en za ga ik weg dat wordt afkickenquote:
Paar dagen en dan weer 2 weken wegquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee ze was de 11e terug zei ze tegen me
Die vakantie heeft je ook geen goed gedaan hequote:
Ik heb al twee keer om wat dingen gevraagd en twee keer wordt er niet op gereageerd dus jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
opperdepop
waar is die op houniet?
achtervolg je me?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer om wat dingen gevraagd en twee keer wordt er niet op gereageerd dus ja. Tevens is het heerlijk weer dus ik ben zo weer weg
.
Nah, ik moet nog wat PR-dingen doen, maar misschien dat ik daarna wel de deur uitga.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:32 schreef swarmahoer het volgende:
muck jij gaat ook weg met t mooie weer?
Nee hoor!quote:
jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
staan er nog leuke pr activiteiten aan te komen ?
Ik heb een antwoord op de wii-vraag ingestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:36 schreef swarmahoer het volgende:
staan er nog leuke pr activiteiten aan te komen ?
under cover?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kut onder de verkeerde naam gepost.. daar gaat mijn UC
ik zag het jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb een antwoord op de wii-vraag ingestuurd.
quote:
M'n watquote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zag het ja
stuur je bifi mee, dan maak je meer kans
leuke activiteitenquote:
Een maandje ofzo?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:51 schreef Muck het volgende:
[..]
leuke activiteiten![]()
hou het linkje in mijn sig maar in de gaten
En kom op, hoelang komen jullie nou op FOK!?
Biologie en Medische Laboratoriumtechniekquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:54 schreef Houniet het volgende:
Wat ga je studeren Muck?
En wat houdt dat precies in?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Biologie en Medische Laboratoriumtechniek
Klikquote:
Klinkt als Cali?quote:
Uhhh het is dus gewoon Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek of is er ook een richting techniek?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Klik
Nou, met deze opleiding kun je aan de slag in bedrijven en ziekenhuizen, bij universiteiten, researchinstituten en keuringsdiensten. Je kunt en laborant/analist mee worden dus
Die heterd die hier wel eens is!quote:
Die chick bij jou uit het dorp.quote:
hoelang zit je nu al op fokquote:
euh, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhhh het is dus gewoon Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek of is er ook een richting techniek?
O, die heb ik ook gedaan daar ja! Ik vond het maar een duffe studie, maar Cali krijgt er een soppige doos van dus misschien is het ook wel jouw ding.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
euh, dat bedoelde ik ook
ik heb hiervoor de opleiding laboratoriumtechniek gedaan, vandaar mijn verwarring
Teveel namen ineensquote:
4 jaar en een beetjequote:
Die is aan het douchenquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
is yasha nog aan t slapen ofzo?
Ik vond het erg leuk, maar het ging me veel te traag.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die heb ik ook gedaan daar ja! Ik vond het maar een duffe studie, maar Cali krijgt er een soppige doos van dus misschien is het ook wel jouw ding.
i kweet t ook nog niet, en ik had nog wel zon spannende foto opgezochtquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou een bifi, of heb ik een post gemist?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:42 schreef Muck het volgende:
Zo, ik heb me alsnog ingeschreven voor de intro
Haha dat is op de HLO wel anders denk ikquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond het erg leuk, maar het ging me veel te traag.
Vorig jaar ben ik 5 weken afwezig geweest omdat ik ziek was, en toen ik terugkwam had ik nog niks gemist
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Haha dat is op de HLO wel anders denk ik
Je bent niet zo'n teruglezer hequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is nou een bifi, of heb ik een post gemist?
ik lees meer terug dan jij denktquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n teruglezer he, poging 3
:
[..]
Wat doe je hier nu dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:41 schreef motorbloempje het volgende:
ja!
we hebben een huisje in Dukenburg! Nog even en ik mag legaal hier posten![]()
hoitrouwens
was op vakantie
Daar woont een vriendin van mij ookquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
zenks.
we gaan in een van de Tolhuis flats wonen
mooi antwoordquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
illegaal verblijven, maar dat schijnt normaal te zijn in Nederland, dus stoor je er niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |