abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61092719
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Nou dat lijkt me toch wel een klacht waard
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_61092732
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.

Driemaal voor jou.
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:14:31 #178
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61092744
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen dan ?
Staat in ONZ.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61092745
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ja: , , , en

Leuk, maar niet altijd.
Boeiend, mensen komen wel daarvoor naar KLB. Jullie proberen er nu een soort POL van te maken
pi_61092758
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Jullie kunnen die meuk in het vervolg ook gelijk daar openen. Scheelt een hoop discussie.

Begrijp me goed, ben niet vies van gebagger, maar het kan simpelweg niet altijd. Kun je vervelend vinden, maar daar lig ik niet zo wakker van.
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.

En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Staat in ONZ.
Thanks.
pi_61092763
Naja, zo gaat KLB wel richting ONZ ja. Dat is ook al zo dood als een pier en geen ene tyfus meer aan.
pi_61092802
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]

Thanks.
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.

Net zoals dreigen van het sluiten van onze SC omdat we niet stopten met foto's posten. Alleen hij vergeet dan wel ff te vertellen dat we moesten stoppen
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:17:13 #183
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61092814
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.

Driemaal voor jou.
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.

Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61092833
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:

Driemaal voor jou.
Voorspelbaar +10
pi_61092851
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.

Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.
pi_61092861
Wat dan wel weer humor is, is dat je een nieuwe avatar pakt
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:19:14 #187
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61092876
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

[..]

Thanks.
Snap ik wel, maar ondertussen is ONZ zo dood als een pier. Niet KLB. Waarom? Omdat hier alles kan en mag denkt men. We nemen alleen even de regie over en sturen aan op een min of meer baggervrij KLB en proberen de ONZ weer in ONZ te krijgen.

-edit-

En mochten jullie dat niet inzien, met alle respect; je topics worden nog steeds gesloten als het geen fuck met KLB te maken heeft.
pi_61092886
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.

Net zoals dreigen van het sluiten van onze SC omdat we niet stopten met foto's posten. Alleen hij vergeet dan wel ff te vertellen dat we moesten stoppen
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.

En ja ik maak ook fouten, boeiend.

[ Bericht 10% gewijzigd door Juup© op 24-08-2008 20:20:56 (Overbodige reactie verwijderd) ]
pi_61092906
Zo nu weer genoeg gereld voor vandaag hoop ik.
pi_61092943
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.

En ja ik maak ook fouten, boeiend. In tegenstelling tot sommige andere users van FOK! die denken perfect te zijn en het licht te hebben gezien
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.

Fouten mag je ook wel maken maar leren doe je er alleen niet van.
pi_61092993
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
En mochten jullie dat niet inzien, met alle respect; je topics worden nog steeds gesloten als het geen fuck met KLB te maken heeft.
M'n topic had inderdaad geen klachten erin.
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:23:37 #192
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61093009
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.
pi_61093041
Maar ik zal wel weer KLB ene paar maandjes boycotten, de vorige keer kreeg ik ook gelijk
pi_61093080
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.
Er zijn meer dan genoeg serieuze comments van mij geweest richting Juup en de andere mods. Meer dan genoeg zelfs. Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
pi_61093085
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Het is al een tijdje geleden dat ik over Juup heb gekankerd, maar blijkbaar trekt hij er zich niks van aan. Moet je al die feedback ( ) checken hier, 9 van de 10 keer gaat het over die flapdrol., het verbaast me dat jullie nog solidair zijn met hem.

Check zn reactie maar waar hij mij quote, grote bek maar inhoudelijk stelt het niks voor, wederom driemaal voor jou. Sorry heb me een beetje underground gehouden maar dit gaat hem niet worden. En niet om te asskissen, maar de "anderen" krijgen heel wat minder stront over zich heen, mijns inziens getuigt het van een wanprestatie aan de zijde van Juup.
[ Bericht 91% gewijzigd door Juup© op 15-08-2008 19:08 ]
pi_61093099
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Even quoten, voordat je het edit.
pi_61093132
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:

[..]

Even quoten, voordat je het edit.
Ik edit het niet
  zondag 24 augustus 2008 @ 20:28:18 #198
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61093139
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Die leg ik even vast.
pi_61093158
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Die leg ik even vast.
Ah, jullie zijn op zoek naar een stagiaire?
pi_61093207
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.

Fouten mag je ook wel maken maar leren doe je er alleen niet van.
Lees maar: [KLB Bagger SC#389] Takeru ''The Tsunami'' Kobayashi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')