16 schreef Sackboy het volgende:
Hmm ik begrijp geen fuck van wat je zegt maar het zal wel aan mij liggen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Het punt is dat ik net m'n nest uit kwam, 2 topics zag en dacht:![]()
Die moet ik sluiten
![]()
Meer niet.
Iedereen maakt wel eens een foutje. Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:55 schreef slindenau het volgende:
Het punt is gewoon, dat 10 seconde later het oude topic wel vol was.
En nu, als jij niet had ingegrepen, konden we eigenlijk gewoon direct verder in het volgende topic.
Geen onduidelijkheid over wie het nieuwe topic gaat openen, geen 3 delen waarvan er weer 2 gesloten moeten worden, geen topics met "BIO, OUDE WAS VOL" die vervolgens ook weer dicht moeten, etc etc.
quote:
OOh, zeg dat dan gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:56 schreef Biogarde het volgende:
Het punt is dat ik net m'n nest uit kwam, 2 topics zag en dacht:![]()
Die moet ik sluiten
![]()
Meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |