Het was zaterdag 23 augustus anno 2008.. Een groepje van 8 jonge bazen ging naar denboschje.. Deze kerel was van de partij..
Eerst smatjes kijken op de kermis.. De typische graafsewijk sletjes waren volop aanwezig, beetje roepen naar ze.. Hey meisje!.. Vinden ze prachtig maat..
De 14 jarige sletjes werden wat brutaal en begonnen hun dekkingsritueel.. Dus wij snel weg, 14 lentes vriend.. Beter niet man...
Een van de thugs heeft een kamer in hartje stad.. Wij daar zuipen, Amstel.. Voor de echte mannen, Behoorlijk aangeschoten gingen we naar de club, was dolle boel.. chick's overal echt netjes. Me matties en ik gingen ff roken buiten, snapte wel...
Dus wij naar buiten, ff roken.. Moest me piemol ook even uitlaten, mooie plek aan de gracht uitgezocht. Heerlijk dat gekletter in het water.
Ineens hoor ik een van me maten me roepen..
"EEY GINO! GINOOO!!"
Dus ik kijken, had die maat en een andere maat 2 negerts betrapt die een vrouw vasthielden met een broek op hun knieen. Toen wij der allemaal aankwamen lieten ze haar gaan en liepen ze snel weg. Wij zo.. hey meidje.. gaat ut?.. Zei ze alleen "ja"... Niet eens ff naar de woute die griet...
Was daar bij de orthestraat in een zijstraatje..
Klacht: Negers die meisjes aanranden...
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.