Nou dat lijkt me toch wel een klacht waardquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Staat in ONZ.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen dan?
Boeiend, mensen komen wel daarvoor naar KLB. Jullie proberen er nu een soort POL van te makenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja:,
![]()
,
,
en
Leuk, maar niet altijd.
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:13 schreef Biogarde het volgende:
Jullie kunnen die meuk in het vervolg ook gelijk daar openen. Scheelt een hoop discussie.
Begrijp me goed, ben niet vies van gebagger, maar het kan simpelweg niet altijd. Kun je vervelend vinden, maar daar lig ik niet zo wakker van.
Thanks.quote:
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.
En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]
Thanks.
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.
Driemaalvoor jou.
Voorspelbaar +10quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:14 schreef mooiboi89 het volgende:
Nogmaals, Juup lijkt zwakzinnig of is gewoon heel erg selectief.
Een voorbeeld, dat topic over die gozer die zn eigen cum drinkt flikkert hij dicht, 1000 andere kankerklachten blijven staan.
Driemaalvoor jou.
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.
Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Snap ik wel, maar ondertussen is ONZ zo dood als een pier. Niet KLB. Waarom? Omdat hier alles kan en mag denkt men. We nemen alleen even de regie over en sturen aan op een min of meer baggervrij KLB en proberen de ONZ weer in ONZ te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In Klaagbaak zitten over het algemeen leukere users.
En met mijn topic is verder helemaal niets mis, hij had hem ook gelijk naar ONZ kunnen gooien in plaats van er onmiddellijk een slotje op te pompen.
[..]
Thanks.
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup is meer iemand van ''meteen schieten en dan vragen stellen''.
Net zoals dreigen van het sluiten van onze SC omdat we niet stopten met foto's posten. Alleen hij vergeet dan wel ff te vertellen dat we moesten stoppen
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik dreigde niet, ik gaf aan wat eerder al gemeld was naar jullie toe door andere moderators. Dreigen doe ik niet want dat schiet niet op als ik het niet waar kan maken.
En ja ik maak ook fouten, boeiend. In tegenstelling tot sommige andere users van FOK! die denken perfect te zijn en het licht te hebben gezien
M'n topic had inderdaad geen klachten erin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:19 schreef Biogarde het volgende:
En mochten jullie dat niet inzien, met alle respect; je topics worden nog steeds gesloten als het geen fuck met KLB te maken heeft.
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Na ruim een maand nog vers? En ik heb al 100 punten aangewezen die verbeterd kunnen worden bij hem, ooit houdt het op.
Er zijn meer dan genoeg serieuze comments van mij geweest richting Juup en de andere mods. Meer dan genoeg zelfs. Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen drijven hem jullie constant in een hoek en proberen hem te pakken op handelingen nadat hij 9 van de 10 keer eerst is uitgemaakt voor rotte vis. Bij hem stopt het op een gegeven moment ook.
Het is al een tijdje geleden dat ik over Juup heb gekankerd, maar blijkbaar trekt hij er zich niks van aan. Moet je al die feedback (quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar als er soms wat bagger open blijft, wat is het probleem dan? Het is niet simpel (zeker niet als je vers bent) om het evenwicht tussen leuk, bagger en onzin te vinden/zien. Ja, dat er dan weleens topics sneuvelen, jammer dan. Ik overrule net ook een medemod en schop een topic naar elders.
Heb liever dat jullie een beetje normaal om feedback vragen zonder gelijk als een down syndroom baby in de verdediging te vallen en te vloeken en tieren. Geloof me, je bereikt er geen drol mee.
Even quoten, voordat je het edit.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Ik edit het nietquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Even quoten, voordat je het edit.
Die leg ik even vast.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als ik niet naar college mag wil ik wel een weekje mod zijn, dan laat ik zien hoe het moet.
Lees maar: [KLB Bagger SC#389] Takeru ''The Tsunami'' Kobayashi!quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is dat m'n internet fucked is nu anders zou ik het terugzoeken.
Fouten mag je ook wel maken maar leren doe je er alleen niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |