quote:
Die labo's nemen zelfs de fipo over, moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
kut
politiek correctquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, daar hebben mijn vriend (een limbo) en ik een mooi compromis over gesloten...
bij mij thuis patat, bij hem thuis friet
das pietjes verantwoordelijkheidquote:
Goed en bruinquote:
Vet he!quote:
had het vorige topic ook een fipoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die labo's nemen zelfs de fipo over, moet niet veel gekker worden.
quote:
je had cp moeten hebbenquote:
ouderwetschquote:
de rectie was puur op de quote gerichtquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik vraag me soms af wat er door dat koppie van jouw gaat Swarma
maar als ik zin heb in een patatje, ga ik ze wel halenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
politiek correctbij ons in t topic is t friet
Ik ben nog even wit als altijdquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goed en bruin. Wat doe jij hier eigenlijk
?
quote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:53 schreef Muck het volgende:
Houniet en ik?
Pleonasmequote:
Als je gewoon een paar posts leest wel, als je gaat bijlezen met 30 posts niet echt neequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:06 schreef swarmahoer het volgende:
en pietje je zijkt wij zijn toch wel goed uit elkaar te houden ?
Didnt, ben hartstikke lelijkquote:
zou mooi zijn als je dr een rickroll aa ngeplakt hadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
In het kader van hoe dom kan je zijn.
snelwegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
nah binnen 25 minuten ritje wijchen heen en terug ff kijken hoelang de routenet erover doet
ik wit meestal voordat ik ga slapen ofzoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga ff beetje witten enzo morgen
Baas gaat zen huis verkopenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wit meestal voordat ik ga slapen ofzo![]()
! post
Ja of ik moest naar Rotterdam rijden voor wat indoor voedingskastenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan moet jij komen witten, de luie donder.
Ook niet, die tape trek je er zo afquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is dan ook een waardeloos argument, als je nou zegt zodat ie herkenbaar is als in dat ie niet gejat wordt ok.
Tsja, hij valt op, en ik had nog zon rol liggen van het werkquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind je kleurenkeuze wel vrij matigdus ik snap dat je moeder daar over valt
Idd, tape wordt bij men werk gebruikt voor aanduiding van gevaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
maarja geel zwart was ie toch ?
4 weeks and countingquote:
en za ga ik weg dat wordt afkickenquote:
Paar dagen en dan weer 2 weken wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ze was de 11e terug zei ze tegen me
Die vakantie heeft je ook geen goed gedaan hequote:
Ik heb al twee keer om wat dingen gevraagd en twee keer wordt er niet op gereageerd dus jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
opperdepop
waar is die op houniet?
achtervolg je me?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer om wat dingen gevraagd en twee keer wordt er niet op gereageerd dus ja. Tevens is het heerlijk weer dus ik ben zo weer weg
.
Nah, ik moet nog wat PR-dingen doen, maar misschien dat ik daarna wel de deur uitga.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
muck jij gaat ook weg met t mooie weer?
Nee hoor!quote:
jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
staan er nog leuke pr activiteiten aan te komen ?
Ik heb een antwoord op de wii-vraag ingestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
staan er nog leuke pr activiteiten aan te komen ?
under cover?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut onder de verkeerde naam gepost.. daar gaat mijn UC
ik zag het jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord op de wii-vraag ingestuurd.
quote:
M'n watquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ja
stuur je bifi mee, dan maak je meer kans
leuke activiteitenquote:
Een maandje ofzo?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
leuke activiteiten![]()
hou het linkje in mijn sig maar in de gaten
En kom op, hoelang komen jullie nou op FOK!?
Biologie en Medische Laboratoriumtechniekquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
Wat ga je studeren Muck?
En wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en Medische Laboratoriumtechniek
Klikquote:
Klinkt als Cali?quote:
Uhhh het is dus gewoon Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek of is er ook een richting techniek?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Klik
Nou, met deze opleiding kun je aan de slag in bedrijven en ziekenhuizen, bij universiteiten, researchinstituten en keuringsdiensten. Je kunt en laborant/analist mee worden dus
Die heterd die hier wel eens is!quote:
Die chick bij jou uit het dorp.quote:
hoelang zit je nu al op fokquote:
euh, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhhh het is dus gewoon Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek of is er ook een richting techniek?
O, die heb ik ook gedaan daar ja! Ik vond het maar een duffe studie, maar Cali krijgt er een soppige doos van dus misschien is het ook wel jouw ding.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dat bedoelde ik ook
ik heb hiervoor de opleiding laboratoriumtechniek gedaan, vandaar mijn verwarring
Teveel namen ineensquote:
4 jaar en een beetjequote:
Die is aan het douchenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
is yasha nog aan t slapen ofzo?
Ik vond het erg leuk, maar het ging me veel te traag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die heb ik ook gedaan daar ja! Ik vond het maar een duffe studie, maar Cali krijgt er een soppige doos van dus misschien is het ook wel jouw ding.
i kweet t ook nog niet, en ik had nog wel zon spannende foto opgezochtquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou een bifi, of heb ik een post gemist?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:42 schreef Muck het volgende:
Zo, ik heb me alsnog ingeschreven voor de intro
Haha dat is op de HLO wel anders denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk, maar het ging me veel te traag.
Vorig jaar ben ik 5 weken afwezig geweest omdat ik ziek was, en toen ik terugkwam had ik nog niks gemist
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Haha dat is op de HLO wel anders denk ik
Je bent niet zo'n teruglezer hequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou een bifi, of heb ik een post gemist?
ik lees meer terug dan jij denktquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n teruglezer he, poging 3
:
[..]
Wat doe je hier nu dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja!
we hebben een huisje in Dukenburg! Nog even en ik mag legaal hier posten![]()
hoitrouwens
was op vakantie
Daar woont een vriendin van mij ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
zenks.
we gaan in een van de Tolhuis flats wonen
mooi antwoordquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
illegaal verblijven, maar dat schijnt normaal te zijn in Nederland, dus stoor je er niet aan
quote:
Binnenkort gaan studeren in Nijmegenquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
ok serieus: ze klikte per ongeluk op active topics ipv my active en zoals gewoonlijk stond nijmeguh bovenaan
en aangezien ze hier gaat studeren ( en ook meedoet aan de intro) is ze sinds een paar dagen blijven plakken
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoekquote:
Niet helemaal mijn richting, maar vast heel tofquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek
Dat is apart. En dan ook de afgelopen dagen niet eens topics volgespamd? Ik ben teleurgesteld.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
ja maar die is vandaag nog niet levend gesignaleerd
Yes!!! Weer een soldaat van de levenswetenschappen erbij!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek
Ik hoop het welquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn richting, maar vast heel tof.
Dat is dan weer niet helemaal mijn ding, maar ach...quote:En heel slim dat je de intro gaat doen natuurlijk
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yes!!! Weer een soldaat van de levenswetenschappen erbij!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
advocaatje officiertje leef je nog, ieja-deja
ja mevrouw ik ben d'r nog, ieja-deja
* presentquote:Op woensdag 30 juli 2008 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben vooral voor nerds.. meer informatiekundigen
waar blijven ze?![]()
Foto's sla je toch op je camera opquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
super leuke fotos vd honden geschoten straks, kan ze niet op pc krijgen door kwijte cd
Hij krijgt ze niet op zijn pc zegt iequote:Op woensdag 30 juli 2008 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft een nieuwe laptop, is toch allemaal plug & play?
Ooh daarquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:18 schreef prinsrob het volgende:
webcam vanaf balkon op molenstraat, als het goed is krijg je een nieuw beeld wanneer je ververst
huppekeequote:Op woensdag 30 juli 2008 20:20 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ooh daar
Als je iets naar links gaat, heb je daar die kerk. Daar zit ik weleens na het uitgaan
Geniaalquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou alleen al voor dit levensmotto mijn haar weer blond moeten maken/laten worden:
Pamela Anderson - 'It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.'
Schwarzwald roeleertquote:Op woensdag 30 juli 2008 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik was in de Dolomieten, met op de heenreis nog stukje Eiffel, Scharzwald en Alpen
Had ik toch gelijk Pietjequote:Op woensdag 30 juli 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
doh...
ik heb zon camera waar je mee kan bellencd van samsung pc studio is kwijt... dus kan niet op de nieuwe pc én niet op de nieuwe laptop
![]()
net weer heerlijk motor gereden
we zijn er alleen doorheen geredenquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schwarzwald roeleertWaar ergens ben je geweest?
Wij hebben de IXUS 75, die is ook wel nicequote:Op woensdag 30 juli 2008 23:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo, net uitgebreid zitten vergelijken en de ixus 80 en 90 verschillen op dat 3,0 inch scherm niet zoveel van elkaar, vind het ook maar een lelijk ding van de achterkanten die 80 kan je ook int chocolate bestellen
coldplay viva la vida toch... goed nummerquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
I used to rule the world
Seas would rise when I gave the word
Now in the morning I sleep alone
Sweep the streets I used to own
I used to roll the dice
Feel the fear in my enemies eyes
Listen as the crowd would sing:
"Now the old king is dead! Long live the king!"![]()
![]()
Godverju, ik heb voor mijn Ixus 40 twee en een half jaar terug dik 200 euro moeten aftikkenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
mjah het wordt minstens de 80 wss, die is ook al voor 187 te krijgende 90 vanaf 235 ofzo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |