Sjanker bekt dan weer wél lekker.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:55 schreef Yildiz het volgende:
"Krijg het Irukandji-syndroom!"
Nee, dat bekt niet zo lekker...
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:02 schreef wolferl het volgende:
Je hebt gelijk TS, voortaan zeggen we ipv kanker, aids.
Jup.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:08 schreef wolferl het volgende:
Mensen die jarenlang kanker roepen, en op een dag een naaste zien overlijden door kanker, en dan opeens tegen iedereen die kanker roept, gaan zeggen dat dat ongepast is![]()
Hoezo egoïsme.
Beschaafd in de zin van, jip en janneke taal?quote:
Wil je de naam van onze lieve heer niet misbruiken. Dank je.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Beschaafd in de zin van, jip en janneke taal?
Nee daar pas ik voor.
Als ik met een hamer op me duim sla wil ik kanker en godverdomme kunnen roepen, en niet fiedieliedie
Ja gaat vanzelfquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:11 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
Wil je de naam van onze lieve heer niet misbruiken. Dank je.
AIDS is Funny!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:02 schreef wolferl het volgende:
Je hebt gelijk TS, voortaan zeggen we ipv kanker, aids.
Dan wil ik meteen even de eeuwige klassieker melden: "Als het bij iemand in jouw familie zou zijn zou je wel anders pratenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:08 schreef wolferl het volgende:
Mensen die jarenlang kanker roepen, en op een dag een naaste zien overlijden door kanker, en dan opeens tegen iedereen die kanker roept, gaan zeggen dat dat ongepast is![]()
Hoezo egoïsme.
"Je vindt het helemaal niet erg voor die persoon"? Dat is jouw beleving neem ik aan? Spreek voor jezelf zegquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:08 schreef RTB het volgende:
Anders stellen jullie je gewoon minder aan? Altijd dat gezeik van mensen met "je mag niet spotten met een ernstige ziekte" , boo-fucking-hoo.
Weet je wat voor type mensen dit soort taalgebruik erg vinden?
Dezelfde hypocriete zeikerds die "gecondoleerd" zeggen tegen mensen waar bijv een kennis is doodgegaan, en dan 10 seconden later alweer met hun dagelijkse gang bezig zijn.
Je vind het helemaal niet erg voor die persoon, je doet maar alsof zodat je jezelf ook even beter voelt. Als je het echt erg gevonden had, dan had je je de hele dag wel kut gevoeld.
Als je iets slechts 10 seconden 'oprecht' vervelend vindt is het blijkbaar niet bijster belangrijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
"Je vindt het helemaal niet erg voor die persoon"? Dat is jouw beleving neem ik aan? Spreek voor jezelf zeg![]()
Ik kan heel goed 10 seconden iets oprecht vervelend vinden.
Ik vind dat je hiermee mensen die aan obesitas lijden met enorm weinig respect bejegent. Foei!quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:52 schreef Taurus het volgende:
Ik zie het in vet veel topics!
Integendeel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:13 schreef RTB het volgende:
[..]
Dan wil ik meteen even de eeuwige klassieker melden: "Als het bij iemand in jouw familie zou zijn zou je wel anders praten![]()
![]()
".
Dank u! Dat is alles wat ik zeg. Ik zeg niet dat het mij kwetst, ik zeg dat het lelijk staat en inderdaad lomp klinkt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:14 schreef Nikmans het volgende:
Ik scheld zelf regelmatig met kanker.
Toch vind ik mensen die regelmatig het woord kanker in de mond nemen nogal boers overkomen, en dat zegt nogal wat aangezien ik een limburger ben
Inderdaad, er is niets mis met kanker!quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die met kanker schelden zijn OK. Mensen die met kenker schelden, DIE zijn schraal.
Wie zegt dat die lief is, mischien misbruikt hij wel jong gestorven meisjesquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:11 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
Wil je de naam van onze lieve heer niet misbruiken. Dank je.
Oei, die had ik over het hoofd gezienquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik vind dat je hiermee mensen die aan obesitas lijden met enorm weinig respect bejegent. Foei!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je iets slechts 10 seconden 'oprecht' vervelend vindt is het blijkbaar niet bijster belangrijk.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:22 schreef Homdeck het volgende:
puberaal meeloopgedrag. gaat wel weer over.
Ik zie het hier vaker, ik dacht dat het voorgaande jaren nog 'not done' was. Maar dat kan ook slechts mijn opvoeding of leefomgeving geweest zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef Roi het volgende:
Opkomende trent? Dit is al echt jaaaaaaaren zo.
Jij vind jezelf zo moreel verheven dat je vind dat jij dat uit kan maken? Op zijn minst opvallend te noemen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:28 schreef Taurus het volgende:
Kanker is een ziekte en dus niet een geschikt scheldwoord, het staat lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |