En dan bedoel ik het schelden met kanker. Ik zie het in vet veel topics! Het lijkt een soort opkomende trend, sinds dat geblaat over die eeuwige vrijheid van meningsuiting en geen grenzen en 'ja wie kwets je nou eigenlijk? ik bedoel waar moet ik dan de grens leggen?' zijn er serieus discussies ontstaan waarin mensen het 'schelden met het woord kanker' verdedigen

En het daarna ook praktiseren, hier op fok maar ook op straat. Schelden om het schelden, omdat je een krankzinnig argument hebt gevonden waardoor een ander je niets kan maken, moet het ook maar gelijk. Sinds wanneer wordt uberhaupt het recht op schelden verdedigd??

'Ja, daag, ik kan toch niet met ieders tere zieltje rekening houden. Als ik kutdwerg zeg kwets ik weer kleine mensen..'

Mij lukt het al jaren om die woorden niet voor dat doeleinde te gebruiken en ik heb nergens last van, stelletje holbewoners!
('Ooohh, nu kwets je holbewoners'
Dat soort argumenten bedoel ik, terwijl de simpelste ziel best wel weet dat kanker wel degelijk gevoeliger ligt dan alle andere scheldwoorden, het is gewoon lelijke provocatie)Het staat gewoon lelijk! En dom, asociaal en ordinair!
Samenvatting: schelden met kanker is ordinair maar je ziet het wel steeds meer, bah, lelijk.