Door de HTML variant van de ASCII tekens [ en ] te pakken dusquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik het doe krijg ik het ook, maar dan moet je gewoon de blokhaken vervangen door
[ code verwijderd ]
Moet je even in mijn bericht kijken (editen/quoten ofzo, iig dat het een tekstvak word), anders zie je het nog niet
Ok, ik leg me er bij neerquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Het spoort mensen alleen maar aan nog meer rommel te openen.
blijf eens ontopic, er werd jou niks gevraagd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef slindenau het volgende:
[..]
Door de HTML variant van de ASCII tekens [ en ] te pakken dus
Zie http://www.asciitable.com/
Precies, als je gewoon consequent dat soort topics dicht mept is de lol er snel van af.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef Biogarde het volgende:
Het spoort mensen alleen maar aan nog meer rommel te openen.
Wat is ie schattigquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
blijf eens ontopic, er werd jou niks gevraagd.
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora%5B%5D=KLBquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die blokhaken bij selfora[] die in de URL staan
Heeeeeeeej jij hebt dezelfde fout in de url als ik krijg bij het zoeken ([]). T-T kan zelf de error niet reproduceren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:40 schreef yvonne het volgende:
Deze is wat duidelijker...
[url=http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=KLB]http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?urlkeyword=&withts=afcajos+&dateurl=&resorder=rel&selfora[]=KLB[/url]
Verschil tussen [url= ... ] gebruiken en gewoon "http://blaat" posten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heeeeeeeej jij hebt dezelfde fout in de url als ik krijg bij het zoeken ([]). T-T kan zelf de error niet reproduceren.
Het gaat niet om het aantal reacties, maar om de kwaliteit er van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef afcajos het volgende:
Om er nog even op in te gaan.. Dus het is de bedoeling dat iedereen dit soort topics opent over het openbaar vervoer.
Voor het eerst weer met het openbaar vervoer... al 9 replies in 5 uur!!
Dan dat ik een busverhaal (echt gebeurd) vertel op een leuke manier die een aantal pagina's haalt..?![]()
Zo wordt klb echt FOKKING saai, en veel zullen het er met me eens zijn.
Ben het eens.. Zal je nog pmen.. maar durf niet.. zit herpes in me mailboxquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:07 schreef afcajos het volgende:
Om er nog even op in te gaan.. Dus het is de bedoeling dat iedereen dit soort topics opent over het openbaar vervoer.
Voor het eerst weer met het openbaar vervoer... al 9 replies in 5 uur!!
Dan dat ik een busverhaal (echt gebeurd) vertel op een leuke manier die een aantal pagina's haalt..?![]()
Zo wordt klb echt FOKKING saai, en veel zullen het er met me eens zijn.
Dat snap ik, maar dat valt vaak nog wel mee.. Tenzij de op veelste lang is, dan wordt het baggeren. Maar het is gewoon zo dat de meesten liever een op met leuk verhaal lezen dan van die standaard klachten die elke week langskomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat niet om het aantal reacties, maar om de kwaliteit er van.
Kheb je pm al ontvangen, en terug gepmtquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:22 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben het eens.. Zal je nog pmen.. maar durf niet.. zit herpes in me mailbox
Dan pleur je m toch lekker in ONZ neer, zeikerdquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze reeks past beter in ONZ idd, heeft niets met KLB te maken.
Kijk nog eens even naar de TTquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft het met KLB te maken dan? Jullie posten er alleen maar onzin.
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten. ONZ is de plaats daarvoor, maar dat schijnen die n00bs niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kijk nog eens even naar de TT
En waarom mocht het 98 topics wel, en nu ineens niet meer?
De users zelf. Rasechte KLB'ers!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heeft het met KLB te maken dan? Jullie posten er alleen maar onzin.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten. ONZ is de plaats daarvoor, maar dat schijnen die n00bs niet te begrijpen.
Zo posten ze anders niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
De users zelf. Rasechte KLB'ers!
Dat deed ik wel, lees nog eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.
Lees jij nog eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo posten ze anders niet.
[..]
Dat deed ik wel, lees nog eens.
Omdat we van de bagger in KLB afmoesten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lees jij nog eens.
Ik vroeg waarom het de vorige 98 topics wel mocht, en nu ineens niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |