Ok, het spijt me, meester der slotjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Niet iedere hersenscheet hoeft te worden omgezet in een topic. En de insteek (HAHAHA, DIE DJ!!111) hoeft ook niet.
Zoveel slotjes zet ik niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:46 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ok, het spijt me, meester der slotjes.
Ik zal me beter gedragen.
Mogen de DJ-grappen nog wel op een iets verkaptere manier?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:45 schreef Biogarde het volgende:
Niet iedere hersenscheet hoeft te worden omgezet in een topic. En de insteek (HAHAHA, DIE DJ!!111) hoeft ook niet.
Wie gaat wat doen? Voor zover ik heb gezien heb ik alle foto's al verwijderd.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
Gaat 'ie zo doen.
Schop hem dan op z'n minst naar ONZ.
Ik denk dat Chris het over 14-jarig meisje probeert me te bevredigen op de dansvloer. heeftquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wie gaat wat doen? Voor zover ik heb gezien heb ik alle foto's al verwijderd.
Mja ik dacht dat ik wat anders onder m'n ctrl+v had, kwam k pas achter nadat ik gepost had. Ninja-edit mocht niet batenquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
Als jullie nou gewoon eens geen foto's van elkaar, aanverwanten of bekenden posten, dan zou dat een stuk makkelijker zijn
Persoonlijke aanvallen. -1quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:14 schreef Juup© het volgende:
Als jullie nou gewoon eens geen foto's van elkaar, aanverwanten of bekenden posten, dan zou dat een stuk makkelijker zijn
Probeer het eens in Onzin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 19:30 schreef De_Ananas het volgende:
Kut Juup, rot op met goede topics sluiten.
Flikker dan maar 95% van de topics hier dicht man, je hebt er echt geen klote verstand van. Mensen die een beetje moeite in hun topic steken zijn meteen de zak omdat je het een te lang verhaal vind maar kut topics blijven gewoon open.quote:
En dat kreeg ik vandaag toevallig nog van een collega te horen, hij kende mij zelfs en was fanquote:Op zondag 24 augustus 2008 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Flikker dan maar 95% van de topics hier dicht man, je hebt er echt geen klote verstand van. Mensen die een beetje moeite in hun topic steken zijn meteen de zak omdat je het een te lang verhaal vind maar kut topics blijven gewoon open.
Mensen komen naar KLB om verhalen te horen, niet om de 1001281289ste keer te lezen dat de NS weer eens kut bezig is.
Juup is FOK!s Hirsch Ballin.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
Jammerlijk inderdaad.
Verhalentopics zijn juist de topics die mensen leuk vinden om te lezen, een welkome afwisseling op de bergen met saaie en eentonige klachten.
Maar van Juup wist je ook wel dat je dat kon gaan verwachten, Boswachter heeft zijn ziel verkocht sinds hij mod is geworden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Juup is FOK!s Hirsch Ballin.
Betutteling pur sang.
Altijd positief ja.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Helaas zijn de reacties altijd hetzelfde bij dergelijke verhalen.
Ja:quote:
Wil je mijn topic even naar ONZ schoppen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:08 schreef Biogarde het volgende:
KLB is nog altijd een klaagforum. Geen verkapt ik heb vandaag toch iets meegemaakt-pak dit in in een leuk verhaal over homies, matties, chicks, frituurvet en het ontploffen van bitterballen.
Helaas zijn de reacties altijd hetzelfde bij dergelijke verhalen. In TTK kun je laten zien wat voor verhalenverteller je bent. Af en toe een verhaal is leuk, maar soms is het een beetje te. En ja, dan trappen we op de rem omdat je met dergelijke verhalen in ONZ moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |